The Dreamgirlssss

Hey meiden,

Daar ben ik weer!
Ingrid, spannend zeg, duim voor je!!!
Randjesfietsen kwam ik vorige week idd ook ergens tegen, vindt het wel maf hoor!!!
Wij gaan morgen eerst met de buurt bbqen en dan voetbal kijken, de tent staat al,hihi!!!Dat wordt een latertje, moet de volgende dag weer om half 8 beginnen, das minder,hihi!

Ik moet morgenvroeg om 8.45 in het ziekenhuis zijn om te kijken of er geen cystes zijn!vindt het wel vervelend, ben nog ongesteld, maar dat moest perse op de derde of vierde dag!Nou ja, ze zijn daar vast wel wat gewend!

Helaas ben ik in mijn vruchtbare periode op vakantie!!!Voelt als een gemiste kans, maar zo wil ik eigenlijk helemaal niet denken.Ben benieuwd of ik dan ook clomid moet slikken, dat zal ik morgen wel horen!

We gaan nu ronde 11 in met de medische molen, merk wel dat ik het elke maand zwaarder vindt worden, je hoord zoveel mensen die zwanger zijn!Net hoorde ik het nog van een oud klasgenootje, ben toch wel jaloers, maar wil het eigenlijk niet!!!!!

Nou meiden ga naar bed!!!!!
Welterusten!!!

Kussie anies

hoi hoi,

IK BEN ZWANGER!!!!

ik heb net getest! hij is positief!

gliters
************gliters*************
*****************gliters********
******************glitsers******

JEEEEEE!!

Ingrid
van Harte!! wat super leuk,
lekker van genieten!

Kus Vanja

Hoi Anies,
Hoe was het in het zk? Kan me voorstellen dat je een beetje jaloers wordt. Ik was laatst ook jaloers op een vriendin. Ze hoefde maar in haar vinder te knippen en ze is zwanger.
Tuurlijk wordt het ieder maand zwaarder! Vooral voor jou omdat jij in het ziekenhuis loop.
Misschien doet de vakantie juist goed. ff aan iets anders denken.. sterkte meid!

Vanja: ben je al van de rode duivels af? Ik ga echt voor je duimen!!

Nelle: Ben je al ongi geworden? En hoe is het verder met je? trek je het wel een beetje?
Doe het rustig aan!

Ik durfde bijna niet te vertellen dat ik zwanger was. Juist omdat iedereen hier veel mee heeft gemaakt. Ik hoop dat het dit keer goed gaat. Ik heb er nu echt vertrouwen in!
Ik blijf (als jullie het goed vinden) hier nog wel een tijdje!

liefs

Hallo meiden,

Ingrid, wat sUPER!!!!Gefeliciteerd!!!Tuurlijk mag je hier gezellig blijven kletsen!!!!
Hoop dat alles goed gaat, door jou verhaal krijg ik weer hoop,haha!!!

In het zh was alles goed, geen cystes!Ga deze maand geen clomid gebruiken omdat ik in mijn vruchtbare periode opvakantie ben, moet mijn volgende menstruatie afwachten en dan naar het zh voor een uitgangsecho!Dus ff een maandje niks, is ook wel lekker!!!

Ben nu erg verkouden en niet echt fit, we hebben gisteren voetbal bbq gehad, was erg leuk, alleen minder als je om 7.30 moet beginnen,haha!!!

Spreek jullie snel,

kussie

ey meiden

allereerst ingrid echt super gefeliciteerd... strooi je elke week ene beetje glitters naar ons... ik duim voor je dat alles goed gaat.. ! its toch waar wat ze zeggen dat je snel weer zwanger bent na een miskraam.

anies een maandje niks is zeker lekker even je gedachten niet bij zwanger worden maar lekker met zon zee en strand.
wel jammer dat he tniet raak is... ik leef met je mee

vanja echt kut dat je ongi bent geworden maar kop op meid..

met mij gaat het goed alleen nog wel snel moe dus nog even halve dagen werken!
verder nog geen rode duivel te bekennen helaas!
al voelde iknet wat krampjes dus ik hoop dat ze deze week komen dinsdag zit ik op 28 dagen na de operatie.

we wachten af,

liefs Nelle

Hallo,

Nelle, hoop dat je snel weer ongi wordt en dat je dan weer verder kunt!!!
Doe lekker rustig aan op het werk, jij bent belangrijker!!!

Hier verder geen nieuws!Ja heb vakantie, ga maandagnacht weg, vindt het wel raar hoor, zonder vriendje,haha!maar moet kunnen,toch??

Wil ff alle dingen vergeten en na de vakantie met frisse moed verder!

Spreek jullie snel!!!

kussie

He,

hier alles goed en geen nieuws, aan het eind van volgend weekend heb ik ongeveer mijn ei. dus hier is het lekker rustig.

Nelle, neem vooral de tijd voor je zelf.

Anies, idd even lekker niks, heerlijk.

Ingrid, heb je al kwaaltjes? we willen je helemaal niet missen. Ik vind het ook leuk om te horen hoe het gaat. en wat ons nog te wachten staat.

Kus vanja

Terug
Bovenaan