The Dreamgirlssss

hoi

echt balen voor jullie zeg! En Nelle ben jij al ongi?
Ik ga dinsdag testen vindt het echt spannend! Maar denk niet dat ik zwanger ben.
Ik hen ongi pijntjes en ook het gevoel dat ik ongi ben en dan is het slijm.
Vandaag ga ik niet echt veel doen miscchien winkelen.
En jullie?

Ik denk dat ik elk moment ongi kan worden..
Ik heb gigantische krampen in mijn buik (baarmoeder) Het is net alsof er iemand in zit te knijpen. doet echt zo zeer.soms is het zo erg dat ik bijna geen adem kan halen van de pijn .
Hopelijk gaat het zo over

He Meiden ben ik weer,
ik heb gisteren even lekker rustig aan gedaan. voel me nu al weer een stuk beter.
had heel erg last van mijn rug. maar dat kwam ook vast van de ongi.

Ingrid, wat vervelend dat je er zo erg last van hebt.
Anies, balen zeg dat jij nu ook ongi bent geworden.
Nelle, hoe gaat het met jou?

Kus Vanja

hoi hoi,

Een goede vriendin vertelde net dat ze zwanger is(van de 2de). IK ben echt super blij en gun hun het heel erg maar toch ben ik een beetje jaloers. Ik weet dat ik dat eigenlijk niet mag zijn maar ze zijn gelijk zwanger. Terwijl andere er heel lang over doen. Ik voel me dus niet echt lekker. ik ben gelukkig nog steeds niet ongi en ik ga dinsdag testen.
sorry maar dat moest ik ff kwijt

Wisten jullie dit?

http://www.randjesfietsen.info/

Dus als de vrouw niet klaarkomt dan ben je minder vruchtbaar....
nooit geweten.
Wat is het trouwens rustig hier. wel jammer.
Ik kan echt bijna niet meer wachten tot dinsdag!!!! het is dat dan mijn vriend jarig is anders had ik al eerder getest. Ik heb nu namelijk testen die je 6 dagen eerder kan gebruiken. Je ze kopen bij sensitest en ze heten: Xtra-Sensitive. de midstream is het.
Ik heb ze dus nog niet gebruikt, dus weet nog niet of ze goed zijn....laten we het hopen!
Hoe is het met jullie?

Echt rustig hier......

Hoe is het met jullie?

Bij mij (gelukkig) nog geen rode duivels te bekennen.

He

Ingrid, het is idd rustig hier.
wat spannend het dat wachten! maar je gaat morgen testen?
heb je ook een voorgevoel?

Ik ben weer helemala klaar voor de volgende maar eerst moeten die rode duivels helemaal verdwijnen.

Anies, wanneer moet jij weer naar het ziekenhuis? en wanneer ga je op vakantie, is dat wel of niet precies met je ei? ik hoop voor je van niet.

Oja, dat randje fietsen was ik al een keertje tegen gekomen. nog meer om aan te denken tijdens het zwanger worden. maar of dat nou echt de oplossing gaat zijn?

Gaan jullie nog met ovu testen aan de slag aankomende periode? ik wel denk ik. ik heb ze toch liggen en mijn cyclus word ook steeds duidelijker.

Kus Vanja

Oja gaan jullie morgen ook voetbal kijken? Ik wel op kantoor met zijn alle.

Terug
Bovenaan