The Dreamgirlssss

He Meiden,

alles goed? wat zijn we weer lekker rustig hihi!
hier alles zij gangetje, wij zijn druk aan het klussen morgen of woensdag mijn ei, vandaag werd het tweede streepje ook al een stuk duidelijker.

Anies? al weer op de terug weg?

Marie, wanneer moet je naar het ziekenhuis?

Vanja

He hoi;

Even weer berichtje van mij, ik had zondag ongi moeten worden, maar nu nog niet. Wel heb ik een wisselende cycles, ene keer 29 dagen andere keer 23 dagen! Iemand hier ervaring mee? Ik ga morgen naar het ziekenhuis dus zal het daar ook even zeggen! verder voel ik niks hoor, ben niet msiselijk en zo! Dus denk dat er niks aan de hand is maar toch! Jullie horen nog van mij!

Liefs Marie

He Meiden,
snap er niks meer van had vandaag toch echt een donkere streep verwacht op de ovu test maar hij is nog steeds vaag. grrr

Marie,
succes morge in het ziekenhuis.

Groet Vanja

He hoi;

Vandaag dus voor het eerst naar het ziekenhuis geweest! We kregen eerst allerlei vragen over ziektes, menstratie, gemeenschap etc. Toen kreeg ik een echo, en er werd een uitsrijkje genomen, en ik moest bloed prikken! Daarna werd mijn vriend nog onderzocht en hij moet binnenkort wat inleveren zeg maar! Ik moet nu bellen als ik ongi word en dan 10 dagen later moet ik langs komen om te kijken hoe het eitje er uit ziet doormiddel van een echo! Dit herhaald zich een paar keer, om mijn eisprong in kaart te brengen! Ook word er nog een foto gemaakt van de eilijder en baarmoeder! De gynagoloog zij dat we over ongeveer 6 weken meer weten, dus alle odnerzoeken worden in een korte tijd gedaan! Das wel fijn! Nu eerst maar vakantie houden en a de vakantie zien we wel weer!

Liefs Marie

Hey meiden,

Ben weer terug!!!!Het was heerlijk!Alleen kan ik al een week geen eten meer binnenhouden, ben al 5 kilo kwijt, dat is wel lekker natuurlijk,hihi!Maar zo moet het niet.

De vakantie heeft me echt goed gedaan, ben echt ff niet bezig geweest met zwanger worden.

Hoe is het met jullie??Ik moet wachten tot ik ongi wordt, ws rond de 14de, en dan een echo, en schoonmaken en medicijnen.We wachten het rustig af!!!!

Kussie anies

He Meiden snap er echt niks meer van ben nu sinds vorige week vrijdag met ovu testjes bezig. en deze geven vanaf het weekend al wel een tweede lichte straap maar hij word niet donkerder.

snap er niks meer van. Oja en nu heb ik ook nog maar twee testjes over dus kan ook niet meer heel lang door testen.

He Anies, dus lekker genoten van je vakantie!
Ingrid, hoe gaat het?
Nelle is je ongi al weer voorbij?
Marie, wat spannend zo die onderzoeken, maar wel fijn dat ze zo nel gebeuren. geniet lekker van je weekend Parijs.

Kus Vanja

eyla

menstuatie was dinsdag weg dus netjes drie dagen en dinsdag nog heel iets.
dus heb al geoefend om te klussen, maar denk dat het deze maand het nog even op een laag pitje laat staan want de wonden zijn net aaan dicht maar nog wel erg dun.

vanja wat raar dat die streepjes vaag blijven maar misschien heb je je piek al gehad net na dat hij vaag was en dus tussen je testen door. of je hebt een late ei sprong.

gewoon om de dag klussen dat schijnt toch goed te zijn....

ingrid hoe gaat ie lekker aan het genieten van je zwangerschap.

anies lekker man die vakantie ik wil ook!!! nu even wachten op je memstruatie
wachten is echt het wordt waar ik in de periode van af januari een hekel aanheb gekregen. mar ja het hoort erbij

marie spannend hoor, blijf je onsop de hoogte houden!

liefs Nelle

Hey meiden,

Hoe is het met jullie??Hier alles rustig, heb een beetje een zere borst dus denk dat ik rond de 14de wel ongi word, begin altijd anderhalve week van te voren met buikpijn en\of zere borsten.Vindt het wel spannend, het schoonmaken en weer de clomid, heb er zin in(klinkt raar)maar we wachten al zo lang!!!

Vanja, wat raar dat je geen (duidelijke)tweede streep krijgt???
Zou je je ei misschien gehad kunnen hebben tijdens de testen in?

nelle, wat super dat je ongi bent geworden, snap dat je er erg blij van werd!

ingrid, hoe gaat het met jou en je zwangerschap??

Marie, welkom!!!

Liefs Anies

Terug
Bovenaan