The Dreamgirlssss

hoi hoi

Hier gaat alles goed. Ben erg misselijk   en erg moe. Ik zit nu in week 7 en heb woensdag mijn eerste echo! Ik heb nu 6 weken vakantie! kan ik lekker rustig aan doen en lekker genieten.

Vanja: Ik had ook geen 2de dikke streep op de ovu-testen en toch ben ik zwanger geworden....wie weet.

Anies: wanneer moet je weer naar het ziekenhuis? Hopelijk lukt het nu wel vooral nu je ff er tussen uit bent geweest!

Nelle: Eindelijk kunnen jullie verder! echt fijn! Hopelijk heb je snel weer zwanger en ik weet zeker dat het dan helemaal goed komt! duim voor je! en natuurlijk ook voor de rest!

liefs

he meiden!

nog leuke dingen gedaan dit weekend?
wij niet echt, we hebben heel veel aan de buitenkant van het huis geschilderd. en we liggen nu op de bank.

Ingrid, al weer 7 weken dat gaan ook snel. wat spannend deze week je eerste afspraak bij de gyn.

oja, ik heb geen ovu tesyen meer gedaan, snap er niks van. we zullen wel zien deze maand.

kus Vanja

eyla meiden

hier ook niet veel nieuws we klussen om de dag maar eigenlijk doen we dat altijd dus.. ik verwacht deze maand nog niks.

ik ben benieuwd naar de echo..., ingrid zo spannend.

anies nog last van zere borsten en buikpijn... of is het weg?

vanja je weet het nooit ik gebruikte die ovu testen en niks en de maand er op gebruikte ik ze niet en toen was ik zwanger. ik had toen ook mijn ovulatie 5 dg eerder..

marie hoe gaat het?

heb trouwens het weekend niet veel gedaan zat kado   voor mijn mannetje gekocht is de 22ste jarig en   zon gewerkt

liefs Nelle

ey meiden,

Hoe is het met jullie???
Hier alles goed, nog een week en dan mijn ongi, vanuit daar kunnen we verder!De derde dag moet ik voor een uitgangsecho en dan diezelfde week voor het doorspuiten, ik vermoed dat dat eind volgende week ofzo word.Ik schat dat ik ong over een week mijn ongi heb!

Ingrid, spannend de echo!!!
Vanja, wanneer heb jij je nod?
Nelle, hoe gaat ie?weet jij al wat meer, qua eisprong enzo(sorry als je dat al geschreven hebt)

Ben vandaag nog lekker vrij, alleen het weer doet niet erg goed mee,bleh.
Hey lezen jullie wel eens op andere topics?Ik las net ff een stukkie, wat een geruzie zeg, ben blij dat wij hier wel gezellig doen,haha!!!

kussie anies

He Meiden,
alles zijn gangetje, nog een week wachten op mijn nod ik verwacht hem op 15 juli 2008 als ik van 33 dagen uit ga.
anies, volgens mij lopen wij dan weer aardig gelijk.

Ik had het ook gelezen ie ruzie. lijkt mij niet helemaal de bedoeling van het forum.
Ik ben ook blij dat wij het hier gewoon gezellig hebben en lekker met elkaar kunnen kletsen.

Hoe gaat het bij jullie?

kus vanja

Hoi meiden,

Dus jullie zitten alle 3 op het wachtbankje...echt spannend!
Nelle wanneer heb jij ongeveer  je nod?

Vandaag was ik erg misselijk. Eigenlijk de hele dag door met ups and downs.
Ik heb gister ook die discussie  gelezen...nou ja idd ruzie. dat snap je niet toch? Ik had een paar maanden geleden ook dat andere verhaal gelezen...echt zielig!
maar goed ik ben blij dat wij hier lekker ons zelf kunnen zijn en onze verhaal kwijt kunnen!  

Ik heb nu lekker 6 weken vakantie dus kan ik lekker rustig aan doen...volgens had ik dat al verteld maar weet niet meer zeker hihi

eyla wat rustig hier...

deze week nog een drukke week en dan at vakantie...

ingrid hoe gaat he? morgen de echo... spannend hoor! ben je zenuwachig...

anies begrijp helemaal dat je blij bent dat je weer gaat beginnen met clomid en dat het waordt schoongespoten.

vanja geen ovu testen meer gedaan, begrijp ik? nu gewoon maar afwachten...
wanneer is je nod en anies wanneer moet jij ongesteld worden

ik moet denk ik??? uhm even rekenen hoor!?  26 juli mijn  nod hebben/ ongesteld worden..

dus das nog een heel eind weg...
ik ga 16 juli weekje naar  callantsoog en  heb dus  ga daar maar is van genieten even lekker niksen..

jullie nog plannen voor de vakantie

liefs nelle

ps staan nu weer even boven aan

Hey meiden,

Hoe is het?Hier alles goed!Mijn vroegere vriendin komt zo met haar kindje van 5 mand, helemaal leuk!!!

Ingrid, hoe was je echo???
Vanja, ja we lopen idd gelijk op!
Nelle, ik moet ongeveer de 14de ongi worden, en lekker hoor een weekje eruit!!!

Wij hebben de laatste 2 weken van aug vakantie, we willen gaan kamperen in Nederland, heb nog nooit gekampeerd, we lenen de caravan van mijn schoonouders, ben benieuwd!
Weten jullie nog een leuke camping?Wat ook leuk voor Jesse is??

xje anies

Terug
Bovenaan