The Dreamgirlssss

goede morgen,

Nelle je moet zeker nog lang wachten...wachten duurd altijd zo lang bah

Vanja wanneer kan jij testen?

Over een uur heb ik een intake gesprek. Vanavond om half 7 heb ik mijn eerste echo.
jullie horen het nog

liefs

Anies
Camping arnhem lijkt heel leuk te zijn.

In Arnhem zelf heb je de openlucht museum (wat erg leuk is voor Jelle) en de Burgers Zoo. Wat 1 van de mooiste dierentuinen is van nl. Ze hebben daar de ocean,dessert, bush safari en een grote speeltuin.Wat echt super mooi is allemaal. Van sinds een klein maandje hebben ze weer iets moois alleen weet ik zelf niet wat het is. Ik raad het echt aan om daar een keer naar toe te gaan Ookal ga je niet camperen.
succes met zoeken naar een leuke camping

Echt zo raar...
Ik moest het berichtje van jullie in 2 keer plaatsen. Het kon niet samen, zo raar!

He hoi;

Hoe gaat het met jullie??? Wij zijn gister avond laat weer terug gekomen uit Parijs, wat een treinreis! Zit nu nog na te hobbelen! Ben draaierig en misselijk, denk echt van de trein bah! Maar goed we hebben het geweldig gehad, mooi weer heel veel gezien en heerlijk ontspannen! Nu zijn we nog paar dagen thuis, wasen etc. En dan naar Nijmegen! Is elk jaar ook weer groot feest! Nu al zin in! Ik ben hellaas in Parijs ongi geworden, ! (vijf dagen later dan ik had verwacht) Ik was toen ook wat misselijk, maar denk dat je het zo graag wilt dat je je dingen gaat verbeelden!
Dus nu kan ik pas bellen naar het ziekenhuis als ik weer ongi word, omdat ik na tien dagen dan naar het ziekenhuis moet voor een echo! En dan zitten we in Nijmegen, dus weer een maand wachten bah! Nou ja in Nijmegen in de caravan maar goed klussen, haha!

Ik spreek jullie wel weer!

Liefs Marie

He meiden,

Ingrid, wat spannend ben echt benieuwd!
Anies, ik vind zeeland altijd leuk om te kamperen omdat je daar bossen en strand hebt.
Nelle, zijn jullie nu aan het klussen? of doe je nog even rustig aan?
Marie, wat fijn dat je het naar je zin hebt gehad, hoe lang ga je naar nijmegen?

hier maar wachten, heb vandaag wel last van mijn buik, maar dat kunnen ook andere oorzaken hebben.

Kus Vanja

Hallo,

Jelle,haha het is Jesse,hihi!Zwangerschapshormonen Ingrid(grapje)
Hoe was de cho?Ben zo nieuwsgierig!!
Hmm Vanja, dus al wat buikpijn,vervelend, je zei dat het ook andere oorzaken kon hebben, is er iets?Je kunt het hier altijd kwijt he?

kussie

nee hoor niks aan de hand, maar ik ben altijd wel erg goed in het voelen van kwaaltjes. Na dat ik was gaan plassen was het al weer veel minder.
kus

He hoi;

We gaan voor een week naar Nijmegen! Naar de vierdaagse, elk jaar weer groot feest! Alle bekende weer op de camping, erg leuk! Ik loop mee met mijn vader en mijn moeders vriend loopt mee en mijn vriend doet de verzorging en gaat lekker feesten haha! Balen al dat wachten he! Wachten duurt lang, ik ben gisteren bij mijn therapeut geweest, omdat ik begin dit jaar oververmoeit bij huis ben komen te zitten! We hebben het dan ook uit gebreid over onze kinderwens! Maar toen ik daar voor het eerst kwam toen moest ik wel even slikken want ze is hoog zwanger, ze gaf wel aan dat ik als ik dat wou naar iemand anders kon! Maar kon van af het begin goed met haar praten en missschien ook door haar zwangerschap juist zich goed kan verplaatsen hoe het voelt als het niet lukt! Het helpt me om er met haar over te praten net als met jullie!

Liefs Marie

Terug
Bovenaan