The Dreamgirlssss

Sorry Anies. Ik doelde eigenlijk ook Jesse. Vergeef je het me?

Gister had ik om half 7 de echo. Natuurlijk liep de afspraak voor ons uit dus waren we pas kwart voor 7 aan de beurt. Wat duurd wachten dan lang zeg.
Op de echo kon je al echt zien dat er iets was. het flikkerder. De verloskundige zei dat dat het hartje was. Het zag er allemaal goed uit. Over 3 weken heb ik weer een echo en dan kan ze beter zien hoever ik precies ben. Maar ja ik weet mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie. Dus ik ben vandaag precies 7 weken!

Hoe is het daar? Vanja geen buikpijn meer?
Nelle hoe is het met jou?
Anies wanneer moet je ookal weer naar het zh?

ey meiden  

moet dinsdag voor controle naar het ziekenhuis! dan is het al 7 weken geleden!! soms ben ik bang dat ik het allemaal teluchtig op neem. maar aan de andere kant heeft het toch weinig zin om er te zwaar aan te tillen ik krijg er niks voor terug.

we vrijen nu wel wat vaker dan voor de menstuatie. maar dat is meer omdat het weer onveilig mag (ik ben niet zo gek op condooms, heb altijd het gevoel dat het plassen daarna wat branderig voelt)
ook voelt onveilig vrijen wat intiemer en dat vindt ik wel prettig. we klussen dus wel maar niet zo bewust hoor. ik drink ook gewoon nog wijn en ben ook gestopt met foliumzuur.
ga er na mijn volgende menstuatie weer mee beginnnen.

ingrid 7 weken en het hartje gezien. super! ben wel ergens jaloers op je hoor! maar positief jaloers. ik gun het je echt en kan helemaal blij voor je zijn.

anies wanneer ga je naar het zh?

ik ben benieuwd vanja of de kwaaltjes die je voelt juist zijn....ik hoop het en duim voor je!

marie ik hoop da het weer beter is met de vierdaagse. mijn oom loopt ook mee en staart geloof ik ook op een camping in nijmegen succes alvast. en oja wachten pfff omgek van te worden, maare samen wachten duurt minder lang hoor.

liefs Nelle

ps anies wat voor een camping zoek je wat zijn je wensen?

He hoi;

Even jullie mening! Mijn nicht belde me laatst op, ze weet van mijn kinderwens maar niet dat we al zo lang er mee bezig zijn! Ze heeft zelf een zoontje van bijna zes en een dochtertje van bijna 1 jaar oud! Ze was baby kleertjes aan het uitzoeken en wilde alles weg doen maar dacht aan mij!    Ze heeft heel veel jongens en meisjes kleren en ook heel veel neutraal! Ze vond het zonder om alles zo weg te doen en aangezien wij kinderen willen dacht ze aan mij! Erg lief natuurlijk! Het mag wel bij haar op zolder blijven staan! Ik vind het moeilijk om hier over te beslissen heb in eerste instantie wel ja gezegd maar bij nader inzien vind ik het ook wel moeilijk om nu babykleertjes te gaan uit zoeken! Denk dat ik het haar gewoon vertel dat we al een tijdje bezig zijn en dat ik het moeilijk vind om nu kleertjes uit te gaan zoeken want stel dat we geen kinderen kunnen krijgen dan is het extra confronterend lijkt mij! Hoe denken jullie hier over!

Liefs Marie

ey marie

denk dat als je er eerlijk over bent je jezelf het meest beschermt! ik zou het ook confronterend vinden om nu babykleertjes uit te zoeken. zelf heb ik best moeite mee dat ik volgende maand bij 4 meiden op kraam visite moet en dus nog een winkel in moet om kinder dingen te kopen. het liefst koop ik ook wat als ik in de toekomst kinderen krijg!

maar naar mijn bbz ben ik toch nogal tijd onzeker over alles

hopelijk kom je er eenbeetje uit

liefs Nelle

vanja           NOD       15-07-08
hellen         NOD        26-07-08      
anies            NOD        14-07-08        3dg   zh
mari              NOD        ??????
ingrid zwanger uitgerekenend op ?????

liefs Nelle

hoi Marie,

Ik zou het ook gewoon eerlijk zeggen dat jullie al een tijdje bezig zijn en dat nu nu net in het zk loopt. Ookal is dat moeilijk maar dan je daarna wel met haar er over praten. Dat helpt ook. Dan kan zij altijd als nog over een tijdje zelf bepalen wat ze met de kleertjes gaat doen. zonder jou er mee te belassen.
Succes meid!

liefs

vanja           NOD       15-07-08
hellen         NOD        26-07-08      
anies            NOD        14-07-08        3dg   zh
mari              NOD        ??????
ingrid          uitgerek.          26-2-09 (voorlopig)

he,
wat handig weer een lijstje en wat een gezelligheid hier!
Tja wachten duurt lang, als lijkt het deze week wel sneller te gaan.

Mijn schoon zusje had ook allemaal baby spullen voor ons, wij hebben alleen een paar jaar geleden gezegd dat we de meubel niet hoeven omdat wij dat dan moesten gaan opslaan.
Maar ze weet ook dat we de kleertjes en het speelgoed niet komen uitzoeken pas als we zwangers zijn. en dat we niks hoeven wat lelijk of verwassen is. en ze denk pas dat we volgend jaar eens gaan beginnen met zwanger worden.

dus ik zou ook gewoon zeggen dat je het nu niet wil doen maar dat je misschien in de toekomst wel geintereseerd bent. maar dat het haar kuzzen is of ze het bewaard of niet.

Kus

Terug
Bovenaan