The Dreamgirlssss

he meiden,

hier geen spannend nieuws, alles goed. lekker aan het genieten van het mooie weer.
Gisteren naar het strand geweest en vandaag lekker in de achtertuin in het zwembadje en zo.

volgende week ga ik weerv met ovu testen aan de gang en word het hier weer wat spannender.

Wij zijn ook weer aan het klussen maar dan in huis. wij zijn vorig jaar verhuisd en hebben nu bijna alles vernboud op de badkamer na en daar zijn we vorige week mee begonnen. dus in heuis is het nu weer een beetje een troepje.
maar het gaat weer heel mooi worden.

Kus vanja

he Marie,

ik las jou topic over er veel mee bezig te zijn.
ik ben er toch ook wel erg veel mee bezig. weet eigelijk al wat ik met voor kinder kamer wil. en ik heb al een wiegje heeft mijn vriend nog in gelegen heb ook al bedacht hoe we deze kunnen opknappen.
en natuurlijk al heel heel op het internet gezocht.
Lastige he er zo mee bezig zijn als het niet vanzelf lukt.

bij mij zijn er niet heel veel mensen met kinderen bezig (wij zijn de oudste in onze vrienden groep) maar ik vind het wel heel lastig als gesprekken nu in eens over kinderen gaan en wanneer wij er aan gaan beginnen.
we wonen nu in een redelijk groot huis een beetje op de groei gekocht zeg maar. en de twee overige slaapkamer hebben we dus ook eigelijk nog niet echt ingericht.
dus er word nu toch best wel vaak naar gevraagd, soms heel vervelend.

Kus Vanja

Hey meiden,

Vamja en Marie ik herken het wel een beetje hoor, er te veel mee bezig zijn!
Aan de ene kant denk ik dat je dat niet moet doen, maar aan de andere kant, hoe kun je dat nou niet doen.Je wilt het zooo graag en daar ben je vol van!
Ik ben nu weer erg bezig met, zou het deze keer gelukt zijn.Aan de ene kant denk, het zit wel goed, maar aan de andere kant, waarom zou het deze maand wel willen?
maar de afgelopen 2 maanden hebben we natuurlijk eigenlijk geen kansen gehad, eerst omdat er door de clomid 3 eitjes waren, en dat dat toch een beetje te veel van het goeie was, en afgelopen maand zat ik tijdens mijn vruvhtbare dagen zonder mannetje in Tunesie.

Deze maand met een halfje clomid twee mooie eitjes, ik hoop zo dat het goed komt!!!!
Maar we kunnen niks anders den dan afwachten!GGRRR!!!

vinden jullie het ook zo warm?We zijn vanmiddag naar het buitenzwembad in de buurt geweest, maar je bent ff afgekoeld en daarna weer warm,ppff!
Het is ook nooit goed,haha!!!

Liefs anies

ey meiden

ben net terug van vakantie callantsoog
we hebben het getroffen met het weer. was erg lekker, en ben  weer lekker bruin geworden

ben ook helaas ongesteld geworden.
heb twee hele moeilijk en zware dagen gehad.... het ongesteld worden in combinatie met allemaal zwangere om mij heen deed me meer dan ik dacht had echt een beetje een terug val. heb daarom ook besloten om alles wat rustiger aan te gaan doen.

ga allereerst een mogelijkheid zoeken om iets minder te werken. en daarnaast ga ik komende drie maanden niet met zwanger worden bezig zijn ik merk dat ik er te veel aan hang en dat ik erg veel verdriet heb voor mijn menstuatie en tijdens. ik ben ook nog heel erg bezig met de buitenbaarmoederlijk zwangerschap en wat het met mij heeft gedaan.

ik merk dat ik het nog geen plekje heb gegeven en dat het nog ergen rond zweeft in mijn lichaam en zo af en toe tegen mijn hart botst en dta doet pijn.

ik ga een stukje schrijven over wat er is gebeurt en ik koop een klein beeldje met een betekenis ter herinnering. en hoop dat het rust geeft.

ik blijf julle verhalen volgen en ik zal ook blijven reageren maar voor mij even geen berekening meer over hoe en wanneer en ook niet mer klussen in bepaalde periodes,

vanja balen dat je en ongesteld bent geworden en dat ook je cyclus zo lang is.

anies ben erg benieuwd of de clomid heeft geholpen

marie super dat  je de vierdaagse heb uit gelopen

ingrid bijna voor je  tweede echo...  

liefs Nelle  

Hey Nelle,

He wat vervelend voor je!!!Ik leef met je mee!
Ik snap dat je het wat rustiger aan wilt doen, meis als er wat is kun je het altijd hier kwijt!!!Goed dat je het nu op wilt schrijven en een beeldje wilt kopen als verwerking, ik hoop dat dit je helpt en je rust geeft!

Liefs Anies

He Nelle;

Ik snap het dat je het even rustig aan wilt doen! Heel veel sterkte! En hoop nog wat van je te horen!!!!!!!!!!

Liefs Marie

He hoi;

Ik herken jullie reacties volkomen!!!!!! Je vraagt je af of het wel geod is als je er zo mee bezig bent! Maar het is heel moeilijk om het stop te zetten! Je denkt toch na over namen de kinderkamer en noem maar op! Ik kijk echt naar kleertje zo van die zal ik dan kopen en dit!!!!!! Ook heb ik een papiertje in mijn portomenee met namen als me wat te binnen schiet dan schrijf ik hem op, erg he!!!!!!!!!!! Ik moet mezelf er erg in remmen anders word ik gek!!!!!!! Gelukkig remmen mensen om me heen me daar ook wel in!!!!!! Want alleen lukt het niet!!!!!! Bij mij weten best veel mensen dat we al een jaar bezig zijn met kinderen!!!!!!! Het helpt mij erg om het   er over te hebben!!!!!!!

Liefs Marie

Hey meiden,

Hoe is het???
Hier is het weer spannend, volgende week do mijn NOD.
Aan de ene kant denk ik dat het gelukt is(mijn gevoel, voel verder nog niks hoor)Maar aan de andere kant had ik afgelopen maandag(5 dagen na eisprong)weer wat buikpijn onderin de buik.Je zult wel denken, kan de innesteling zijn, en volgens babybrabbel was dat ook ong(ik geloof officieel gisteren)maar voordat ik ongesteld wordt voel ik anderhalve week ervoor altijd buikpijn!Dat was dus maandag.Heb ik altijd, hebben jullie dat ook?Volgens mij is dat ook raar, dat je anderhalve week van te voren al buikpijn hebt???
Heb het al aangegeven nij de arts maar die weet het ook niet, ws hormonen???

heb uitgerekend dat we al 12 maanden bezig zijn met behulp van de mediche mallemolen!PFF!

Marie, bijna iedereen om ons heen weet dat we ook bezig zijn, en ik daarvoor ook in het zh loop.Ik vindt het ook fijn om over te praten hoor, het geeft je toch wel steun!!!Ben alleen bang dat als ik zwanger bang ik het geen 3 maanden geheim kan houden omdat mensen elke keer vragen hoe het gaat enzo, maar dat zien we dan wel weer, eerst maar eens zwanger worden,hihi!

liefs anies

Terug
Bovenaan