The Dreamgirlssss

He hoi;

De bruiloft was echt geweldig, ook om het van zo dicht bij mee te maken! We waren er vanaf het begin bij dus vanaf dat hij de bruid ophaalde!!!!!!!!! Erg bijzonder!!!!!!!! Ben wel vakker op een bruiloft geweest maar nooit zo'n hele dag!!!!!!!!!

Erg herkenbaar hoe je het beschrijft! Die huilbuien en dat schoonmaken zal er allemaal wel bij horen!!!!!!!!!!! Hoe reageerd je zoontje op je buien??????? Hoe oud is hij nu????? Hij zal vast ook wel wat mee krijgen, hoe ga je daar mee om?????

Op je vraag, ik heb werkelijk geen idee, ik zou het niet weten sorry!!!!!!

Liefs Marie

he meiden, ik dacht dat ik alleen erg emotioneel was geworden sinds ik met de pil ben gestopt. maar dat hebben jullie ook.
ik vind het wel heel lastig af en toe kan nu echt om niks huisen en ruzie maken.

Anies, lastig he z'n baal dag ken het gevoel al ben ik nog helemaal niet zo lang bezig. op het moment baal ik er het meeste van dat mijn cyclus zo on regelmatig is en dat ik daar niet echt vanuit kan gaan.
ik las hier van de week ook op een topic dat monnikspeper daar mee kan helpen. dus we kunnen dat nig altijd gaan proberen.

Marie, wat super leuk z'n bruiloft van dicht bij mee maken. hebben jullie ook trouw plannen? wij vinden trouwen op dit moment allebij niet zo belangrijk.
Oja ik let ook wel een beetje op mijn eten voor al op drinken. maar ook niet iedere keer even streng.

Oja Anies, volgens mij word je niet ongi als er maar een van de twee eitjes bevrucht is. dit heeft volgens mij met een hormoon te maken die je als je wangerbent voor zorgt dat je niet ongi word.
wat er met dat tweede eitje gaat gebeuren geen idee. zal d'r wel ongemerkt uit komen of zoiets.

Wij zijn vandaag lekker naar het strand geweest, waaide wel een beetje hard. Maar daar gingen we juist voor mijn vriend doet kite surfen. heeft nu alleen z'n enkel verstuikt die is nu heel erg druk. waar die dus vlink van baalt wat hij gaat vanavond op stap maar kan nu bijna niet lopen.

Kus

Hey meiden,

Hoe is het????
Hier alles zijn gangetje, gisteravond erge buikpijn gehad, en zag een klein druppeltje bloed in mijn onderbroek(sorry)
Vandaag verder niks maar mijn ongi komt er wel aan!!!Alleen waarom duurt het zolang???
Gisteren was ik verdrietig en chagerijnig!!!!
Heb gisteravond ff alles opgeschreven, precies wanneer de buikpijn begint enz.Die lijst wil ik dan ff meenemen naar het zh, vindt het niet normaal dat ik al zo snel na de eisprong buikpijn heb, en dan zolang moet wachten op ongi1

Heb alle cyclussen ff opgeschreven vanaf dec vorig jaar, verder kon ik het niet terugvinden!Het valt best mee, de langste is 33 dagen en de kortste 26 dagen!

Wij gaan vandaag niks bijzonders doen, ff camping kijken, nog een weekie werken en dan eidelijk 2 weken samen vakantie!!!!

Marie:je vroeg hoe oud mijn zoontje is, Jesse is 3, wordt in nov alweer 4.
Ik probeer mijn buien zoveel mogelijk voor hem verborgen te houden, en dat lukt goed.Hij weet dat ik af en toe naar het zh moet, ik zeg altijd voor mijn buik, en dan vraagt hij ook niet verder, ik zorg wel dat hij niet meegaat, wil niet dat hij ziet dat ik een inwendige echo krijg.Moet dus wel atijd ff oppas zoeken.maar dit is niet zo'n probleem.Maar Jesse ziet allemaal baby's op de creche en vraagd vaak, wanneer krijg ik een zusje???Ik zeg altijd maar, we doen ons best!!!haha!

liefs anies

He Anies, wat goed van je om even een overzicht te maken van alles.
zodat je wat meer inzicht krijg hoe het de afgelopen manden is verlopen.
geeft denk ik ook je arts wat duidelijkheid.

Kus

He hoi;

Van zo'n bruiloft krijg ik wel de kriebels en het lijkt mij ook geweldig om te trouwen met alles er op en eraan! Wij wilden ons huis op beide namen hebben en een nieuwe hypotheek op beide lonen omdat we gaan verbouwen! En toen hadden we de keus om eerst te trouwen of een geregistreerd partnerschap aan te gaan! We hebben voor het laaste gekozen omdat het nu echt puur om het verbouwen ging en trouwen zegt mij wat anders en dan wil ik toch alles er op een eraan! En de verbouwing gaat nu even voor! Dus wie weet over een paar jaar (heb ik misschien ook een paar mooie bruidskinderen, hihi)!!!!
 Leuk anies een zoontje van 3, en je kan inderdaad het beste zo ontspannen mogelijk tegen over hem zijn, ze krijgen vaak toch meer mee dan je denkt! Lijkt me ook wel moeilijk als hij vraagt waarneer krijg ik mijn zusje????????? Hoe lang zijn jullie nu bezig????? En was je ook zolang bezig bij Jesse??????

Bij mij hebben zich nog geen rode duifeltjes gemeld maar heb wel steeds ongi buikpijn, heb het gevoel dat het er aan zit te komen!!!!!!! Ik was niet aan de pil maar had een mirena die ze vorig jaar juni hebben verwijderd! Maar toch heb ik van die emotionele buien, misschien ook wel omdat ik er erg mee bezig ben! Afgelopen zaterdag boodschappen gedaan en overal kleine kinderen en zwangere vrouwen! Kwam hellemaal overstuur thuis! Moeilijk om van me af te zetten! Lijkt wel een obsessie te worden! Ik vind het zo moeilijk, echt de laatste dagen kan ik om alles wel janken, vreselijk!!!!! Morgen maar alles even van me af zetten, ga met mijn neefje van 6 even naar een speeltuin of zo (als het regend overdekt natuurlijk)!!!!!!!
Ik wil misschien ook ergens anders gaan werken, zit erg te twijvelen, wil wel wat regelmatiger en dichterbij! Misschien ook wel de kinderopvang in, maar weet niet of dit te confronterend is met al die baby's!!!!!!! Wat denken jullie?????? Wil het eerst in de gehandicaptenzorg proberen hoor maar misschien is dit een alternatief!!!!!!!!

Liefs Marie

hey,

Marie, wat oevallig he, dat jullie ook gaan verbouwen, ook wij zijn niet getrouwd, vinden het allebei niet echt nodig.Wel hebben we alles geregeld,qwa testament enzo voor Jesse, dat vindt ik wel belangrijk, dat is allemaal bij de notaris beschreven.

marie, morgen heb jij toch je nod, spannend.Ikke do maar heb vandaag weer erge buikpijn, gek wordt ik ervan!Viel om 17.30 opeens in slaap op de bank, terwijl ik dit normaal nooit kan.Vindt het allemaal vreemd!We wachten maar af, wanneer ga jij testen??Mocht je morgen niet ongi zijn??Hoelang heb jij al ongibuikpijn, ook al ver voor je nod, heb ik namelijk wel.
Ik heb in aug 2006 mijn laatste prikpil gehad, en daarna niks meer gebruikt, maar we waren er toen niet echt mee bezig, dit ook omdat ik niet ongesteld werd.Vorig jaar (aug 2007)zijn we doorgestuurd naar de   gyn.In de eerste instantie om te zorgen dat ik weer ongesteld werd, dit werd opgewekt door duphaston, ook een soort hormonen.want ja, als je niet ongi wordt, kun je oook niet zwanger worden.
De gyn wist het eigenlijk ook niet meer hoe verder dus ze heeft ons in dec doorgestuurd naar de fertiliteitsarts.Er zijn verschillende onderzoeken gedaan, naar het zaad van mijn mannetje, die was super, hij mocht donor worden,haha!
En bij mij was ook niks afwijkends te zien.De eerste maanden heeft ze gewoon mijn cyclus in kaart gebracht, wat jij ook krijgt(toch??)na je menstruatie de 10e dag langskomen voor een echo om te kijken hoe het met je eitjes gaat, aan de hand daarvan verteld zij wanneer we moeten klussen.Sinds een paar maanden begonnen met clomid!!!Sjonge jonge, wat een verhaal,hihi!

Het rare is, dat ik van Jesse in de tweede ronde al zwanger was.Voor Jesse ben ik ook een keer zwanger geweest, terwijl dit eigenlijk niet gepland was, maar wel erg welkom, maar dit eindigde in een miskraam.Dus ik kan wel zwanger raken, maar waarom het nu niet lukt??......

Ik heb ook 3 jaar in een verpleeghuis gwerkt, ben ermee gestopt toen Jesse geboren was, werd een beetje lastig combineren enzo.Toen Jesse 9 maanden was, ben ik de SPW gaan doen, en sinds een jaar werk ik nu op kinderdagverblijf.Ook wel op de buitenschoolse opvang.Maar ik vindt het heerlijk, maar de babytjes zijn idd wel confronterend, maar toch vind ik het heerlijk om met ze te knuffelen, geeft ook een bepaalde troost.Collega's weten ervan dus dat scheelt ook!!!!

Vanja, wanneer begin jij met je ovutesten, morgen, als ik het goed heb, toch?Spannend.
Nelle, hoe is het met je???Heb je al een beeldje gekocht???
Ingrid, hoe gaat ie???hoever ben je nu???

kus

He Meiden,
Ik ga hard voor jullie duimen, wat spannend anies dat je zomaar ik slaap bent gevallen.
ik ga idd vanmiddag beginnen met ovu test, we zullen ien.
Kus

He hoi;

Dus ook al een hele weg afgelegd!!!!!! Het is elke keer ook weer spannend!!!! Als het goed is heb ik vandaag mijn NOD!!!!!! Ik zit nu op dag 32!!!!!!! Ik had vrijdag en zaterdag wel een ongi buikpijn mar gisteren was het weer weg!!!!! Dus weet het niet!!!!! Ik wacht wel met testen want de vorige keer werd ik pas op dag 34 ongi!!!!!!!!! Dus ik wacht een paar dagen!!!!!!!!! Anders is het nog een grotere terleurstelling en dan blijf je aan het testen!!!!!!!!

Ik heb ook SPW gedaan en werk nu 2 1/2 jaar bij een dorpgemeenschap voor gehandicapten! Mijn vriend werkt er ook sinds 2 jaar! Het is heel onregelmatig en we moeten een half uurtje rijden! We kunnen maar een enkele keer samen rijden dus we hebben twee auto's nodig! We wilden eerst die kant op verhuizen zodat we nog maar 1 auto nodig hadden scheelt weer in de kosten! Maar ons huis heeft 1 1/2 jaar tot 2 jaar te koop gestaan en wilde niet verkocht worden! Op den duur vonden we het ook wel best en wilden er graag blijfen wonen! Nu hebben we dus ook besloten om te gaan verbouwen! En willen allebij wel graag wat dichter bij aan het werk maar aangezien mijn vriend geen diploma's heeft is het voor hem moeilijker dus probeer ik het eerst! Dan hebben we alsnog maar 1 auto nodig!!!!! Ik vind het wel erg leuk werk, ik zou het liefst met gehandicapte kidneren aan het werk gaan, laag niveau! Ook een beetje de verzorgende kant! Dagbesteding en wonen vind ik niet zo daarom is mijn tweede keus wel kinderopvang! Maar we zullen zien, ga rusig aan rond kijken!!!!!!!!

Liefs Marie

Terug
Bovenaan