hey,
Marie, wat oevallig he, dat jullie ook gaan verbouwen, ook wij zijn niet getrouwd, vinden het allebei niet echt nodig.Wel hebben we alles geregeld,qwa testament enzo voor Jesse, dat vindt ik wel belangrijk, dat is allemaal bij de notaris beschreven.
marie, morgen heb jij toch je nod, spannend.Ikke do maar heb vandaag weer erge buikpijn, gek wordt ik ervan!Viel om 17.30 opeens in slaap op de bank, terwijl ik dit normaal nooit kan.Vindt het allemaal vreemd!We wachten maar af, wanneer ga jij testen??Mocht je morgen niet ongi zijn??Hoelang heb jij al ongibuikpijn, ook al ver voor je nod, heb ik namelijk wel.
Ik heb in aug 2006 mijn laatste prikpil gehad, en daarna niks meer gebruikt, maar we waren er toen niet echt mee bezig, dit ook omdat ik niet ongesteld werd.Vorig jaar (aug 2007)zijn we doorgestuurd naar de gyn.In de eerste instantie om te zorgen dat ik weer ongesteld werd, dit werd opgewekt door duphaston, ook een soort hormonen.want ja, als je niet ongi wordt, kun je oook niet zwanger worden.
De gyn wist het eigenlijk ook niet meer hoe verder dus ze heeft ons in dec doorgestuurd naar de fertiliteitsarts.Er zijn verschillende onderzoeken gedaan, naar het zaad van mijn mannetje, die was super, hij mocht donor worden,haha!
En bij mij was ook niks afwijkends te zien.De eerste maanden heeft ze gewoon mijn cyclus in kaart gebracht, wat jij ook krijgt(toch??)na je menstruatie de 10e dag langskomen voor een echo om te kijken hoe het met je eitjes gaat, aan de hand daarvan verteld zij wanneer we moeten klussen.Sinds een paar maanden begonnen met clomid!!!Sjonge jonge, wat een verhaal,hihi!
Het rare is, dat ik van Jesse in de tweede ronde al zwanger was.Voor Jesse ben ik ook een keer zwanger geweest, terwijl dit eigenlijk niet gepland was, maar wel erg welkom, maar dit eindigde in een miskraam.Dus ik kan wel zwanger raken, maar waarom het nu niet lukt??......
Ik heb ook 3 jaar in een verpleeghuis gwerkt, ben ermee gestopt toen Jesse geboren was, werd een beetje lastig combineren enzo.Toen Jesse 9 maanden was, ben ik de SPW gaan doen, en sinds een jaar werk ik nu op kinderdagverblijf.Ook wel op de buitenschoolse opvang.Maar ik vindt het heerlijk, maar de babytjes zijn idd wel confronterend, maar toch vind ik het heerlijk om met ze te knuffelen, geeft ook een bepaalde troost.Collega's weten ervan dus dat scheelt ook!!!!
Vanja, wanneer begin jij met je ovutesten, morgen, als ik het goed heb, toch?Spannend.
Nelle, hoe is het met je???Heb je al een beeldje gekocht???
Ingrid, hoe gaat ie???hoever ben je nu???
kus