The Dreamgirlssss

Hoi Nelle,

Het zal wel een zware beslissing zijn geweest. Ik vind het echt knap dat jullie alles even op een rijtje zetten. schrijven helpt ook erg goed, misschienkan je, later als je er aan toe ben, aan je vriend laten lezen. Van dat beeldje is echt een goed idee! dan maak je het echt symbolisch!

Ik wens jullie veel sterkte en rust toe en hopelijk kunnen jullie het over een tijdje een plekje geven!

Je kan hier altijd je verhaal kwijt!

liefs ingrid

He hoi;

Ik kan niet slapen bah! Dacht er eerst maar even uit en dan zo wat drinken en dan maar weer proberen moet er om 6 uur uit!!!!!!!!! Dus toch nog maar weer proberen!!!!!
Anies ik vind het inderdaad ook fijn met mensen er over te praten die dicht bij je staan! En ik krijg toch vaak vragen waarneer wij beginnen met kinderen omdat ik gek ben op kinderen!!!!!!!!! Ik denk als het zover is dat ik het inderdaad ook niet lang geheim kan houden, want dan kan je het wel van de daken scheewen omdat je toch wel een tidjje bezig bent geweest denk ik  maar ik heb zo iets als het wel mis mocht gaan wil je het ook delen met je naasten!!!!!!!!!! Toch???????? Nou toch nog maar even slapen, hihi! Heb gister in een recore tijd (15 minuten) kleren gekocht voor het huwelijk van vrienden die vrijdag gaan trouwen!!!!!!! Goed he, hihi!!!!!!

Liefs Marie

Nelle,
Ik kan me alleen maar voorstellen wat zo iets met je kan doen. ik denk dat het inderdaad goed is om even tijd voor jullie zelf te nemen.
Vind het een heel mooi idee om het van je af te schrijven. en het zo te verweken en een plekje te gaan geven.

Kus Vanja

He Meiden alles goed bij jullie?
hier is het nog steeds warm.
we zitten iederavond in ons zwembadje om af te koelen.
Anies voel je al iets?
maandag ga ik weer beginnen met ovu testen.
vind het erg spannend om dat ik nu echt niet meer zo goed weet wat voor cyclus ik heb. wat het toch allemaal een beetje onduidelijk maakt en ik moet iedere keer wel erg lang wachten grrr.
Gaan jullie nog leuke dingen doen in het weekend?
Kus Vanja

Hey meiden,

Hoe is het??hier een baaldag!
Heb eigenlijk al vanaf maandag(5 dg)na eisprong een wat zeurend gevoel onderin mijn buik, dit wordt met de dag vervelender.Dit is elke maand zo dus weet bijna zeker dat het weer niet gelukt is!
Ik snap het gewoon niet, ik had 2 eieren, dus 2x zoveel kans, en nog niet!
Ik vindt het gewoon heel moeilijk, want ze kunnen er niet achterkomen waarom het niet lukt, ik wordt hier heel onzeker van.
Zit steeds mijn borsten te voelen(daaraan voelde ik bij Jesse dat ik zwanger was)maar niks, ja als ik heel hard druk,hihi, maar dat heeft iedereen wel.
Ik vindt het wachten elke maand moeilijker worden, vooral omdat ik 5 dagen na de eisprong eigenlijk al buikpijn heb, weet ik dan al dat het niet gelukt is, maar dan moet ik wachten tot ik ongi wordt en tot die tijd, hoe dom ook, blijf je toch hoop houden.Vooral die onzekerheid, daar kan ik niet tegen.
Ik wou dat ze in het zh iets vonden waardoor het niet lukt, ik denk dat dat een stukje rust geeft, dan kun je van daaruit verder!
Nu wordt er steeds gezegd, in de luteale fase gaat het mis(tijd tussen je eisprong en menstruatie)maar wat er mis is weten ze niet, ze noemt het een kortsluiting, die ergens zit maar wat ze niet kunnen ontdekken.
Daarom ben ik ook aan de clomid, niet omdat ik geen eisprong heb, maar om het tweede gedeelte beter te kunnen ondersteunen.
Ik weet het gewoon even niet meer!

Sorry voor mijn lange verhaal maar moest het even kwijt!!!

liefs anies

Moeten jullie dit eens zie, kippevel!!!!
http://www.tearsandhope.com/emptyarms_video.html

He hoi;

Moeilijk he zo'n baaldag en dan is het goed dat je het deelt!!!! Ik ben de laatste tijd erg emotioneel, kan om alles wel janken!!!!!!!!!!! Weet niet of het hier mee te maken heeft (kennen jullie dit ook) Ik heb het gevoel van wel en ik heb steeds een schoon maak woede (vind mijn vriend trouwens niet erg, hihi), heeft dit er allemaal mee te maken???????!!!!! Ik slik nu ook foliumzuur van een vriendin gekregen! En ik let laatste tijd ook op mijn eten en drinken! Geen rauw vlees, schimmel kaas, en ik drink geen drank meer!!!!! Doen jullie dit ook of sla ik nu een beetje door?????????

Van de week had ik mijn moeder even gebelt, ze zit nog op de camping en ze is een maand naar mijn zus in Suriname geweest! Heb een erg goeie band met mijn moeder en heb haar al bijna twee maanden niet gezien (en das lang voor ons) ! Dus belde ik haar op, op den duur ging het onderwerp ook weer over kinderen, en ik vertelde dat een oud klasgenootje/ vriendin ook zwanger is en toen zei mijn moeder dat vind je moeilijk he! Nou dan komt alles er uit!!!!!!!!!! Later kreeg ik een lief berichtje, want mijn moeder is net als ik ze maakt zich gelijk zorgen! Maar goed ze komt gelukkig dinsdag thuis dus dan praten we verder!!!!!!!!!!!
Gisteren bruiloft gehad van vrienden!!!!!!!! Erg gezellig, mijn vriend was getuige van zijn beste vriend dus mochten we de hele dag er bij zijn, erg bijzonder om van zo dicht bij mee te maken! Moest toen ook paar keer bijna huilen, toen ze binnen kwam met haar mooie jurk natuurlijk!!!!!!!!!!
Na het eten zat ik bij een groepje meiden en ging het onderwerp over kinderen, een kinderwens etc. Ze vroegen elkaar eerst of ze wel of geen kinderen wilden!!!!!!! Ik ben er op den duur maar bij weg gelopen, vond dit wel even moeilijk, toen ging het wel weer! Ik wil dan haast wel van de dakken scheeuwen wij zijn er ook al een tijdje mee bezig!!!!!!! Maar ja dat doe je ook niet bij mensen die je niet heel goed kent!!!!!!!! Heb nu sinds gisteren een ongi buikpijn!!!!!!!!!!! Bah, waarschijnlijk word ik ik een deze dagen ongi, zo'n gevoel heb ik en zo heb ik het ook uit gerekend dus kan wel aardig kloppen!!!!!!!!!! Balen!!!!!  We zullen zien, we hebben waarschijnlijk wel op de goeie dagen geklust!!!!!!! Dus er is nog een heel heel heel klein beetje hoop!!!!!!!!!!! En die hoop moet je ook houden want anders dan ga je er aan onderdoor!!!!!!!!!!!! En er veel over praten!!!!!!!!!!

Heel verhaal!!!!!!!! Hihi, liefs Marie

Hallo,

Marie wat gezellig, een bruiloft!Wat leuk dat je vriend getuige was!!!
Lastig he, als anderen over kinderen praten!!!
Ik heb een beetje hetzelfde als jou, heb mijn NOD do.Heb ongi buikpijn maar ben erg emotioneel, normal huil ik niet zo snel, maar gisteravond kwamen er toch tranen om alles!!!Ook ik ben druk aan het poetsen, mijn huissie is nog nooit zo schoon geweest,haha!!!
Wat ik me afvraag en wat ik nergens kan vinden, misschien een hele dommem vraag, maar....ik had 2 eitjes, die allebei gesprongen zijn, nou vraag ik me af of er ook 1 bevrucht kan zijn(tuurlijk kan dat)maar wat gebeurd er dan met dat eitje die niet bevrucht is, die word dan toch afgestoten?Kan ik ongesteld worden van 1 eitje, en dat het andere eitje toch bevrucht is??
Snappen jullie wat ik bedoel?Lastig om uit te leggen!!!

Ik ga maar weer aan de poets, hoop snel wat van jullie te horen!!

Liefs anies

Terug
Bovenaan