The Dreamgirlssss

Goedemorgen,

En Marie, voor jou is het spannend zeg!!!Ik vindt het al spannend terwijl mijn nod donderdag pas is, ook weet ik bijna zeker dat ik ongi ga worden, je blijft stiekem toch hoop houden!

Het zou idd wel lekker zijn om dichter bij huis te werken, toen ik nog in het verpleeghuis werkte, moest ik ook een half uur rijden, nu werk ik ook in Emmen, (waar ik ook woon)heerlijk.Kan zelfs op de fiets!

Ik wou vanmorgen al testen, stom he, maar heb me in kunnen houden!!!
Heb nog 1 test liggen namelijk, hoop dat ik het tot vrijdag kan volhouden, als ik nog niet ongi ben.heb sinds gisteravond al hoofdpijn,grrr!!!!

Ben vandaag lekker vrij, dan 3 dagen werken en dan .....vakantie!!!
ben steeds campings aan het kijken maar weet het zelf eigenlijk niet, het weer wordt niet al te best, dus misschien blijven we ook wel thuis!!!

Liefs anies

hoi hoi

Anies ik ben blij dat je vraagd hoe het met mij gaat. Ik durfde eigelijk helemaal niet meer te reageren.. Ik volgende jullie's verhalen en jullie vertelde dat jullie het heel erg moeilijk vonden met de mensen die zwanger zijn. Is natuurlijk heel begrijpelijk, had ik namelijk toen ook een beetje. Dus dat is dus de rede dat ik niet vaak meer ga reageren. want ik weet hoe moeilijk het is voor jullie...

ik ga voor jullie duimen!! en ik blijf jullie verhalen volgen!
succes meiden!

Om nog even antwoord te geven op de vraag van anies.
Ik ben nu 10w en 2d zwanger! voorlopig gaat het goed!
Ben 28 februari uit gerekend (gelukkig is het dit jaar geen schikkeljaar)

Hey Ingrid,

Tuurlijk mag je hier blijven schrijven, is alleen maal leuk!!!!
Ik gun het je van harte dat je zwanger bent!!!
Tuurlijk is het niet altijd makkelijk als anderen om je heen zwanger worden, maar dat hoort erbij!!!Hoop echt dat je blijft schrijven, en hopelijk volgen wij je allemaal snel,

Kus anies

he Ingrid,
wat gaat dat al weer snel zeg! heb je veel last van kwaaltjes? en heb je ook al leuke dingen gekocht? of wacht je daar mee tot de twaalf weken?
ik vind het juiste leuk om weer wat van je te horen, en helemaal omdat het goed met je gaat. kan je er al lekker van genieten?
Kus Vanja

Terug
Bovenaan