The Dreamgirlssss

Hey meiden,

Nou ik ben weer ongeduldig geweest, heb net een test gedaan, negatief!!!!

Heb geen buikpijn meer, gisteren ook al niet, alleen het voelt van onderen wel raar, een beetje blaasontsteking achtig!!!Nou ja, ws op naar de volgende ronde!!!

kus

Hoi Anies,

Balen zeg!! Geef de moed nog niet op!!  Ookal is dat soms moeilijk.
Maar ja zoals je zelf altijd zegt: geen bloed dus kans ofzo..
Ik weet niet meer hoe die gaat, kan me alleen nog maar heel vaag herrinneren. je snapt me vast he?
Ik ga lekker op tijd naar bed want ik heb echt hele erge hoofdpijn. Ik wil het liefst geen asperiene nemen.

liefs ingrid

He hoi;

Afgelopen dagen erg druk aan het werk geweest, en dan ook geen tijd om aan iets te denken! Maar hier is het nog stil!!!!!!!! Ben nog niet ongi en zit nu op dag 34!!! Vorige maand werd ik op dag 34 ongi!!!!!!!! Dus ik wacht met testen tot vrijdag!!!! Wel spannend hoor!!!!! Hoe is het hier verder, heb wel wat terug gelezen maar goed kan niet gelijk overal op reageren!!!!!!!!! Maar Ingrid fijn dat alles goed gaat, en leuk wat van je te horen!!!! Alleen maar leuk als je hier blijft schrijven hoor!!!!!!!!
Anies dus we zitten een beetje in het zelfde schuitje nu, en maar wachten en wachten hihi!!!!!!! Maar duim voor ons samen!!!!!!!! En wie weet!!!!!!!!!!

LIefs Marie

Geen bloed geeft moed!!!
hihi
ik duim ook mee voor jullie.
ingrid wat vervelend z'n erge hoofdpijn.

met de ovu testen schiet het nog niet echt op.
maandag begonnen een heel licht tweede streepje, gisteren niet getest had er geen tijd meer voor, en vandaag was ik het testje vergeten ben zeker pas na een half uur gaan kijken maar het tweede streepje was al wel iets donkerder.

kus

He hoi;

He Vanya! ook spannend die ovu testen, heb ik nog nooit gedaan!!!!!!! Dus weet niet precies hoe het werkt!!!!!

Zou je je ongi ook zelf tegen kunnen houden, ik bedoel dat je er zoveel mee bezig bent (stres) dat je niet ongi word????????? Ik wacht nog tot morgen maar kan me bijna niet inhouden om te gaan testen hoor!!!!!!!!!!

Liefs Marie

Hey meiden,

Spannend allemaal!!!Vandaag mijn nod!!!Voel wel buikpijn,maar dat voel ik al anderhalf week!!!
Marie, voor jou ook spanned!!Waarom zou je tot morgen wachten???Ik zou me ook niet kunnen inhouden, al doe ik het vandaag wel!haha!
Ik heb gelukkig geen testen meer liggen en moet straks werken, we hebben een bbq met de kids als afsluiting van de vakantie, de kids moeten hier maandag alweer naar school!
vanja, ook spannend met de testen!!!!Hoop dat ie snel 2 dikke strepen geeft!!!!!

Had vanmorgen ook al een heel stuk getypt maar dat wou niet verzenden, heel vreemd, hopen dat het nu goed gaat!!!!

Oh ja Marie, ik denk idd dat je onbewust je ongi wel kunt tegenhouden door sress(is bij ws ook het geval)misschien toch een test doen, als je weet dat ie positief is, is natuurlijk super en als ie negatief is, is balen maar misschien dat dat je rust geeft waardoor je toch ongi wordt, ik werd heel vaak na het testen namelijk ongi!!!!Heel apart, alleen dinsdag niet!
We wachten af!!
Nou meiden tot snel en we duimen!!!

kussie

He hoi;

Ik wilde wachten met testen omdat ik afgelopen maand ook pas op dag 34 ongi werd!!!!! En ik wil graag testen samen met mijn vriend zodat je ook gelijk of heel blij of steun bij lekaar kan vinden! Maar goed morgen heeft hij vroeg en ik laat, dus dan is het lastig om te testen! Welke testen zijn eigelijk het beste????/ En maakt het wat uit waarneer je test???? s'morgens of s'avonds????? Het weekend had ik wel ongi buikpijn, en was dus ook heilig overtuigd dat mijn ongi er aan kwam!!!!!!!! Ik ben al een aantal weken misselijk voordat ik ga eten als ik gegeten heb is het over!!!!!!!!! En vandaag wel buikpijn onder in mijn buik anders dan een ongi buikpijn! Verder merk ik niet zoveel hoor!!!!!!! Jullie horen het wel!!!!!!! Vandaag nog niks dag 35!!!!!!!!!! Hihi!!!!!!!!! Het is wel teovallig dat je een aantal keren na het testen ongi ben geworden ik dnek inderdaad dat jezelf heel veel invloed kan uit oefenenen op alles zelfs op het zwanger worden! Onbewust!!!!!!!!! We zitten maar raar in elkaar!!!!!!!

Liefs Marie

hoi Marie,

Wat voor een buikpijn heb je dan? is het echt op 1 plek onderin je buik bijv. links of rechts? Want dan kan dat bandenpijn kunnen zijn (is alleen maar goed) dat betekend dat je baarmoeder aan het groeien is. Die misselijkheid kan ook te maken hebben met dat je zwanger bent, net als die pijn, en juist als je dan wat eet gaat de misselijkheid ook over.Dus mijn conclussie.....Zwanger!!? Je weet natuurlijk nooit 100%. Pas als je een test gedaan hebt natuurlijk. En ik had toen ook helemaal niet het gevoel dat het raak was bij ons..maar toch was ik dus zwanger.

laat je het ons zo snel mogelijk weten?

Terug
Bovenaan