The Dreamgirlssss

Hoi meiden,

En Marie, al getest????ben zo benieuwd, ik duim voor je!!!!!
Je vroeg welke testen het beste zijn, ik weet het niet maar ik hoor over de kruidvattesten wel positieve verhalen, en die zijn ook niet duur, 2 voor 5 euro!
Is niet heel handig om te doen, je moet eerst in een bekertje passen en dan met een pipetje wat druppels opzuigen en die op de test doen!Maar is wel goedkoop!!!

Nou meiden, ben voor het eerst in alle maanden dat we bezig zijn een dag overtijd!!!!!Heb wel steeds een ongigevoel maar er komt niks!!!Het is nu 16 dagen na mijn eisprong!!!Heb geen testen in huis, anders had ik allang getest, maar denk dat ik vanmiddag ff ga shoppen, heb vanaaf een bruiloft, en dan kom ik toch langs de kruidvat, misschien dat ik dan wel ff testen koop, ben zo bang voor weer een teleurstelling, al heb ik niet echt hoop meer, toch ben ik overtijd!
Heb verder ook helemaal geen zwangerschapsverschijnselen, alleen het plassen is vaker en anders dan anders, maar kan misschien ook wel een blaasontsteking zijn!!!Weet het niet meer hoor!!!!!Duimen jullie voor me????

tot snel!kussie

heb me niet kunnen beheersen en ben snel naar de apotheek gesjeest, en heb 2 testen gehaald en gedaan...negatief!!!!
ze raadde aan om als het negatief is morgen met ochtendurine te testen, dat was het nu natuurlijk niet!
Zit te denken of ik het zh kan bellen voor een bloedtest, maar ben nog maar 1 dag overtijd!!!wat denken jullie???

kus

Hoi Anies,

In het begin kan je eigenlijk alleen maar 's ochtends testen want dan heeft je lichaam nog niet genoeg hormonen aangemaakt! Dus alles is nog mogelijk!!! Ik hoop het zo en ga echt voor je duimen. Ik moet namelijk ook veel naar de wc! eigenlijk vanaf dag 1! ook ik had vaak het gevoel (soms nog) dat ik ongi moest worden... Dus er is nog hoop!!
Ik ga echt voor je duimen!!!

Vanja hoe gaat het met de ovu-testen? is de streep al dik geworden?
Marie: Heb je al getest? Ben zo benieuwd!!
Nelle: hoe gaat het? Heb je al een beeldje gekocht? en het opschrijven gaat dat makkelijk of blijft het moeilijk? sterkte meid!

liefs ingrid

He hoi;

Even een kort berichtje van mij, want mijn moeder komt zo op de koffie!!!!!!
Vanochtend kwam mijn vriend thuis met een test!!!! Dus maar gelijk getest, maar negatief!!!!!!! Baal ontzettend, had nu echt goede hoop!!!!!! Heb het er nu erg moeilijk mee omdat ik echt al een paar dagen overtijd ben!!!!!! Vannacht heb ik niet kunnen slapen en moet ook steeds klein beetje plassen, maar wel steeds het gevoel dat ik naar de wc moet alleen tijdens de test natuurlijk niet!!!!! En heb steeds onder in mijn buik steken, het lijkt erg op ongi buikpijn!!!!!!! Maar ik ben dus nog steeds niet ongi!!!!!!!! En dit is dag 36!!!! Ik weet het niet meer!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bah!!!!!!!!!! Ik kon bijna niet meer huilen, mijn tranen zijn op!!!!!!!!! Ik spreek jullie snel weer, straks werken!!!!!1 gelukkig wat afleiding!!!!!!!!

Liefs Marie

Oooohhh, anies wat balen!! ik had het zo gehoopt. Hoe was je bruloft? en van wie was de bruiloft?

Marie, ik blijf voor je duimen. ik weet hoe vevelend het is als je zo lang moet wachten en je weet niet waarop.

Ingrid hoe gaat het met je? wanneer is je volgende echo? en is dit dat gelijk je 12 weken echo?

Met de Ovu testen gaat het goed had donderdag wel een duidelijke tweede streep en gisteren was hij weer wat minder. (donderdag hebben we alleen niet geklust) ik had ook gedacht dat hij nog donkerder zou worden. maar goed we hebben wel woe en vrij geklust. Ik ga straks nog wel een testje oen voor dezekerheid.

Kus

Bah bah bah!!!!!!!! Baal ontzettend!!!!!! Ben vandaag dus ongesteld geworden!!!!!!! Dag 37 dus snap er niks meer van, maandag maar naar het ziekenhuis bellen!!!!!

Liefs Marie

Hey Marie, wat kl*te he???Ik snap je helemaal, ik had het gisteren ook ff te kwaad, heb even goed gehuild en ga nu volle moed verder!!!Nou ja volle moed???
Heb ook meteen het zh gebeld, jij moet toch ook op dag 10 voor de echo???Ik moet volgende week maandag, de 18e.

kus

Terug
Bovenaan