The Dreamgirlssss

He hoi;

vandaag ging het wel, ginsetren en vandaag druk op het werk wegens ziekte! Dus evel afleiding, dat hielp wel! Natuurlijk baal ik wel!!!!!!!!!! Morgen bel ik het ziekenhuis moet inderdaad de 10e dag dan ook naar het ziekenhuis, ik denk rond de zelfde tijd als jouw anies! Is voor jouw ook de eerste keer naar het ziekenhuis?????? Vanya hoe gaat het met de ovu testen????????

Liefs Marie

Hey Marie,

Nee het is denk ik de de 11de maand dat ik in het ziekenhuis kom, en er wordt gekeken naar de eitjes.Begin maandag weer met de clomid!(hormonen)die slik ik dan tot vrijdag!!!PPPFF, word daar shagerijnig van!!!!!

tot snel,xje

He he,
getsie weer werken vandaag. maar nog maar twee weken en dan eindelijk vakantie.

Anies: ik kan me alleenmaar voorstellen hoe chagrijnig je er van word, ik heb al last van mijn eige hormonen. hihi

Marie: wat spannend de eerste keer naar het ziekenhuis.

en met de ovu testen is alles goed gegaan. ik had voorige week donderdag een donkere streep (niet zo donker als de test streep, maar wel heel duidelijk) en gisteren had ik helemaal niks meer. Dus wij wachten weer af.

Fijne dag vandaag!

Kus Vanja

He hoi;

De afspraak staat en ik mag maandag 18e naar het ziekenhuis om 11 uur!!!!!! Voor mijn late dienst aan dus hoef gelukkig niks te regelen op mijn werk!!!!!!!!!!!!! Ben nu 3 dagen vrij, heerlijk!!!!!!!! Ga alleen maar leuke dingen doen!!!!!!!! Genoeg afleiding dus!!!!! Vanmiddag met vriendin naar de stad, filmpje en ergens eten!!!!!!!! Onze SCB- dag!!!! (Shoppen, Chinees, Bioscoop, hihi)! Morgen heb ik met mijn moeder afgesproken, is eindelijk weer terug van vakantie!!!!!!!!! Misschien even naar het bronnenbad!!!!!!! En woensdag met andere vriendin afgesproken, ze is ook al 1 1/2 jaar bezig  voor hun eerste  kindje en kunnen dus goed hier over praten met elkaar!!!!!! Dus alleen maar leuke dingen en het huishouden komt later wel!!!!!!!!!! Heb gewoon wat afleiding nodig en leuke dingen!!!!!!!!!!!

Liefs Marie

Hey meiden,

Hoe is het??
Vanja, weer spanned zeg, het afwachten!!!
Marie, ik moet ook maandag de 18e naar het ziekenhuis, ik om 8.30!
Ingrid, hoe is ie???Voel je je goed?
Nelle, hoe is het met jou?Trek je het allemaal een beetje??

Wij zijn druk aan het klussen(maar dan ook echt klussen.hihi)
We hebben gisteren geverfd en gaan er vandaag mee verder, hopen dat het vanaaf af is, het lijkt heel gaaf!!!We hebben bruin met groen, echt gaaf, en het plafin wit!!Wat een rot werk zeg!!!!

Verder geen nieuws, ongi bijna over!!!

liefs anies

He hoi;

Anies toevallig dat we de zelfde dag heen moeten!!!!!!!
Hier alles goed, gisteren heerlijk met een vriendin de stad in geweest, Bios en chinees!!!!!!! Heerlijk gelachen!!!!!!! Deed me even goed! Vandaag met mijn moeder naar het bronnnenbad geweest!!!! Heerlijk ontspannen!!!!!!!!!! Nu wachten tot mijn mannetje thuis komt van het werk en vragen wat hij wil eten zal wel een patatje worden, hihi!!!!!! Volgende week toch maar weer gaan sporten!!!!!!!!! En wat meer op het eten gaan leten! was in begin van dit jaar veel afgevallen wel 10 kg! Kon dit lange tijd goed vol houden en voelde me ook vaak veel fitter!!!! Ook omdat ik er veel bij ging sporten!!!!!! Nu met vakantieperiode en veel werken kwam het sporten er niet meer van en dan zit je qwa eten ook al weer gauw verkeert! Dus is er nu al wel weer wat bij! Stel het steeds uit omdat de sportschool waar ik zat niet goed beviel dus moet nu op zoek naar wat anders!!!! Volgende week dus! Heb het op mijn lijstje staan, sportschool bellen! Morgen vroeg wil ik even achter aantal dingen aanbellen! Komt er steeds niet van en vergeet veel idngen, hebben jullie dit ook! Dingen vergeten en steeds met je hoofd er niet bij zijn!???? Heel verhaal!!!!!! Hoe gaat het verder hier met iedereen????????

Liefs Marie

He Meiden,
Hier alles goed lekker aan het wachten (valt nu nog mee).
Marie, fijn he wat afleiding zodat je er niet hele de dag mee bezig bent.
Ik heb ook wel aardag wat afleiding, is weer eens druk op mijn werk. en ik ga aankomend weekend alvast beginnen met inpakken want de vakantie komt er eindelijk aan. kan niet wachten.
Anies, wij zijn ook nog echt aan het klussen de bad kamer is nu helemaal kaal en we zijn nu bezig met de leidingen enzo. ben vrijdag voor het eerst in een jaar weer in bad geweest was echt heerlijk.
Kus

Terug
Bovenaan