The Dreamgirlssss

Inderdaad wat afleiding doet wonderen, ook ik heb het druk op het werk dus dat helpt ook wel!!!!!!!!
Dus allemaal echt aan het klussen! Wel toevallig dat we allemaal aan het klussen izjn hihi!!!!!! Ik hoop dat ze bij ons in oktober beginnen met verbouwen! Ze zouden een maand bezig zijn en daarna mogen we zelf dus verven en vloer leggen etc. Heb er hellemaal zin in want dan gaan we ook gelijk een nieuwe keuken en wat nieuwe meubels uitzoeken!!!!!!!!! We hebben de woonkamer nu geel maar ik wil alles weer wit en dan met leuke spulletjes kleur inbrengen!!!!!! Zodat je nog eens kan veranderen en niet binnen de kortste keren weer moet verven omdat je op de kleur bent uitgekeken! Dus allemaal succes met klussen!!!!!!!!

Liefs Marie

Hey meiden,

Hoe is het met jullie????
Hier alles goed!We hebben de afgelopen dagen flink geverfd en zijn nu klaar, en het resultaat mag er zijn!!!Ben er echt blij mee!!!
Vanja, wanneer heb jij je nod??
Marie, ga jij deze maand ook testen gebruiken?(ovulatie)
Ingrid, hoe is ie, al voor een echo weer geweest?
Nelle, hoe gaat ie met jou??

liefs anies

hoi Meiden,

Heb net mijn jurk opgehaald, gelukkig pas ik nog in hihi! kan zelfs nog een heel klein beetje groeien! nog 2,5week en dan is het de grote dag!! vind het zo spannend! ben nu al af en toe zenuwachtig, niks mag verkeerd gaan die dag! komt vast wel goed maar toch!
Voor de rest gaat alles goed. Heb nog geen vervolg afspraak voor een echo wel moet ik volgende week naar de verloskundige.
Hoe is het met jullie?

liefs

He hoi;

Anies ik heb tot nu toe geen ovulatie testen gebruikt, waarneer begin je daar mee??????? Ik ben daar dus nog onervaren in!!!!!!!! hihi, fijn dat het verven klaar is en dat het mooi geworden is!!!!!!!!!

Ingrid, wat leuk dat je je jurk weer gepast hebt, en dat ie nog past, hihi! Al flink gegroeid??????? Krijg je al de kriebels voor je grote dag?????? En hoe voel je je verder?????

Vanya hoe gaat ie ermee????????

Hier gaat ie goed, mijn vriend heeft vandaag een nieuw bed uitgezocht! Andere was niks meer! Misschien word ie morgen bezorgd! Een boxspring!!!!!! Dus dan kunnen we hem gelijk goed uitproberen, hihi! We hebben net nog even een weekendje weg gepland! Mijn vriend en ik werken allebij in de zorg dus onregelmatig maar zijn nu in eens vier dagen achter elkaar samen vrij! Dus we nemen het er maar even van en gaan even weg! Vlak bij zee in een hotel met zwembad, sauna, zonnenbank, bar etc!!!!!!! We hebben nog niet zolang geleden vakantie gehad maar hadden weer een meevaller en hebben het nu eenmaal nodig!!!!!!!!!!!

Liefs Marie

Hallo allemaal,

Hoe is het??
Hier alles goed, morgen naar het zh, ben benieuwd hoe het met de eitjes gaat,haha!!!
Marie, je hebt er lekker voor staan zeg!!Heerlijk!
Wij zijn gisteren een dagje naar Scheveningen geweest!!!Heerlijk!!

Spreek jullie snel,

kussie

He meiden,
Alles goed hier, lekker wat afgleiding gehad.
donderdag avond boodschappen gedaan want vrijdag kwamen mijn ouders, zus en oma eten. zaterdag hebben we heel veel klusjes gedaan die we non voor de vakantie moesten doen, savonds kwamen er allemaal vrienden bbqen was erg gezellen. dus vnochtend hadden we veel op te ruimen en zijn we nog even naar rotterdam geweest naar de bavaria city race.
hebben jullie ook een leuk weekend gehad?
toch steekem wel wat na gedacht. hihi als ik van mijn ovu testen uit ga zou ik nu donderdag mijn nod hebben en als ik van mijn laatste cyclus uit ga pas de woensdag er na. dus ja het word weer afwachten.
Kus Vanja

Ingrid, wat schiet dat al weer op zeg!
Wat lijkt mij dat spannend alles regelen voor jjullie grote dag.
en een beteje groei ruimte in je jurk kan ook geen kwaad denk ik.
Kus Vanja

Anies, wat fijn dat het klaar is en dat helemaal naar je zin is.
gingen jullie nog een weekje kamperen?
Ik zal morgen aan je denk als je naar het ziekenhuis moet!

Kus Vanja

Terug
Bovenaan