Hey meiden,
Ik ben net terug uit het ziekenhuis, heb weer 2 eieren, 1 van 18 mm en 1 van 20 mm.ws eind van de week mijn eisprong!Vanaf woensdag elke dag klussen,hihi!
Maar nu het volgende, ik moet volgende maand beginnen met spuiten, menopur.Heb volgende week maandag een afspraak voor de uitleg van het spuiten, ook gaat ze me volgende maan, eindelijk doorspoelen.Vindt het wel spannend allemaal hoor, vooral dat spuiten.Heb info boekjes meegekregen over hoe het moet enzo, maar het lijkt me niet niks.
Het blijkt dus dat mijn baarmoederslijmvlies te dun is, ook nu weer, wat betekend dat de bevruchting wel goed gaat maar dat de innesteling niet goed gaat.
Het slijm is iet dun, dus het bevruchte eitje blijt niet plakken!Vandaar de spuiten menopur.
Vorige maand was ik ja voor het eerst overtijd, en ws was ik dus wel zwanger maar is dit een vroege miskraam geweest.
Mijn progesteron is toen namelijk geprikt, en die was zo hoog, als dat dat bij een zwangerschap moet zijn.Raar omdat achteraf te horen , dat je een miskraam hebt gehad!!!!
Zo dit was mijn ziekenhuisverhaal, deze maand(deze week)dus nog flink klussen, en dan als ik niet zwanger ben, beginnen met spuiten!!!PPPFFF!!!!
marie succes straks!!!!
kussie