The Dreamgirlssss

He Marie,
gingen jullie gelijk dit weekend weg? wat heerlijk even een weekendje weg.
jij ook succes morgen in het ziekenhuis ik ben benieuwd.
Kus Vanja

ey meiden
alles goed?

hier gaat het redelijk af en toe nog wat ups en downs.
dit weekend erg druk geweest maar vooral ook omringt door zwangere en of net bevallen vriendinnen en familie...
best confronterend..

heb geen beeldje gekocht nog niks tegen gekomen wat ik passend vind. ik heb wel alles opgeschreven en dat luchte erg op.

het gaat dus de goede kant op met me... het zwanger worden staat wat meer op de achtergrond al denk ik er af en toe nig wel aan..

anies en marie ik zal morgen aan jullie denken in het ziekenhuis en ik duim de komende maand voor jullie...

ingrid.. wat spannend.. bijna de grote dag!
hoe gaat het met de kleine wanneer moet je weet naar de verloskundige..

vanja.. jeetje wat een onzekerheid over je NOD.. dan duurt het afwachten alleen maar langer..

tot snel...

liefs Nelle

He hoi;

Nelle fijn dat het toch wat beter met je gaat, soms helpt het idnerdaad om het op papier te zetten of er over te hebben met mensen die dicht bij je staan!!!!!
Vanya wat frusterend zeg dat het zo onduidelijk is over je NOD, en dat wachten he om gek van te worden!!!!!!!!

Ik ga dus volgend weekend weg van vrijdag tot maandag, we slapen nu op de grond, hihi! Mijn vriend heeft gisteren het bed al gesloopt!!!!!!!!! Maar het bed was niet veel meer dus dit slaapt nog wel beter, hihi! Als we terug komen willen we maandag de slaapkamer nog even opknappen! Verven (wit), laminaat leggen en ik heb mooie muurstickers gezien! Wil 1 met vlinders of bloemen en 1 met een tekst voor boven het bed!!!!!!!!! Een tekst van BLQF, das toch wel onze muziek zijn al aantal keren naar concert geweest en wilde een bijzondere tekst op de muur!!!!!!!! En dan komt de dinsdag erna ons bed!!!!!!!!!! Een mooie grijze boxspring met goed matras en nieuw dekbed, en twee nachtkastjes die erbij passen!!!! Vandaag dus naar het ziekenhuis!!!!!!! Om 11 uur, mijn vriend heeft ook wat kunnen regelen op het werk dus hij kan ook mee!!!!!!!! Wel zo fijn!!!!!!!! Om 1 uur werken tot half 11!!!!!!!!!! Ik moet nog tot donderdag werken, heb ik er dan acht dagen op zitten! Ben dan ook wel toe om even weg te gaan!!!!!!!!! Woensdagavond met vriendin afgesproken, mijn vriend heeft dan een late!!!!!!! En donderdag word mijn nichtje 1 jaar!!!!!!!!!!! Dus weer druk druk druk!!!!!!!!!!
Anies jij ook succes in het ziekenhuis vandaag!!!!!!!!!

Hey meiden,

Ik ben net terug uit het ziekenhuis, heb weer 2 eieren, 1 van 18 mm en 1 van 20 mm.ws eind van de week mijn eisprong!Vanaf woensdag elke dag klussen,hihi!
Maar nu het volgende, ik moet volgende maand beginnen met spuiten, menopur.Heb volgende week maandag een afspraak voor de uitleg van het spuiten, ook gaat ze me volgende maan, eindelijk doorspoelen.Vindt het wel spannend allemaal hoor, vooral dat spuiten.Heb info boekjes meegekregen over hoe het moet enzo, maar het lijkt me niet niks.
Het blijkt dus dat mijn baarmoederslijmvlies te dun is, ook nu weer, wat betekend dat de bevruchting wel goed gaat maar dat de innesteling niet goed gaat.
Het slijm is iet dun, dus het bevruchte eitje blijt niet plakken!Vandaar de spuiten menopur.

Vorige maand was ik ja voor het eerst overtijd, en ws was ik dus wel zwanger maar is dit een vroege miskraam geweest.
Mijn progesteron is toen namelijk geprikt, en die was zo hoog, als dat dat bij een zwangerschap moet zijn.Raar omdat achteraf te horen , dat je een miskraam hebt gehad!!!!

Zo dit was mijn ziekenhuisverhaal, deze maand(deze week)dus nog flink klussen, en dan als ik niet zwanger ben, beginnen met spuiten!!!PPPFFF!!!!
marie succes straks!!!!

kussie

He hoi;

Nu mijn ziekenhuisverhaal hihi!!!!!!! Ik had eerder al een bloedonderzoek gehad voor verklevingen en een uitstrijkje, dit was allemaal goed!!!!!!! Nu was mijn 10e dag en gingen ze op zoek naar eitjes maar er zat nog niet echt iets!!!!!!! Wel zagen ze dat het slijmvlies al wat dikker was!!!!! Maar verder dus weinig te zien! Dit was ook niet zo gek aangezien ik een cycles van 37 dagen heb gehad! Nu moet ik donderdag weer heen, weer voor een echo op zoek naar eitjes!!!!!! Ik heb ook gezegd dat mijn cycles erg wisselend is dus dit heeft hij op geschreven! Dinsdag gaat mijn vriend zaad weg brengen! Vreselijk in de wachtkamer, allemaal zwangeren en je hoorde het hartje kloppen van diegene die voor ons was, dat vond ik best confronterend! Verder vind ik de onderzoeken tot nu toe wel te doen!!!!!!!! Maar goed we staan nog aan het begin, weet niet wat nog komen gaat! Moet in ieder geval nu het bloed goed is een foto laten maken van baarmoeder en eierstokken, ze spuiten dan een vloeistof naar binnen, dit moet een erg vervelend onderzoek zijn!

pfffff anies dat is ook niet niks wat je allemaal te horen hebt gekregen!!!!!!!! Hoe ga je er mee om?????? Lijkt me latig als je zo iets hoort!!!!!!

Tot hoorns!!!!!!!!

Liefs Marie

Hallo allemaal,

Hoe is het met jullie???Het is hier rustig zeg!!!ppff!(haha)
Hier alles goed, van de week mijn eisprong dus we beginnen vandaag met elke dag klussen,haha, tot zaterdag aan toe!en dan weer wachten he!?
Heb gesolliciteerd op vaste uren bij ons op het werk(heb nu 0-uren contract)op de BSO, en werd vandaag gebeld of ik vrijdag ff wil langskomen over het hoe en wat.Spannend, weet niet of ik ze nu wel of niet krijg, ze deed nogal vaag!Ik hoor het vrijdag wel!

vanja,hoe is het???Weet je al wat meer, of ben je nog in afwachting?Voel je al iets?Spanned weer he?
ingrid, hoe is ie??Al bijna de grote dag, super zeg!!!Hopen dat je b eter weer hebt
als nu!
Nelle,hoe is ie??Blijft moeilijk he meis, als je er over wilt praten, je kunt hier altijd terecht!
Marie, dus je had nog geen eitjes??En morgen weer, spanned allemaal!Dat vervelende onderzoek van die eileiders doorspuiten krijg ik ws ook volgende maand, tegen mij is idd ook gezegd dat het erg vervelend is!Zie er wel tegenop!
Hoop dat je morgen een paar mega eieren hebt,haha!!!

Tot snel

kussie

He Nelle, Wat fijn dat het weer wat beter met je gaat. kan me alleemaar voorstellen hoe zwaar het voor je is. Neem lekker de tijd om alles op een rijtje te zetten.

Anies, Jeetje wat een verhaal en wat een spannende tijd gaat dit voor jullie worden. ga heel hard voor je super eitjes duimen.

Marie, het lijkt mij ook spannend al die onderzoeken en niet te weten wat je tewachten staat.

Ik zie op het moment ook over al zwangere bekende en hoe leuk ik het ook voor iesereen vind. ik kan het toch echt niet helpen om dan te denken waarom zij en niet ik.

Ben vanaddg ongesteld gewoden, snap er nu helemaal niks meer van dit was een cyclus van 30 dagen, zouden die pillen dan echt helpen of is het gewoon toeval. heb nog maar een keer een kortere cyclus gehad.
Verder ben ik druk met alles te regelen voor de vakantie, het zit er nu echt aan te komen. heerlijk even lekker niks.

Kus Vanja

Hallo meiden,

Hoe is ie???hier alles goed, voel dat mijn eisprong eraan komt, beetje pijnlijk vanbinnen allemaal, gek he, normaal voelde ik mijn ei nooit, sinds de clomid wel, is natuurlijk wel handig,hihi!!Dus we gaan maar ff aan de klus,hihi!
vandaag een dagje met de trein weggeweest, naar Schiphol, vliegtuigen kijken(wilden mijn mannetjes graag)en daarna winkelen in Utrecht!!Was een geslaagde dag!Morgen het gesprek op mijn werk, vindt het wel spannend hoor!

vanja, wat balen dat je ongi bent geworden, maar wel lekker dat je cyclus korter is geworden, ik zou maar doorgaan met die pillen,haha!
marie, hoe was het in het ziekenhuis vandaag?Waren er al eitjes te zien, en hoe groot waren ze??Weet je al wannner je eisprong ongeveer gaat plaatsvinden?spannend!

liefs anies

Terug
Bovenaan