The Dreamgirlssss

Hey allemaal...
.
Ja ik volg jullie ook al een tijdje....   Ik zal me eerst is ff voorstellen.. Ik ben Petra en wij zijn ook al sinds januari 2006 aan het klussen zonder resultaat. Wij lopen nu sinds maart in de mm Als die onderzoeken bah!!!! Maar goed de meeste heb ik dus gehad en die waren over het algemeen goed...... goede eisprong redelijk regelmatig ongesteld. Baarmoeder foto was goed alleen mijn bloedgehalte was niet goed... Ik blijk een te hoog prolactine gehalte te hebben. Nu moet ik een MRI krijgen van mijn hoofd om te kijken of de hypofyse die er in zit goed is of er geen gezwellen oid in zitten!!!!!!!!!!!!!!!1 Ik mag ondertussen al wel beginnen met medicijnen.. Maar dat vind ik toch ook best wel eng hoor als je de bijwerkingen ziet enzo!! Maar ja.... Vandaag krijg ik als het goed is nog mijn uitslag binnen van onze samenlevingstest.......

Hey marietje!!!! ik hoop dat er nu wat meer te zien was op de echo!! ik hoop so voor je en denk aan je!  

Andere meiden ook veel sterkte met wachten en met de onderzoeken.. Ik ben blij dat ik de meeste gehad heb.
Liefs mij

hoi meiden,

ben gister bij de verloskundige  geweest. Alles was goed hij/zij is al 6,5 cm! Echt het dubbelen van 3 weken geleden! Hartje gehoord! als je dat hoort dan ben je gelijk weer gerust gesteld. Is zo mooi...

petra  leuk dat je mee wil praat!  Je bent hier natuurlijk welkom! heb je de uitslag al binnen van je  samenlevingstest?

Anies en Marie hoe gaat het in het ziekenhuis? Al eitjes te zien? Of zitten jullie nu op het wachtbankje?

Vanja balen zeg dat de rode duiveltjes gekomen zijn! Geef de moed niet op! hoe lang zijn jullie nu al bezig om zwanger te worden?

Liefs ingrid

Hallo allemaal,

Wat is het hier rustig zeg!!!

Heb verder ook niet echt nieuws, heb gisteren mijn eisprong gevoeld, dus zit nu op het wachtbankje!Maandag gesprek in het zh over het spuiten van Menopur!We wachten af!

Ingrid, wat gaat het snel he, al 6,5 cm zeg!!Fijn om het hartje te horen!
Petro, gezellie dat je hier meekomt kletsen!
Marie, hoe is het met je eitjes???
nelle hoe is het??
vanja, en je ongi alweer wat minder???

Hoop snel wat van jullie te horen!!!

kussie

dag dames!

Fijn dat ik hier welkom ben.... Ik ken Marie al (persoonlijk) want we zijn collegas! Erg gezellig hoor wel een andere leefgroep maar zien elkaar wel regelmatig of gaan anders wat leuks samen doen en kunnen dan ook goed met elkaar praten. Nee ik heb jammer genoeg geen uitslag van de samenlevingstest want de gyn heeft mij vrijdag dus niet terug gebeld!!!!!! Laatst mocht ik hem ook al bellen en kreeg hem niet te pakken en de assitentes mogen geen uitslag door geven! niet leuk dus maar ik moet er maar van uitgaan dat het goed is....

De datum van mijn MRI weet ik gelukkig al wel kreeg vanmorgen een oproep in de bus.... Ik krijg die 8 sept. Een aantal dagen later dan mijn NOD.... Ik maak nu dus al weer zorgen van als ik overtijd ben dan........ kan ik niet die MRI krijgen en ben ik hoogstwaarschijnlijk misschien wel......... Maar goed dat denk ik toch niet ik ga er niet meer van uit want het is de afgelopen tijd ook niet zo geweest....

Nou ik stop weer!

Liefs Petra

ey meiden

ik lees nog steeds aandachtig met jullie mee
het gaat met mij eigenlijk wel goed.
ik had 23 augustus mijn NOD maar op ma 18 augustus verloor ik bloed en dacht ik ongesteld te worden. het was niet echt veel bloed verlies en dinsdag was het eigenlijk al weer weg dus dacht dat het nog zou komen. ik verlies om de dag een klein beetje bloed.

alles kwam dus weer even boven en ben nog steeds niet gerust.
zaterdag heb ik een test gedaan en na 3 min zag ik niet echt een streep. dusben er vanuit gegaan dat dit gewoon mijn menstruatie was. maar zondag weer twee druppels en wat lichte krampjes. ik die test nog is er bij gepakt en2 streepjes. maar hij is niet meer geldig na 10 min dus nog meer twijfels.

ik ga dus maar een test halen. al wil het niet. ik ben bang dat ik of teleurgesteld ben als hij negatief is of als hij positief is dat ik bang wordt dat het weer mis is gezien het bloed verlies.
pfff

ik moest het even kwijt hoor..

ingrid welke datum ging je ookal weer trouwen?

anies wanneer gaan ze je eileiders door spuiten?

vanja balen zeg dat je ongesteld bent geworden. neem je nog steeds die supplementen om je cyclus te verkorten?

marie spannend die eerste ziekenhuis bezoeken. was er donderdag een ei zichtbaar

poeh van harte welkom

liefs Nelle

test was negatief
weet niet echt wat ik voel.
hoop dat deze maand mijn menstruatie gewoon doet wat ie moet doen

liefs nelle

Hey meiden,

Hie is ie???
Nelle, wat spannend allemaal zeg!En vreemd steeds een beetje bloedverlies?

Ben vanmorgen weer naar het zh geweest, mijn eitjes waren weg, mijn NOD is 5 september.
Heb uitleg gekregen over het spuiten van menopur, dit moet vanaf cyclus dag 3, tot de eitjes groot genoeg zijn om te springen, dan krijg ik een spuit pregnyl, en dan 3 dagen aan de klus.Weet nu al niet meer hoe ik moet spuiten,haha!Maarre de eerste keer gaat de assistentie me daarbij helpen, dus zodra ik ongi wordt moet ik bellen.Dit gaan we 6 maanden doen, hetb doorspuiten wordt weer een maandje uitgesteld omdat ze erg veel vertrouwen in deze spuiten heeft, en er nog steeds geen reden is om te denken dat de eileiders verstopt zitten.
Ze begon alwel over ivf, volgend jaar!!!Schrok ervan, hopen dat dat niet nodig hoeft te zijn !
Dusss nu maar afwachten en hopen dat het deze maand raak is, zonder al die poespas!!!!

Liefs anies

Hallo allemaal!!!!!!!

Terug van wegeweest!!!!!! Heerlijk weekendje weg geweest!!!!!!!!! Lekker aan zee, letterlijk uit gewaaid! We kunnen er beide weer tegen!

Donderdag dus weer naar het ziekenhuis geweest, er was een ei!!!!! Hij was ongeveer 18 mm, weet het niet zo zeker meer! Hihi! Maar ik moest nu naar een vrouw een hele leuke, legde alles duidelijk uit! We moesten gelijk vrijdag weer komen voor de samenlevingstest! En weer gekeken naar het  ei maar die was al weer weg! Dat was dus wel snel!!!!! Dinsdag brengt mijn vriend zijn zaad weg en vrijdag moet ik heen voor een bloedonderzoek! Nu moet ik weer bellen als ik ongi word en dan de 10e dag langs komen voor de foto van baarmoeder en eileider! Dus al aardig op weg qwa onderzoeken!!!!!

Vandaag terug gekomen en al weer druk druk, hihi!  Mijn vriend heeft donderdag avond voor het weekend de slaapkamer nog geverfd en vanmiddag laminaat gelegd! Ik heb nog nieuwe gordijnen gekocht, dezelfde die we ook beneden hebben! En dan komt morgen ons nieuw bed!!!!!!!!!! Morgen weer aan het werk, een late dienst! Ga denk ik morgen vroeg even rennen, moet wel weer! Heb halverwege september twee runs maar is al tijdje geleden dat ik gerend heb!

Petra welkom, hihi!!!!!!! Ik spreek je wel weer!

Nou dames fijne avond!!!! En tot snel!!!!!!!!

Liefs Marie

Terug
Bovenaan