The Dreamgirlssss

Hey Marie,

Wat heerlijk een weekendje weggeweest!!!
Wat handig dat je de samenlevingstest kunt combineren met kijken naar het eitje!!!Je schiet idd al op met onderzoeken!!
maarre we hebben denk ik dezelfde dag onze NOD!Ik ongeveer 5 september, denk jij 4???

Liefs Anies

Hoi dames!!!!!

Ons bed staat er!!!!!!!!!!!!! Het staat erg mooi!!!!!!!!!! Nu nog een mooie kledingkast, die komt dan in de logeerkamer, omdat we verder geen ruimte hebben! Het logeerbed gaat weg want we krijgen toch haast geen logees en als we wel logees krijgen pomp ik wel een luchtbed op, hihi! We hebben allemaal inbouwkasten maar kunnen nergens goed bij en hebben nog niet genoeg opberg ruimte, dus ik wil een mooie grote kledingkast erbij! Denk dat ik dit volgende week even ga doen ben dan alweer drie dagen vrij! Ook alle rommel dan gelijk even naar de stort brengen! Ik zit vol energie, de laatste tijd was ik weer erg moe en had weinig puf om iets te doen! Maar het weekendje heeft me goed gedaan! Gisteren hele huis opgeruimt toen we terug kwamen! Terwijl mijn vriend aan het klussen was, vanochtend heb ik sinds tijden weer gerend, rustig aan begonnen maar ging wel lekker! Voelt weer goed!!!!! Straks aan het werk!!!!!! Ik denk inderdaad 4 september mijn NOD te hebben, als ik nu mijn eisprong heb gehad! Dan is dit weer een korte cycles! We zullen zien! Vanmorgen het zaad wegebracht! Dus alle odnerzoeken lopen gelijk op! Gaat zo wel snel en het valt me tot nu toe wel mee! Alleen vind het maar niks in de wachtkamer, voel me dan zo opgelaten! Ga zo naar het werk, ga wat eerder heen heb even gesprek met mijn teamleider, doen we een keer in de zoveel tijd maar was alweer tijdje geleden door de vakanties! Is wel fijn even gesprekje en heb het dan ook wel even weer nodig want onder werk tijd kan je niet zo veel praten over zulke dingen!

Liefs Marie

hey!!

Nou marie, mamma van jesse.... wij zitten dan alle drie rond de dezelfde tijd op het wachtbankje! dat zal gezellig worden!..

Hey marie is die samenlevingstest nu vrijdag nog afgenomen bij je nu het eitje al weg was??Bij mij afgelopen keer niet maar dat komt ws ook omdat er bij mij een dag extra er tussen zat van dat het ei eerder gesprongen had...... Ik heb maandag de uitslag gekregen van de samnlevingstest...  Was niet goed er was helemaal geen beweegelijkheid te zien... Het kan zijn dat dit komt omdat ik nog geen eisprong had maar dat kon hij niet zeggen maar volgende cyclus mag ik dus weer komen eerst voor echos en dan later voor de samenlevingstest,,, hopen dat tie nu wel ukt want dat van mijn mannetje was verder goed.....

Maar ja eerst maar wachten tot ongeveer 4 spt....... op de  of nou ja liever niet...

Liefs mij

He hoi;

Ja donderdag was het ei te zien en we moesten de volgende dag terug komen voor de samenlevingstest, daarna ging hij nog eens kijken naar het ei maar die was alweer weg! Maar ze gaan het dus wel onderzoeken van de samenlevingstest! Dus maar weer afwachten! Moet vrijdag voor bloedonderzoek heen! En volgende cycles voor foto! Balen van jouwn samenlevingstest, dus maar weer afwachten! Spannend hoor! Wat kan dat zijn dan?????

Liefs Marie

Hey meiden,

Hoe is ie???Hier alles goed!Ben erg moe steeds 's avonds en koud, ben bang dat er eengriepje aankomt, of.....
Kan natuurlijk ook komen dat ik weer aan het werk ben na de vakantie, is ff wennen!
Poeh:Wat balen dat de samenlevingstest niet goed was!!!En nu???
Marie:Spannend he, dat wachten, ik ben nu nog aardig rustig, maar over een week?haha!!!
Vanja, waar ben je??haha ben je op vakantie??
Ingrid:welke datum gaan jullie precies trouwen??
Nelle:hoe is ie meissie??

liefs Anies

Meiden, het is hier veel te rustig,haha!!!We stonden bijna onderaan de tweede pagina!!!!

Hoe is het met jullie???
Hier alles goed, voel me nog niet zo fit, wat keelpijn enzo en lig elke avond vroeg op bed, erg moe.Maar overdag voel ik me goed!Hang vast tegen een griepje aan.

Vanadaag over een week heb ik mijn NOD, en voor het eerst in al die maanden ben ik rustig....Denk er wel aan enzo, maar anders als anders, kan het niet uitleggen, ook voor het eerst nog niet echt buikpijn gehad, heel lichtjes, maar minder als de andere maanden.Ga nergens vanuit, misschien ben ik ook wel rustig omdat ik weet dat ik volgende maand mag(moet)spuiten, zie er wel vreselijk tegenop maar de arts had er nogal wat vertrouwen in, het geeft dus ook wel weer moed!Toch hoop ik natuurlijk dat het allemaal niet nodig is en dat ik volgende week een positieve test in mijn handen heb!!!!Hoop snel wat van jullie te horen!!!

Liefs anies

He hoi;

Hier ook weinig te melden, ben zelf ook erg rustig heb wel steeds steken in mijn onderbuik al paar dagen, en als ik op sta s'morgens erge hoofdpijn!!!!!! Verder druk aan het werk, kwam vandaag met allemaal iedeeen op het werk, we hebben nu als thema drie kleine kleutertjes zaten op een hek! Ben drie kleutertjes aan het maken van hout, trekpoppetjes en een houten hek! Met stoffen kleertjes, word denk ik erg leuk! Dikste lol met de bewoners! Leuk om mee bezig te zijn! Moet het weekend ook werken dus kunnen we mooi verder, heb alles al getekend dus nu nog uitzaagen en verven en kleertjes maken van stof!!!!!!

Vandaag bloed geprikt en wilde even langs de gyn lopen voor uitslagen maar er was hellaas niemand meer!!!!!!! Hoelang ben jij nu bezig anies en hoever met onderzoeken, al wat uitslagen?????? Lijkt me wel omdat je nu moet spuiten!!! Succes deze maand, we zitten haast gelijk dus das wel grappig!!!!!!

Liefs Marie

Terug
Bovenaan