The Dreamgirlssss

Hey meiden,

Hoe is het?Hier alles wel goed alleeen erg verkouden dus niet niet helemaal fit.
Ben bang dat ik vrijdag ongi ga worden, heb wel weer buikpijn, ben er zo boos over, maar jua, er is weinig aan te doen!

Marie, wat ben je creabea bezig zeg, leuk hoor!
We hebben idd al een aantal onderzoeken gehad, maar er is niks gevonden!Sperma was goed, samenlevingstest was goed,bij mij zag alles er goed uit, heb goede eisprong,alleen afgelopen maanden was mijn baarmoederslijmvlies te dun, maar volgens arts kan dit ook door de clomid komen, vandaar ook dat we verder gaan met het spuiten van menopur, en pregnyl!!!

ja vrijdag NOD, toch wel weer spannend, ook al ga ik ervan uit dat het toch niet gelukt is!!!

vanaaf lekker met vrienden bbqen, hopen dat ik me dan wat fitter voel!!!

liefs anies

hey allemaal....

het is echt rustig hier bij ons!!!!!

He marie balen dat er niemand weer was om je de uitslag te vertellen! ik hoop voor je dat je het van de week weet! En nu allemaal ook op   het wachtbankje tot volgende week. ik begin ook al weer met pijn onderin mijn buik... en gistermorgen op het werk in eens beroerd.! later ging het gelukkig wel weer dus het zal vast een klein griepje als ookzaak wezen. Vanmorgen nergens last van alleen lekker zin in een broodje.... heb nog niet ontbeten duszzz. verder niet veel bijzonders te melden..

Mama van jesse jij ook sterkte met wachten en niet te boos maken..... Ik snap je wel hoor heb ik ook vaak last van dan kan je alles wel kapot smijten als je merkt dat je ongi moet worden! wil je overal tegenaan trappen!

Liefs Petra

He hoi;

Vanochtend cursus gehad de gevoelens de baas, eerste keer dus moet nog zien wat ik er aan heb! Maar zal me vast wel helpen, leuke groep van 7 vrouwen en mannen! Zo'n eerste keer is natuurlijk wel spannend maar zie het nu wel zitten!

Ben verder heel rustig, ik weet gewoon zeker dat ik donderdag ongi word en dat geeft me op zich wel rust! We zullen zien! Straks even huis opruimen en dan komt mijn mams om 14.00 uur, even slaapkamer bewonderen en dan even wandelen met de hondjes! Lekker vrij dagje, morgen ook nog vrij! Ga eerst even naar de kapper en daarna door naar een vriendin! Dus weer genoeg plannen, is soms wel lastig als je zo onregelmatig werkt! Om dan met vriendinnen af te spreken en te kiezen want ik heb drie vriendinnen eigenlijk (ook jij patra hihi) waar ik gewoon regelmatig mee af wil spreken en om het dan te plannen is best lastig want de ander moet dan ook maar net kunnen!
Nu ga ik toch maar eens opruimen anders ben ik niet op tijd klaar! Staat een berg van een afwas! Bah, ik blijf altijd hangen achter de computer!

Liefs Marie

Hey meiden,

Hier ff een berichtje!!!haha
Hoe is het met jullie??
Marie, wat voor curcus is dat precies waar je bent geweest, wat leer je???
petra, ik weet het, je boos maken helpt niks, maar soms is het wel ff lekker,haha!!!

Hier alles wel goed, nog steeds niet fit, ga zo lekker naar bed!!!Heb geen buikpijn gehad vandaag, stom, maar je krijgt dat stiekem toch weer hoop!
Maar wil mezelf niet gek maken voel me verder niet anders als anders, ja grieperig,haha, maar dat heeft niks met een eventuele zwangerschap te mken.Heb af en toe wat steekjes in mijn borsten maar heb ik ook wel als ik ongi moet worden, dus.... afwachten maar!!!

Liefs anies

hey marie!

dus vanmorgen eerste cursusdag gehad.......! Spannend!Ik ben ook nog ff gezellig wezen kletsen met een vriendin.. Loopt bij de gyn in martini! is ook niet alles hoorde ik! ja ik word deze week ook wel ongi... Merk het nu al weer. ben al weer kribbig en heb al weer last van onder in mijn buik...  en veel zin in chocola!!!!!! Maar goed.. Als je je trouwens morgen verveelt kom maar gezellig langs kunnen we samen op de boerderij gaan verven...... hihhihi ben ik ook niet alleen.....

Nou andere dames..   we staan nu gelukkig weer op de eerste pagina we schijven laatste tijd erg snel door naar de tweede pagina namelijk..

Liefs Petra

He hoi;

Het is een curcus / cognietieve theraphie  van Lentis en de naam zegt het al "Je gedachtes en gevoelens de baas" iedereen heeft wel eens negatieve gedachtes, mensen denken nu eenmaaal teveel wat veel je humeur en gevoelens beinvloeit! Daar gaan we het voornamleijk over hebben, je moet gebeurtenissen deze week op schrijven en je gevoelens erbij en je gedachtes! Ik weet niet hoe ik het anders uit kan leggen maar hoop dat je het beetje snapt!

Ga me zo even douchen en aankleden, en dan even centrum in! Ga een pakketje maken voor mijn zus dit nog tot oktober in Suriname zit! Ik heb heel veel foto's gemaakt van mijn nichtje (in een surinaams pakje) en mijn neefje (surinaams t-shirt) en onze "nieuwe" kat, en een foto van mij in een surinaamse wikkelrok, dit had mijn zus naar ons toe gestuurd dus nu krijgt ze zelf een pakketje! Heb nog een tegeltje gekocht met een leuke tekst, en een enorme kaart en mijn moeder had nog een aantal kaartjes die ik erbij in doe! Ik wil nog even in het centrum kijken of ik nog wat leuks zie wat erbij in kan, iets kleins! En om 13.00 uur heb ik een afspraak bij de kapper, ga knippen en verven! Weet nog niet hoe, dus ga zo even op internet kijken denk ik! Daarna boodschappen doen en eten koken en dan is de dag alweer voorbij hihi! Het lijkt zo heel veel, maar valt wel mee! Petra ik dnek dat het hem dus niet word maar bel je nog wel even als ik van de kapper kom!

Liefs Marie

Hier ff mijn banner,haha!!!Hier gaat alles goed, voel me alleen nog erg grieperig, ga zo maar wel werken, hopen dat dat lukt!!!Vanaaf ook nog 10 min gesprek op de creche van Jesse, druk, druk!!!Heb geen buikpijn meer, het wordt toch wel weer spannend!!!

Liefs anies

Marie, interresant, zo'n curcus!!!!Snap wel wat je bedoelt,hihi!!!!

kussie

Terug
Bovenaan