The Dreamgirlssss

He hoi;

Zo toch nog een druk dagje! Vanochtend eerst centrum in, pakketje voor mijn zus gemaakt erg leuk geworden, kleren gekocht en daarna naar kapper, daar kwam ik pas om 3 uur vandaan dus nog even wat boodschappen! Nu zit ik eindelijk weer, haha! Even computeren en wachten tot mijn mannetje thuis komt, en dan eten koken en lekker tv kijken denk ik! De tekeningen van de aanbouw zijn klaar!!!!!!! Ze laten ze morgen even zien en dan word de bouwaanvraag odnderdag in gediend!!!!! Eindelijk!!!!!!!

Ik heb nu een ongesteldheids buikpijn dus zal wel niet lang meer duren denk ik!!!!!!

Liefs Marie

Goedemorgen!!!!

Hoe is het met jullie??Marie, balen dat je ongipijn hebt, wanneer had jij je NOD, morgen???

Ik ben vandaag lekker vrij!!!Voel me vandaag voor het eerst griep vrij,haha,heerlijk!!!Ben nu ineens misselijk!!!
Jesse heeft mond en klauwzeer, alleen dan de menselijke vorm!Han, mond, en voetenziekte!Had er nog nooit van gehoord!Jullie wel?Hij heeft een soort blaasjes op handen, voeten en mond, ook wat op de billen, is erg besmettelijk, het heerst op de creche!Lijkt wel heel gek hoor!Gelukkig is hij er niet echt ziek van!het is verder ook niet ernstih hoor, net zoiets als de waterpokken ofzo!

Liefs anies

Hey meiden,

Weer ff een berichtje van mij!Vindt het toch wel weer spannend hoor!Was rustig, maar nu niet meer!
Aan de ene kant heb ik een soort van menstruatiegevoel, maar aan de andere kant, het doet niet pijn maar het is net een blaasontsteking, net of je steeds moet plassen maar er komt niks, of net alsof je je plas te lang hebt opgehouden!
Ben ook met vlagen misselijk, heb ik   wel vaker ivb met spastische darm.Dus het is heel dubbel, het kan duiden op zwangerschap, maar ook op ongi!Ik weet het niet meer!!heb trouwens geen last van afscheiding,iig niet zoals anders voor mijn ongi, dan ben ik helemaal nat(sorry)

Ik heb nog 1 test liggen, die ga ik morgenvroeg doen, weet namelijk niet zeker wanneer ik ongi moet worden, voelde op een donderdag en vrijdag buikpijn, dus toen is de eisprong geweest, maar was het op do of op vrij?Ik weet het niet!Ga morgen testen, en is ie negatief, dan wacht ik tot zaterdag of zondag!!!Hoe voelen jullie je?En wanneer gaan jullie testen?

Sorry voor mijn verhaal, maar moest het ff kwijt!!!!!
Hoop snel wat van jullie te horen!!!

kussie

Vandaag nog 1 dag tot de NOD, heb vandaag getest, negatief!!!Maar voel me nog niet ongi, ben nog steeds af en toe misselijk, het wordt nu echt spannend!!!
Had vanmorgen wat raars, stond onder de douche, kwam er melk(wit spul)uit mijn tepels, schrok ervan!Heb het zh gebeld, en moest maar ff afwachten, was opzich niet ernstig maar wel iets wat in de gaten gehouden moest worden!!!Dussss.... weer wachte,!!!Meiden, hoe is het met jullie???

kus

He hoi;

Anies wat spannend zeg, klinkt wel echt maar goed wil je ook geen valse hoop geven, dus maar afwachten!
Hier alles nog rustig geen ongi verschijnslelen en ook geen zwangerschapverschijnselen, had vandaag erg drukke dag op het werk! Allemaal regel dingen dus denk dat het daar door komt en vanacht doorzet! We zullen zien! Wacht in ieder geval het weekend af, als ik dat vol hou! Wil geen valse hoop meer, dus nog maar even wachten! Voel me rustig en word voor mijn gevoel gewoon weer ongi! Dus heb mezelf er alweer bij neer gelegd dat het nu ook niet raak is! Misschien om mezelf te beschremen en heb het ook erg durk gehad dus ook niet echt tijd om over na te denken!

Duim voor je Anies!!!!!!

Liefs Marie

Hey Ingrid,

Wat zag ik op je hyves, je bent getrouwd!!!!SUPER!!!Gefeliciteerd!
Je zag er mooi uit!!!
Hoe was het???Vertel vertel,haha!!!

liefs anies

ze zijn er  !!!!!!!!   Balen maar ja het was wel weer te verwachten.. Vanavond de eerste medicijnen beginnen ook wel spannend hoor!!!!! en dan maandag voor de MRI!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs

Terug
Bovenaan