The Dreamgirlssss

He Petra, das balen!!!! Maandag MRI spannend! Duurt wel even voordat je de uitslag hebt zeker? Ik wilde je nog bellen deze week maar sorry kwam er niet meer van! Maar gaat je man mee maandag? Ik moet eerst naar de Lentis van half 9 t/m half 12, hellemaal niet meer aan gedacht! Moet nog allerlei opdrachten doen voor maandag maar nog niks gedaan!!! Maar als je s'middags zin hebt om wat te gaan doen! Ik hoor het wel!!!

Verder hier nog alles rustig, nou ja qua ongesteldheid dan! Haha! Jullie horen het wel!!!

Liefs Marie

Hey meiden,

Petra, balen dat je ongi bent geworden!!!!Shit zeg!!!!!!
Spanned maandag voor de mri, hey jij had toch te veel prolactine???
Er zit kans in dat ik dat ook heb, aangezien ik lekkende borsten heb!!!
Wat heb je dan nog meer voor verschijnselen?

Hier nog geen ongi, wel weer een negatieve test dus ben bang dat het vannacht of morgen wel komt, heb ook erge hoofdpijn!!!Maar....we wachten maar weer af!!!

kus

Hey meiden,

Hoe is het??
Marie, ennn?????

Hier nog niks, wel een negatieve test maar geen ongi!!!

Liefs anies

Moi!

hey marie!! ja mannetje gaat mee! hij heeft maandag vrij genomen. Ik vroeg hem gister of hij nog mee ging ja zei hij ik heb vrij genomen! heerlijk is dat toh ook wel! Ik denk dus niet dat ik dan daarna nog naar jou toe kom wel jammer maar ja... savonds kan ik ook niet want dan is zwagerlief jarig.... We moeten nodig maar weer eens met de agendas bij elkaar komen.....misschien weer een keer samen pauze binnenkort....En ja voor jou dus nog afwachten...... spannend toch altijd weer.........

Hey mama jesse....

Nee ik had eerlijk gezegd niet echt klachten wat luidt op een te hoog prolactine gehalte... Alleen je hoort zo veel verschillende dingen! de een heeft erdoor een heel onregelmatige ciclus (ben ff niet helder meer hoe ik het moet schrijven ben een beetje erg moe!)   en de ander wordt helemaal niet ongesteld..... en heeft geen ei sprong. Ik heb tot nu toe dus wel een eisprong en een beetje onregelmatige ciclus. maar het gaat nu dus wel aardig op de dag af. Soms heb ik tussendoor wel eens hoofdpijn en dan is het ook een echte goede hoofdpijn maar of dat daarbij hoort dat weet ik niet. Heb geen last van lekkende bosten wel altijd pijnlijke borsten en opgezet. Ik heb ook een ander onderwerp opgestart (dostinex.....te hoog prolactine) en daar wordt wel eens op gereageerd en daar staat dat iemand toch zwanger is geworden met een te hoog prolactine gehalte ( het is wel snel een miskraam geworden maar dat zou niet aan de prolactine gehalte liggen..) maar wat ik raar vindt zijn hoeft dus niet cerder onderzoek te hebben voor haar prolactine gehalte!     Maar goed... ik hoop dat jij binnenkort wat meer weet! ik denk dat jij binnenkort moet bloedprikken een of twee keer en dan kunnen ze het wel zien. Meestal moet je dacht ik op de 10e of 13e dag dacht ik hoor en dan na 11 uur smorggens dan issie het best te meten.

Nou ik ga ff stoppen en ga zo ff een uurtje liggen moet vanavond nog op verjaardag!

Liefs Petra

Nou meiden,voor mij is het wachten voorbij, ben vannacht ongi geworden, flink
K*T!!!!
ga morgen dus het zh bellen, en dan dinsdag beginnen met spuiten!!!!Heb wel nog steeds lek borsten!!!!!!BAH!!!!

liefs anies

Hé mamma van jesse!

das echt idd weer ......  sterkte!

Liefs Petra

He anies das balen!!!!!!!!!! Bah!!!!!!!!!!!!

Hier nog steeds niks, nog steeds stil! Ik voel ook niks dus das hellemaal fructerend  dus afwachten! Ga morgen of dinsdag een test doen dus spannend!!!!!!!! Verder dus niks bijzonders hier!!!!!!!!!!

Liefs Marie

Terug
Bovenaan