The Dreamgirlssss

Hey meiden,

Hoe is ie??

Petra, hoe was het in het zh??Viel het mee???
Marie, en jij?Weet je al meer??
Ingrid, hoe is ie??
Vanja, jij bent vast lekker van je vakantie aan het genieten!
Nelle, hoe is het met jou dan??

Nou heb morgen een afspraak met de assistente in het zh, die mij gaat helpen om me te leren spuiten, het gaat nu echt gebeuren!!!Spannend hoor!!!
Heb wel goede moed!!!Gelukkig gaat mannetje mee!!!

liefs anies

He hoi;

Ik voel me vandaag beetje beh, ik weet het niet meer!!!!!!! Ik ben dus nog steeds niet ongi, maar voel sinds net lichte ongi steekjes in mijn buik verder heb ik geen verschijnselen en dat vind ik ook moeilijk! Ik weet nu zeker waarneer ik mijn eisprong heb gehad en had dus ook in mijn hoofd dat ik dan ongi werd! maar dan word je het niet en wat er dan allemaal door je heen gaat! Verschikkelijk! Ik test pas laat omdat ik een erg onregelmatige cycles heb, mijn kortste is 24 dagen en de langste tot nu toe 37 dagen!!!!!!!!! Maar goed als ik nu dus wel ongi word dan betekend het dat het na de eisprong dus fout gaat! Want ik heb gelezen dat na je eisprong maximaal 14 dagen duurt voordat je ongi word en bij mij duurt dit dus langer! Hier maak ik me erg zorgen over! Weet iemand hoe dit zit of heeft iemand hier ervaring mee? Misschien ga ik morgen als nog testen!!!!!!!

Liefs Marie

Hey meiden,

Hoe is het??Marie, weet je al meer???Spannend hoor!!!Bij   mij was het ook geen 14 dagen naar de eisprong, volgens mij is dat maar een gemiddelde, bij mij was het ook 16 dagen.

Heb vanmorgen mijn eerste spuit Menopur gezet!Heb het zelf gedaan onder begeleiding van de assistente, het viel mee, en deed geen pijn, komt ws door mijn vetlaag op mijn buik,hihi!!!

liefs anies

He Meiden!
Alles goed? bij mij wel sinds gisteren terug van vakantie. weer even wennen hoor 6 uur tijds verschil, ben deze week nog vrij.
ga zo maar even lezen wat jullie hebben mee gemaakt in de afrgelopen weken.
de vakantrie was heerlijk al hebben we wel wat last van slecht weer gehad door alle orkanen.

Kus Vanja

Hey Vanja,

Fijn dat jullie weer terug zijn!!Waar zijn jullie geweest??Vast ver weg met zo'n tijdsverschil!!!

liefs anies

He Meiden,
Ik ben eindelijk bij gelezen. Kwam gisteren steeds iets tussen door.

Anies, jeetje begonnen met spuiten lijkt mij echt eng, fijn dat het mee viel. Wel raar dat je nog steeds niet door gespoten gaat worden. Als ik het goed hebt zit je nu in de eerste week van je cyclus?

Ingrid, wat leuk dat het zo goed gaat en dat het goed groeit. Je zal nu wel getrouwd zijn! Van harte! is het een mooie dag geworden? En gaan jullie of zijn jullie nu op huwelijksreis?

Nelle, jeetje Nelle dat dit jou weer moet over komen, ben je nu al weer gewoon ongi geworden? Net nu het weer wat beter met je gaat. Ik denk aan je.

Marie, He Marie het weekendje weg was dus erg lekker. Wat fijn. En wat leuk dat de slaap kamer nu klaar is dat word vast lekker klussen . Jij zit nu ook in de eerste week van je cyclus. Ben je ondertussen al ongi geworden?

Petra, Gezellig dat je mee komt kletsen. Ook in 1980 geboren? Ik ook. Ik begrijp uit jou verhaal dat jullie al wat langer bezig zijn. En dat nu de eerste onderzoeken zijn gestart wat spannend allemaal.

Even een update,

Heb net even gekeken waaneer ik deze periode mijn ei hebt, nou die had ik dus waarschijnlijk vorige week. dat komt mooi uit want we hebben natuurlijk gewoon geklust in de vakantie. hihi.
Dus bij deze zit ik weer op het wachtbankje.
deze maand dus geen ovu testen gebruikt maar ik slik nu wel monninkskap peper een andere voedings supplement die ook zou moeten helpen bij het regelmatiger maken van de cyclus dus ik wacht maar weer af.

Groet Vanja

Terug
Bovenaan