The Dreamgirlssss

Even een overzicht kunnen jullie hem aan vullen.

Anies:
Ingrid: uitgerekend?
Nelle:
Marie:
Petra
Vanja: NOD 20 sept (ik ben uitgegaan van het gemiddelde 32 dagen).

Oja Nelle volgens mij vroeg jij ergens hoelang wij al bezig zijn. dat is nu iets langer dan een half jaar. ben 5 feb gestopt met de pil. maar ben nog maar 6 keer ongi geworden.

Groetjes

Hey meiden, hoe is het??
Hier alles goed, heb net de tweede spuit gezet!!!Vond het toch wel spannend omdat er niemand was die ff kon checken of ik het goed deed!!!!Maarre volgens mij ging ie goed!!!

Dus Vanja, ook weer op het wachtbankje, spannend!Ze zeggan dat het vaak lukt in de vakantie he?Omdat je dan ontspannen en met andere dingen bezig bent, duim voor je!!!

Marie, en Petra, hoe is het met jullie???

liefs anies

Vanja: NOD   20 september
Ingrid:   Uitgerekend
Marie:   NOD
Petra:   NOD
Nelle:   NOD
Anies: NOD ongeveer 5 okt

Vanja: NOD   20 september
Ingrid:   Uitgerekend
Marie:   NOD
Petra:   NOD rond 5 okt
Nelle:   NOD
Anies: NOD ongeveer 5 okt

Zo anies zitten we nog steeds gelijk! ik hoop dat wij ook eindelijk eens een positief bericht kunnen geven....! wordt er soms een beetje verdrietig van maar ja blij voor diegene die het wel is gelukt! Misschien vant weeknd als mijn ei te vroeg is! en anders er vlak na want maandag mag ik weer voor afspraak voor de echos om te kijken naar mijn ei en als ze klaar is voor de samenlevingstest! ik hoop dat tie nu wel goed is dat geeft dan weer een beetje hoop! Ik hoop ook dat de gyn mij volgende week wat meer kan vertellen over de MRI dat hij uitslag heeft gekregen..

Vanavond heb ik heerlijk alles er af gewaaid! ben op mijn paard gestapt en heb heerlijk uitgewaaid zowel paard als ik waren lekker moe en bezweet en fijn de benen gestrekt! fijn is dat wel hoor om zoon beestje te hebben en er heerlijk ff samen mee te zijn!...................

Nou ik hoor jullie wel weer!

Liefs en zie je morgen Marie!! gezellig ff kletsen....

Hey meiden,

Hoe is het met jullie???Hier alles prima!!!
Heb nu   spuiten gehad, vindt het niet meer zo eng!!!
Maandag weer voor de echo om te kijken hoe het   met de eitjes is!!!!!
Denk dat ik ong volgende week vrijdag mijn ei heb!!!Dusss weer klustijd!!haha, mijn vriend noemt het steeds paartijd,haha!!!!

liefs anies

He he,

hier ook geen nieuws, lekker aan het niksen maandag weer werken heb er niet echt zin in.
morgen nog een week en dan is mijn nod dus dat begint ook al weer op te schieten.

Anies, waar zijn die spuiten voor? en als ik het goed begrijp moet je alleen spuiten in de eerste paar dagen van je cyclus?

Kus Vanja

He hoi;

Sorry dat ik een hele tijd niks van me heb laten horen! Maar alles moest even tot me door dringen!!!!!!!!!!!!!!!! Want ik ben ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik kan het nog niet geloven!!!!!!!!!Ben supper blij!!!!!!

LIefs Marie

Marie,GEFELICITEERD meissie!!!!
Ik ben zo blij voor jullie, super!!!
Strooi je wat gliiters voor ons,haha!!!!!!Geniet ervan!!!!!

Liefs anies

Terug
Bovenaan