The Dreamgirlssss

Marie,
Wat super goed nieuws Van Harte Gefeliciteerd!!
Geniet er lekker van!
Wanner heb je getest?

Kus Vanja

He hoi;

Dank jullie wel voor de felicitaties! Ben zelf ook supper blij, ik heb afgelopen maandag getest, dus nu bijna een week geleden! Verder voel ik me ook supper, vooral aan het geneiten nu!
En tuurlijk strooi ik wat glitters over jullie, ik denk aan jullie en duim voor jullie! Hopelijk volgende maand jullie geluksmaand!

Liefs Marie

hey allemaal!

hey marie..

Kzie dat je het hier ook verteld hebt!!!. Twas wel gezellig hoor zo afgelopen donderdag er nog ff over door te kletsen.....Heb van het weekdn nog veel aan je gedacht en dan nog die ander zwangere vriendin die dan mee was......
Twas af en toe wel ff moeilijk maar we konden het er wel goed over hebben.. We hebben heerlijk genoten mannetje en ik van de rust en van elkaar....hihihihi (bad was alleen te klein) hihihi   dus we zijn flink aan het klussen geweest.... Was eigenlijk alleen te vroeg voor mijn ei volgens mijn cyclus maar je weet maar nooit misschien was hij deze keer wel erg vroeg! ik denk het niet maar we zullen het vandaag zien... Ik mag vanmiddag om half 2 naar de gyn weer toe Dus we zien wel!!

ik spreek jullie snel weer!

Liefs

Hey meiden,

Hoe is het met jullie???Hier alles goed, ben vandaag weer in het zh geweest voor een echo, het is vandaag cyclus dag 9, ik had dit keer maar 1 ei, die   was 12 mm, nog niet erg groot, terwijl ik normaal op dag 10 al een ei heb van 18 mm.Maar hopen dat de kwaliteit dan nu beter is door de menopur.Dit moet ik doorspuiten tot donderdag,. en dan vrijdag weer voor een echo, als mijn ei dan groot genoeg is, krijg ik 's avonds een spuit pregnyl, die het ei laat springen, dan springt ie dus binnen 36 uur, en moeten we het weekend aan de klus.
Mijn slijmvlies was nog aan de dunnen kant, maar als het goed is moet dat vanaf nu ook gaan groeien, daar wordt vrijdag ook naar gekeken, dusss weer spannend allemaal!!!!

Poeh, we gaan wel gelijk op zeg, zelfs met de zhbezoekjes!!Hoe was het bij jou in het zh???Heb jij je ei ook aankomend weekend???

Liefs anies

Anies,
Ik wind je stoer hoor dat jij je zelf iedere dag moet prikken. (ik ben echt een angst haas voor naalden). Ik ga voor je duimen dat vrijdag alles goed is.
En dan maar lekker klussen in het weekend.

Hier geen nieuws.
Vandaag weer mijn eerste dag werken, had er eigelijk niet zo veel zin in. Maar het was weer erg gezellig. zo zie je maar dat een vakantie echt goed kan doen.
En verder zijn wij nog steeds druk met klussen aan de badkamer.
Petra, wij hebben nu een heerlijk bad waar we samen in passen en aangezien we nu nog geen douche hebben moeten we steeds in bad, heel vervelend.

Maar we kunnen bijna niet meer verder en moeten gaan wachten op de andere tegels voor de vloer en de achterwand. als het goed is komen die volgende week. dus zelfs daar moet je op wachten.

maar ik ga nu koken. kus vanja

Hey allemaal!

Nou idd anies we gaan lekker gezellig samen op mar ik denk dat ik mijn ei donderdag al heb!. Huij was vandaag 13 mm en mijn ei gaat altijd aardig snel. Nu mag ik woensdag ochtend weer heen en dan kijken we hoe groot die is. Afhankelijk daarvan moet ik donderdag terug komen voor de samnlevingstest. Ik hoop voor ons dat wij deze keer aan het eind een mooie test in handen hebben! aan de ene kant heb ik er heel veel vertrouwen in. Soms heb ik echt van die momenten deze keer dat het echt goed komt! en het andere moment denk ik van gatsie geen zin meer in!. Maar het rare vind ik nog altijd dat ik vaag altijd een raar gevoel onder in mijn buik hou. en waar dat van komt...   Ik heb de Gyn nog gevraagd hoe het komt dat de samenlevingstest niet goed was, waarom er geen beweegelijkheid van zaadcellen aanwezig waren, maar hier kon hij mij geen antwoord op geven..... Een beetje raar vind ik het wel toch? Maar goed ook goed nieuws de MRI was goed er aren geen rare dingen op te zien dus dat is wel fijn!

Nou vanja dat bad lijkt mij ook wel wat! Als wij later op de boerderij gaan wonen of in ieder geval groter gaan wonen wil ik ook een lekker groot bad met bubbels!   Heerlijk lijkt me dat! Lekker drankje er bij of een boekje er bij! Is wel erg vervelend idd dat de douche nog niet klaar is hihihi  

Nou jullie horen snel weer van mij ik denk van woensdag wel als ik geen late dienst hoef te doen.... Ik moet nog ff kijken hoe ik het op het werk regel aangezien ik smorgens weer naar de gyn toe moet...... nou ik zie het wel en jullie zien mij hier ook wel weer!!!

Liefs !!!!!

Terug
Bovenaan