The Dreamgirlssss

Hallo meiden,

Hoe is het???Poeh we gaan idd gelijk op, wat grappig, alleeen jou ei is dan wel iets eerder, bij hoeveel mm is die bij jou weg?Bij mij groeien ze tot ongeveer 22 mmof ook wel eens 24 mm.Hij was maandag 12mm, en de arts rekend 2mm per dag, dus vrijdag als ik mijn pregnyl spuit krijg is ie   20mm, maar hij springt dan binnen 36 uur, dus misschien wordt ie dan wel 24mm.We zullen het zien!
Spannend morgen weer!!
vanja, hoe voel jij je??De 20ste weer NOD, ook spannend!!Voel je al iets???
Marie, hoe voel jij je??Kan je het al een beetje geloven??
Alle andere meiden, hoe is ie???>?

liefs anies

HE HE,

Hier nog helemaal niks, wel af en toe een beetje ongi gevoel. maar verder niks we wachten maar gewoon af.

Bij jullie word het ook al weer spannend richting een klus week. hihi

He Marie, kan je er al lekker van genieten? ga je het eigelijk gelijk veel mensen vertellen? of houden jullie het nog even voor jullie zelf?

Kus Vanja

Hallo meiden,

Hoe is het???Poeh we gaan idd gelijk op, wat grappig, alleeen jou ei is dan wel iets eerder, bij hoeveel mm is die bij jou weg?Bij mij groeien ze tot ongeveer 22 mmof ook wel eens 24 mm.Hij was maandag 12mm, en de arts rekend 2mm per dag, dus vrijdag als ik mijn pregnyl spuit krijg is ie   20mm, maar hij springt dan binnen 36 uur, dus misschien wordt ie dan wel 24mm.We zullen het zien!
Spannend morgen weer!!
vanja, hoe voel jij je??De 20ste weer NOD, ook spannend!!Voel je al iets???
Marie, hoe voel jij je??Kan je het al een beetje geloven??
Alle andere meiden, hoe is ie???>?

liefs anies

Hey allemaal....

Vandaag voor de tweede echo geweest.. eerste keer was hij 13 en nu was hij 16mm dus as. vrijdag wordt onze goede klusdag hihihi dan wordt er smorgens de samenlevingstest gedaan... nu nog wat op het werk regelen want ik moet eigenlijk die dag aan het werk en ik kan geen dienst ruilen want mijn mannetje is die dag jarig!!!!! ik hoop dat ze wat kunnen verzinnen opt werk. en anders kan ik savonds geen feestje hebben..  
Mijn ei die springt waarschijnlijk al rond de 18 mm!. Dus ik hoop dat we er deze keer wel op tijd bij zijn want bij de afgelopen keer wisten we niet of het goed was want toen is er geen echo gemaakt.. Maar ik vond het wel vervelend dat de gyn mij niet kon vertellen waarom de test niet goed is gegaan... Waarom er geen beweegelijkheid te zien was.
Nu moet ik alleen vrijdag bij een andere gyn wezen dat vind ik wel vervelnd.. Heb ik weer wat minder vertrouwen in. Ik moet naar de gyn toe waar ik tussendoor ook ben geweest voor een echo maar die heeft toen niks gezegd dat er de keer erna een samenlevingstest afgenomen werd. Dus toen was het niet gedaan.

Nou ja hoop houden en we zien het wel!

liefs Mij

Wat irritant trouwens als je te vroeg op het knopje drukt dat je dan daarna niks meer kan verbeteren..... Kben wat vergeten weg te halen.. Neem soms wel een stukje mee om nog ff te kijken zodat ik het later wag kan halen maar ja... Niet aan gedacht hihihi
volgende keer beter..

doegie!!!

Hey meiden,

Hoe is het???Dus poeh. ook vrijdag aan de klus,hihi, grappig, ik zal aan je denken,haha!
Ik zat te denken dat ik het allemaal ff wat gezelliger wil maken, zodat het niet alleen moeten is!Hebben jullie nog een idee???Miscchien een gezellig filmpje, kaarsjes op de slaapkamer, en een massage!

Zaterdag wou ik wat anfers verzinnen, zodat we er ook echt van genieten, en niet alleen maar om het zaad is!Misschien een nieuw lingeriesetje ofzo!haha!

Moet vanmiddag voor een mammografie van mijn borsten, omdat ik de vorige week melk uit mijn borsten had, en borstkanker in de familie voorkomt, moet ik ook voor een foto van mijn borsten, best spannend!Het schijnt best pijnlijk te zijn, ze pletten je borsten helemaal!!!Bah!
Vanavond heb ik dan een etentje van het werk, gezellig wokken!Heb ik wel zin in!

Ik merk aan mijn slijm(klinkt raar)dat mijn vruchtbare periode eraan komt, het is wat meer, en het glibbert,haha!!!

Ook ik moet vrijdag weer voor een echo en een spuit naar het zh, spannend allemaal!
zeg hebben jullie ook hyves???

liefs anies

Hey meiden,

Hoe is het met jullie??
Vanja, het wordt nu spannend voor je he????Ik duim voor je!!!
morgen weer naar het zh, ben benieuwd!!!Toch welweer spannend!!

liefs anies

Hey allemaal,

Heb goed nieuws, ben net in het zh geweest, en het eitje was 25mm!!!Groter dan ik had verwacht!Ook het slijmvlies was goed dik,7,7mm!!!Heb meteen mijn pregnyl spuit gehad, dus binnen 36 uur gaat mijn ei springen, we hebben dus een klusweekend voor de boeg!!!!
Ze vertelde dat het het beste was om vandaag, morgen, en zondag te klussen!
Dus dat doen we maar braaf,haha!

Vanja, en?????

liefs anies

He hoi;

Even berichtje van mij! Heb alles even terug gelezen, veel gebeurt dus! Veel eitjes!!!!! Spannende tijden! Ik wens jullie in ieder geval veel klusplezier, haha! Hier gaat alles goed, de kwaaltjes beginnen nu een beetje te komen! Begin het nu ook steeds meer te besefen! Ik denk dat ik het pas echt besef als ik de eerste echo heb gehad! Je leeft er een jaar naar toe eigenlijk en dan is het zo ver als je het niet verwacht, dus een raar gevoel! Maar wel super blij natuurlijk! We hebben het in ieder geval al wel aan onze familie en vrienden vertelt en een paar mensen op het werk! De meeste wisten ook al dat we een tijdje bezig waren en ook al met onderzoeken bezig waren vandaar dat we het dus vertelt hebben! En Petra  vandaag moest je heen voor de samenlevingstest, waarneer hoor je de uitslag? Is het nog gelukt met ruilen? Gefeliciteerd met je mannetje! Iedereen sucees met de onderzoeken en spreek jullie gauw!

Liefs Marie  

Terug
Bovenaan