The Dreamgirlssss

Hey allemaal

Het gaat hier wel redelijk...Vrijdag heb ik smorgens toch vrij kunnen nemen. Want anders had ik het niet aangekund denk ik. Maar bij  de gyn gekomen was mij ei nog steeds niet weg!  Hij was maar 1mm gegroeid. hij was toen dus 17 mm....... en mijn baarmoederslijm was 10mm         Toen moest ik zaterdag weer komen   maar toen tot mijn verbazing was hij nog niet weg en was hij 27mm en 24 mm geworden?!?!?!?!?!? raar he. Ik was zo overdonderd dat ik niet echt kon vragen hoe dit kon! maar hij zat er dus nog steeds... Dus vant weekend lekker aant klussen geweest en wie weet!   maar goed verder een lekker druk weekend gehad. mijn mannetje was jarig vrijdag   dus twee avonden huis vol visite...... Buiten partytent opgezet en er een terras verwarmer in gezet! dat was goed uit te houden hoor! maar lekker gezellig druk......

Nu vanmiddag nog naar een verjaardag en nog naar vriendinnen van ons die nog een verassing hebben voor ons......... nieuwsgierig... Ik denk dat ze ons willen verrassen met een zelfgemaakt etentje!.hihihi

Zo nou lekker van zondag genieten!!!!

Liefs mij

Hey meiden,

Hoe is het??
Poeh, wat vreemd ja, dat eerst je ei nog niet zo groot is, en een dag later mega.Hopen dat dit jullie maand is!!!!!!Nog gefeliciteerd met je mannetje!
Vanja, hoe is het met jou?Je had gisteren toch je NOD??

Hier gaat alles wel goed, heb afgelopen vrijdag mijn pregnylinjectie gehad en heb ws gisteren mijn eisprong gehad, du vanaaf nog aan de klus, en dan beginnen die ellendige wachtweken weer!PPPFFF!

Hoop snel wat van jullie te horen!!!

kus

He Meiden,
Sorry dat ik niks van me hebt laten horen ik had donderdag een vreselijke baal dag, ik was weer ongi.
Vreselijk aan het balen snap er af en toe echt niks van. Weet wel dat jullie al veel langer bezig zijn. maar ik balde er wel flink van.
(ik had trouwens geen kwaaltjes dus had ook ergens al gedacht dat het niet zo was).
Maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar weer denken.
Het was dus weer een ronde van 30 dagen. dus daar komt nu wel een beetje regelmaat in hoop ik.
En ik las dat jullie nu kunnen gaan afwachten. ik ga voor jullie duimen.
Kus Vanja

Hey Vanja,

Balen zeg!!!!Ja af en toe ben je er wel eens zat van, ik in ieder geval wel!PPFFF
Wel fijn als je nu een beetje regelmaat in je cyclus krijgt!!!
Hoop dat volgende maand jouw maand wordt!!!

liefs anies

Hey vanja!

Shit hey balen weer hoor!! op naar de volgende ronde dan maar weer...MAar goed dat is vaak makkelijker gezegd dan gedaan...

Hey anies hoe staat het er met jou voor????   Ik ben zaterdag nog geweest voor mij ei en toen was hij dus 27 en 24mm... Vorige keer was hij maar 18mm geworden!! Dus ik ben wel benieuwd of dit nou komt door de dostinex Mag nu om 11 uur weer naar de gyn alleen niet naar mijn eigen want die is weekje weg. balen dus want dan weet ik niet hoe verder nu!. Ik wil ook ff vragen of ik dan over een week mag bloedprikken om te kijken of mijn ei ook daadwerkelijk gesprongen is....... En dan ongeveer rond 4 okt ..............hoop ik geen rode duiveltjes te zien..... Gister had ik wel de hele vooravond last van mijn onderbuik heel vervelend.. Heb ik trouwens wel vaker in mijn cyclus. Ook wel aangegeven maar er wordt niks van gezegd.
Ik hoop ook dat ze de uitslag binnen hebben van de samenlevingstest die donderdag is afgenomen. Als hij niet goed is moeten ze gelijk maar doorgaan en kijken waar dat aan ligt!

Zo ik ga eerst weer ff stopen zit nu al lang genoeg achter internet te surfen....hihihih
zo dus weg en hopen dat mijn mannetje weg kan bij het werk kan hij mee!. Gisteren nog een fijn gesprek gehad van hoe wij verder willen..... Inseminatie heeft bij hem altijdd een nare klank als het vrouwen betreft wij hebben namelijk koeien en   varkens en die insemineren wij ook.......

Maar goed mijn mannetje zei als jij het wil dan sta ik achter je! gelukkig!!!!!

Nou liefs en tot horens!

Hey meiden,

Poeh, hoe was het in het zh???
Als ik het goed begrijp heb jij dus 2 grote eitjes???Super, ook meer kans,toch??
Ik heb ook 4 of 5 okt mijn NOD, we lopen dus weer gelijk!!!
Mijn vriend ziet inseminatie ook niet echt zitten, maar staat er wel achter als ik dit ook wil!Net als die van jou dus,haha!
Kreeg trouwens ook afgelopen vrijdag uitslag van mijn prolactinegehalte, dit was goed.Dus ws komen die lekkende borsten van de hormonen.Nog ff de uitslag van de mammografie afwachten, maar ik ga er vanuit, dat als ze iets raars hebben gevonden, ze wel gebeld hadden.

Vanmorgen stond mijn beste vriendin op de stoep, ze vertelde huilend dat ze zwanger is.Ze weet natuurlijk hoelang wij bezig zijn enzo.Ze vond het zo lullig voor ons!Het was wel ff slikken, maar ben erg blij voor haar!Ze was ook al een poos bezig!

Verder hier geen nieuws,het wachten is begonnen!PPFFF!

liefs anies

He meiden als jullie je nod hebben heb ik mijn ei. hihi allemaal weer in spanning.

Anies, deed de mammografie nog veel pijn? gelukkig dat tot nu toe alles nog goed is.Jeetje wat heftig je beste vriendin zwanger. Maar wel heel leuk voor haar!
probeer lekker met haar mee te leven, misschien is het besmettelijk (zou leuk zijn).
dan stralen de glitters van zelf naar jou Anies.

Kus Vanja

Oja ongi is weer over, dus nu maar weer wachten op de klus periode!

Dag dames!!

Nou gisteren weer geweest om te kijken of mijn reuze eieren eindelijk weg waren.. Ja ze waren allebei weg!. Maar de kans op een zwangerschap is jammer genoeg 0,000000001 of zo iets..... Samenlevingstest was weer niet goed! Jammer. Hadden nu weer een andere gyn. Wel een aardige en die ook nog veel uitlegede gelukkig dat was wel erg fijn! Hij begon er gelijk over wat nu de volgende stap zou wezen en hij wilde dit gelijk al volgende maand gaan doen als het nodig was! Ik was echt ff verbaasd, van anderen hier hoor je dat ze vaak nog een paar maand willen wachten (de gyn dan he) maar hij wil er gelijk mee aan de slag!!! Ik ben er wel heeeel erg blij mee moet ik zeggen maar een gevoel in mij zegt ook dat het allemaal wel goed zou komen!
Ik heb wel gisteren nog bloed moeten prikken voor mijn progesteron om te kijken of mijn ei idd gesprongen is en ik moet vrijdag weer prikken....

Nou dit was ff kort mijn verhaaltje!

liefs en tot schrijfs!

Terug
Bovenaan