The Dreamgirlssss

Hey Poeh,

Wat balen zeg dat de samenlevingstest niet goed is!!!
Maar fijn dat er stappen worden ondernomen, wat voor stappen???Medicatie, of iets van een behandeling???

Ik heb vandaag een baaldag, heb zere borsten en tepels, dit komt door de pregnyl, kun je zwangerschapsverschijnselen van krijgen.Voelt heel dubbel, je wilt het graag, en je voelt het ook, maar het komt door de medicatie!

Vandaag had ik echt ff zo iets van, hoelang gaan we nog door?Iedere maand weer die teleurstelling, weet niet hoelang ik dat nog trek!Heb ff flinkt gehuild, en ben ht nu weer ff kwijt!!!

liefs anies

Hey Vanja vervelend dat je je zo voelt!!!
ik ben dan wel benieuwd wat mij te wachten staat want ik mag volgende keer ook aan de pregniel! Jij met toch vakar spuiten of heb ik dat verkkerd gelezen?? ik moet maar een keer spuiten en dan anderhalve dag erna dan is mijn eisprong als hjet goed is..............Ja erg vervelend als je je zwanger voelt en het nog niet bent..... maar hopen dat het er nu snel van komt! er is nog hoop voor ons... Ondanks dfat ik de laatste dagen weer een vervelend gevoel heb in mijn onderbuik heb ik wel het idee dat het goed gaat komen....

Waarom is jou mannetje er niet helemaal mee eens met inseminatie?? vanwege religie of gewoon??

Liefs en een dikke knuffel van mij on je op te vrolijken en hoop te geven!

He he, ik knuffel lekker mee!

Gaat al weer beter hoor met mij, ongi is over dus ik voel me al weer veel beter.

He Anies, wat zag ik in een andere topic een positieve test?!   Jeetje wat spannend, kan je niet naar je arts bellen of zij al een bloed onderzoek kunnen doen? kan een positieve test niet komen door die hormonen die je hebt gespoten?
Ik zou het zo leuk voor je vinden! ben benieuwd en hou ons op de hoogte!

Jeetje pertra, wat vervelend weer een slechte samelevingstest, en wat spannend om nu al weer verder te gaan. Ik ga voor jullie duimen.

Kus

Hey meiden,

Ben weer over mijn dipje heen!!!Thanks voor de knuffels!!
We zijn vandaag begonnen met de verbouwing!!!We krijgen een vaste trap naar zolder, en een dakkapel.Ze zijn nu het gaat in onze betonnen zoldervloer aan het zagen, wat een lawaai zeg!!haha
Jesse vindt het maar niks, die bij mijn vriendin, ff mee boodschappen doen,hihi!
Nog ff een update, Vanja, die positieve test komt idd van de pregnyl, dus hij klopt niet hoor, veel te vroeg!
Maar is wel dubbel, je ziet een positieve test, terwijl je weet dat dat door de hormonen komt die je hebt gespoten!
Ja ik had een topic gestarts wie er nog meer menopur en pregnyl had gespoten, maar niemand reageerd, zal wel niet zoveel voorkomen!

Liefs anies

He anies, dat is idd wel dubbel z'n positieve test. grrr
kan je nu wel aan het eind een test doen of heb je dan nog steeds die hormonen in je lijf?

Wat super leuk eindelijk een begin aan je zolder. geeft idd wel een hoop overlast en troep. Maar het is voor een goed doel!

Ik heb verder eigelijk niks te vertellen? gaan jullie leuke dingen doen van het weekend? Wij gaan vrijdag avond naar tarzan heb ik erg veel zin in.

Ingrid en Nelle hoe gaat het met jullie? alles goed?

Kus

Hoi meiden,

Ik heb eindelijk weer internet. Heb Het de laatste tijd ook erg druk gehad..en zit ook niet meer veel op het forum.
IK heb jullie berichtjes nog niet goed gelezen. Alleen dat anies bezig is met hormonen spuiten. Het is zeker erg dubbel zo'n test. Maar wat vanja ook al vroeg..hoe kan je dan weten of je zwanger bent of niet? of zijn de hormonen dan uit je lichaam?

Hier gaat alles goed ben nu 17 weken en 4 dagen zwanger.. volgens mij gaat alles goed. Heb 2 maanden geleden voor het laatst controle gehad. Gelukkig Hebben we maandag een controle. We hebben toch maar besloten dat we het geslacht wel willen weten.
Hopelijk kunnen ze dat maandag al zien. We zijn al begonnn met de kinder kamer. 2 muren blauw en 2 wit/roze. Wou eerst wit en blauw doen maar dan is het zo koel met dat blauw. Dat we wat roze verf dor de witte hebben gemengt zodat de kleur wel wittig blijft maar wel warmer over komt. Als de meubels komen (begin oktober) dan gaat me vader een muurbeschildering maken van vis. vis zijn de figuurtjes van de beer bono, giraf olaf en schaap jaap. Je kent ze vast wel van kalenders, kaarten, agenda's enzo..
Dat was het wel zo'n beetje.

Ik wens iedereen veel geluk, succes, sterkte en alles wat je nog meer kan wensen!!
Hopelijk zijn jullie snel zwanger!

liefs ingrid

Hey Ingrid,

Wat leuk om wat van je te horen!!!Jeetje 17 weken alweer, wat gaat het snel zeg!!!!!
Wat leuk al met de kinderkamer bezig!!!En leuk, muurschilderingen!
Ga je ons ook vertellen wat het wordt???HIHI!

Hier gaat alles ook z'n gangetje, zit nog maar in mijn eerste wachtweek maar vindt het erg zwaar, af en toe heb ik wat buikpijn, en heb nog steeds een blaasontsteking gevoel,wou er niet mee naar de huisarts omdat ik eigenlijk liever geen antibiotica wil, heb het eerst geprobeerd met cranberry tabletten, maar het voelt nog niet fijn.Denk dat ik morgen toch ff mijn plasje inlever!
Vanja en Ingrid, de hormonen van pregnyl blijven ongeveer 10 dagen in je lichaam!Zit nu op dag 7, dus nog 3 dagen.
Ik vindt het deze maand echt zwaar, ben er constant mee bezig, weet dat ik dat niet moet doen, maar ja, had je maar een knop!haha!Kon je dat uitzetten!
Ik heb een 0-uren contract en heb de afgelopen 2 weken niet gewerkt, dat speelt ook wel mee!Ik kan niet de hele dagen thuis zitten!

liefs anies

Terug
Bovenaan