The Dreamgirlssss

ey meiden
hier ook niks nieuws te melden, gewoon net als jullie aan het wachten.
heb vandaag voo rhet eerst weer een halve dag gewerkt...

ging goed alleen wel veel mijn verhaal gedaan en dan wordt je toch weer gewoon weer met de feiten geconfronteerd

hopelijk gaat de week snel zo met het ek en kunnen jullie positief testen... en komen bij mij de rode duivels te voor schijn..

we wachten af.. voor de verandering....

liefs Nelle

Hey allemaal,

Hup Holland Hup,haha!Jullie ook voetbal gezien???Ikke wel!!!!

Nelle, ik snap dat als je steeds je verhaal moet doen, je er steeds mee geconfronteerd wordt.Doe je rustig aan?En geef het de tijd,hoop dat je snel ongi wordt en vanaf daar weer verder kunt!

Hier verder niks veranderd, buikkrampen gaan en komen, vandaag weer geen last gehad!We wachten maar gewoon af, mag van mezelf niet eerder testen dan donderdag!!!!

Ik ga naar bed!!Welterusten!

kussie

He Meiden,
Wij hebben ook voetbal gekeken bij mijn zus.
Was erg gezellig.

Nelle, ik kan me voorstellen dat het niet altijd even makkelijk is om je verhaal te doen. Maar wel goed om het er over te hebben zo dat je collega's je hier ook een beetje in kunnen steunen.

Verder niks hier. niet echt kwaaltjes of iets. dus we wachten gewoon weer verder af.
Ik wil niet voor zondag gaan testen. (een dag na mijn nod) en als ik het volhou wil ik nog iets langer wachten als ik dan nog niet ongi ben natuurlijk.

Groetjes Vanja

Hoi

Ik heb gister ook voetbal gekeken, echt goed joh!!!!
ik heb  gevoelige borsten maar dat komt omdat ik mijn eisprong gehad heb. had ik namelijk vorige maand ook. Ik heb 18 juni mijn nod maar omdat mijn vriend 17 juni jarig is doe ik het dus 1 dag eerder. Hopelijk wordt het een verjaardag om nooit meer te vergeten .

Nelle het is inderdaad erg vervelend als je steeds je verhaal moet vertellen. Maar dat is waarschijnlijk maar 1 of 2 dagen. Daarna weet iedereen het ook en kan je verder. Neem wel de tijd hoor. sterkte meid. Wij zijn er ieder geval voor je!

Anies donderdag al testen.... is al bijna, echt spannend!
Vanja wanneer ging jij ookal weer testen? (ik heb er vast overheen gelezen )

vanja, jij gaat zondag testen....echt spannend! ik zou voor je duimen. voor iedereen natuurlijk!

Hey meiden,

Heb vandaag al getest,hoezo ongeduldig!Negatief!!!Heb samen met een vriendin getest, zij had vandaag haaar NOD.Ook zij teste negatief!
Vandaag lekker gewerkt, en geen buikpijn gehad!Geen bloed, geeft moed, zeggen ze toch???

Liefs anies

hoi Anies

volgens mij mocht je van jezelf niet eerder testen dan donderdag .
jij bent ook niet streng voor jezelf haha!!!
nou het is je vergeven hoor! Iedereen weet hoe moeilijk wachten is.
En wat je zegt over geen bloed, geeft moed is inderdaad waar.
Ik zou heel hard voor je duimen!
hier verder geen veranderingen. Alleen nog steeds gevoelige borsten. Jammer genoeg komt dat niet omdat ik misschien zwanger ben... waarschijnlijk heb ik dat altijd gehad.

ik ga slapen... welterusten en tot morgen!

liefs

hoi

Ik ben vandaag ziek naar huis gegaan. Ik was ineens heel duizelig en misselijk.
Ik net 2 uren geslapen. mijn duizeligheid is over maar mijn misselijkheid  niet  
Ik hoop niet dat ik de griep krijg. Mijn collega met wie ik samen werk denkt dat ik zwanger ben. ik zei tegen haar dat het wel heel vroeg zou zijn dat ik nu al misselijk ben. Zij vertelde dat zij vriendinnen had die gelijk na de bevruchting de symptonen hadden.
Laten we het hopen. Voor de rest voel ik me goed, dat is het rare.
Ik zit echt te twijfelen of ik morgen vroeg zou testen.  Het is nog erg vroeg. heb 18 juni pas mijn NOD.  
Wat zouden jullie doen? Misschien is het maar gewoon een griepje.....

genoeg over mij... Hoe is het met jullie?  

Terug
Bovenaan