The Dreamgirlssss

Hey allemaal

Het is hier idd rustig Anies!!!

Van deze kant ook nog niet veel nieuws vandaag nog weer ff progesteron prikken om te kijken of er idd een ei sprong was geweest.... en dan maar wachten he! niet leuk!! totong 5 okt...........   Maar het rare gevoel wat ik elke maand heb is er ook al weer in mijn onderbuik.... dus kben benieuwd.... Wel ben ik vaak duizelig kan ook van de medicijnen komen en vooral als ik niet zo veel gegeten heb dan moet ik goed om denken wat ik doe!...

Oe ik zie dat het al weer bijna half 10 is en ik moet nog een aantal dingen doen! spreek jullie wel weer!

Liefs Petra

Hey meiden,

Hoe is het??
Hier is ook alles rustig, heb gisteren zwangerschapstesten besteld van sensitest die je 6 dagen voor je nod kunt doen!
Is misschien toch niet zo handig, omdat het ook kan dat de hormonen van de pregnyl er nog inzitten, maar officieel zijn die na 8a10 dagen uit je lichaam!
Heb vandaag toch maar mijn urine naar de ha gebracht, en een flinke blaasontsteking!!!Dus de cranberry tabletten hebben niks geholpen, toch maar een kuurtje.Heb wel verteld dat ik misschien zwanger was, dus krijg wel een kuur die je mag gebruiken als je zwanger bent!

liefs anies

Hallo meiden,

Hoe gaat het???
Hier alles wel redelijk, heb vandaag mijn testen van sensitest binnen gekregen en er meteen 1 gedaa, het is nog veel te vroeg, maar wou ff kijken of de pregnyl uit mijn lichaam is, en idd, test was negatief!Hopen dat ie van de week positief wordt!!!!
had vanmiddag erge buikpijn, een soort ongipijn, aleen nog wel erg vroeg, heb ik normaal ook wel vroeg dat ik wat voel, maar niet de hele dag!Was alweer een beetje sneu, weer niet deze maand, maar heb natuurlijk ook een flinke blaasontsteking, kan daar natuurlijk ook doorkomen, hoop het maar!
Ik probeer positief te blijven maar het valt niet altijd mee!!!
Hebben jullie dit ook??
Ben er eigenlijk ook erg veel mee bezig, misschien wel te veel, maar weet gewoon niet wat ik eraan kan doen!!!
Hoop jullie snel weer te spreken!

kus anies

He meiden,
ik heb hed de afgelopen dagen ook erg druk gehad,
het is erg druk op mijn werk.
En ik heb ook een erge blaas onsteking, ook al naar de huisarts geweest en veel cranberry sap gedronken (heeft dus ook niet geholpen) en ben nu ook aan een kuurtje nog een dag en dan zijn de pillen al weer op.
Daarnaast zijn we ook heel druk in de bad kamer het is nu echt bijna klaar.
vandaag alle tegels schoon gemaakt.

Anies, hoe is het met jullie zolder.
Oja ik vond het wel een goed idee om het af en toe weer wat gezelliger te maken. dus ik ga morgen over al kaarsen neer zetten en in heb een nieuw setje ondergoed gekocht (donker paars.) als vast als voorproefje.

Vanaf woensdag ga ik toch maar weer met de ovu-testjes aan de slag en dan zien we wel.
Anies, kan me goed voorstellen dat je er veel mee bezig bent helemaal als je symtonen krijgt van zwangerzijn van die spuiten.

Ingrid, wat gaat dat snel zeg! wat lijkt mij dat leuk zeg een kamertje inrichten. maar goed zo ver is het hoier nog lang niet.

Gaan jullie nog leuke dingen doen dit weekend?
Gisteren zijn wij naar de musical Tarzan geweest was errug leuk.
en net hadden we een etentje met het werk van mijn vriend ook altijd wel leuk lekker zitten kletsen.
morgen lekker niks doen, laatste dingetjes aan de badkamer en alles opruimen en het huishouden doen.
en nieuwe plantjes in de potten in de voortuin zetten.

Geniet van jullie weekend

Kus vanja

Hey allemaal,

Hoe is het???Hier geen buikpijn meer, denk dat de antibiotica aanslaat!!!Gelukkig!
Vanja, toevallig dat jij ook blaasontsteking heb!Met de zolder gaat het wel goed, het gat zit erin, a.s zaterdag komt de trap erin, en dan die week erop het dakkapel, hangt een beetje van het weer af!
Vindt het zo spannend deze maand, over een week weten we meer!!!!
Heb de testen van 6 dagen voor je nod, dus als ik erg ongeduldig ben....haha ga ik het woensdag of donderdag doen.
Aan de ene kant heb ik wel een goed gevoel, voel me niet anders of zo, maar ik weet niet waarom.
Maar aan de andere kant wil ik mezelf ook beschermen en denk ik, het zal wel weer niet!!!Heb met mijn vriendje afgesproken, als ik zaterdag positief test, gaan we met Jesse naar de pannekoekenboerderij om het te vieren!!!!!
Normaal had ik rond deze tijd al buikpijn, nu voel ik alleen een druk op mijn blaas!!!Nou ja, hopen doet geloven, toch???

Dit wordt onze maand meiden, ik voel het!!!!!!!!!haha!!!

kussie anies

Ik ben ook zo goed als van de blaas ontsteking af. gelukkig.
dus ik ben weer klaar voor de klus periode.
Bij jullie komt de nod er ook al weer bijna wat spannend.
ik ga maar weer hard duimen.
op een super vruchtbare maand.

Kus Vanja

Terug
Bovenaan