The Dreamgirlssss

dag dames.!!!

Ja het schiet al op naar 5 okt he anies! Ik begin ook al aardig zenuwachtig te worden.. Heb al wel verschillende dingen waarvan ik denk ja daar komt de ongesteldheid aan....... sjagerijnig... moe........ paar dagen geleden hoofdpijn..... af en toe last van mijn onderbuik..... Nou ik denk niet dat het deze keer het geworden is dus.. volgende rond op naar de IUI! mag ik mezelf dus ook gaan spuiten...pregnyl... Dood eng lijkt me dat zie ik nu al tegen op

nu ja eerst maar zat3erdag afwachten want dan is het er al wel denk ik de rode draakjes............

Wens je een goede test toe Anies!

Liefs mij

Hey meiden,

Hoe is het met jullie???
Hier alles wel goed, maar de rode duivels komen eraan, heb weer buikpijn, op naar ronde 15!!!
Heb vannacht een beslissing gemaakt, ik maak mezelf elke maand zo gek, dat ik helemaal niet meer van slaap..
Elke maand ben ik er meer mee bezig, tot hoever ga je??
Ik(we)hebben besloten om nog een half jaar door te gaan met behandelingen, dit kan ook 7 maanden zijn, maar ongeveer een half jaar, en dan te stoppen.Misschien mag het dan wel niet zo zijn.We hebben een gezonde en geweldige zoon waar we erg blij en dankbaar voor zijn!
Ik hoop natuurlijk dat het binnen een half jaar gelukt is, maar dat weten we niet.
We wachten maar gewoon weer af, en ik merk dat ik rustiger ben.Heb afgelopen nacht heerlijk geslapen!!!
Nou zeg, wat een lang verhaal!!!
Meiden, tot snel!

Liefs anies

He Anies,
Jeetje wat een beslissing!
We goed dat jullie er samen goed over kunnen praten en dat jullie tot z'n beslissing kunnen komen.
En nu vooral gaan genieten van jullie ventje. en dat het heerlijk wat rust mag geven.

en geen bloed geeft moed, dus ik duim toch echt nog even voor je.

Kus Vanja

hey anies!.

Ja ik snap je helemaal dat het vooral in je wachtweken helemaal opbreekt!!.. Ik heb het nu ook. in het begin was ik wel optimistisch maar nu.......... Je wordt gewoon knetter van jezelf....fijn dat het jou nu weer een beetje rustgeeft! Dan kan je  de dagen vaak ook wat beter doorkomen heb ik altijd zelf.

Ik voel van alles en wil eigenlijk niks voelen..voel mijn buik af onder in en in mijn linker zij en toe heb af en toe hoofdpijn maar ondertussen een vlaag van af en toe misselijk niet specifiek bij geuren... Maar ja ze zullen er vast ook bij mij aankomen want de rest dan de klachtjes hebben toch de overhand.........En dan wordt het volgende maand behandelen.. Aan de ene kant zie ik er tegen op maar aan de andere kant ben ik blij dat ze wat gaan doen. ook ben ik een beetje bang van de eigen hoge verwachting die ik er van heb. Ik heb grotre hoop dat het in een keer zal lukken de IUI maar aan de andere kant ben ik erg bang dat het nooit zal lukken!  Ik wil het oook proberen te relativeren maar het lukt me gewoon niet op dit moment. Nou anies wij duimen samen nog een klein beetje verder en hopen toch nog op iets goed je weet het niet.......

Liefs Petra

Hey meiden,

Hoe is het??Hier verder geen nieuws, nog niet ongi, wel buikpijn dus   ik verwacht dat het wel gaat komen.
Ik ga maandag naar een magnetiseur, ben benieuwd.Ze is ook helderziend.Ik haar niet persoonlijk, maar het is een moeder waarvan de kindjes bij de kids van mijn vriendin in de klas zitten.Ze kent me niet en wist dingen over mij te vertellen, heel apart.
Ook ben ik volgens haar deze maand niet zwanger, dat denk ik idd zelf ook.
Ben benieuwd wat ze maandag gaat doen, spannend!Ze doet iets met je energieen, en ze ziet aura;s.
Wat vinden jullie hiervan??
Ik geloof wel dat er meer is tussen hemel en aarde, maar wat??Ik weet het niet!
Zo ken ik een verhaal van iemand die al jaren bezig was om een kindje te krijgen, ze heeft van alles geprobeerd maar het wou niet lukken.Ook de artsen hebben gezegd dat het niet mogelijk was om kinderen te krijgen.
Vlak voordat haar vader stirf, zei haar vader tegen haar, ik ga vanuit daarboven zorgen dat jij kinderen krijgt.En haar vader was overleden en een paar dagen/weken later was ze zwanger!!!!-Terwijl dit onmogelijk zou zijn!!!!
Raar he???

Liefs anies

Hoi dames,

Wij krijgen een meisje!!!!!!! De verloskundige denkt 90% zeker te zijn! pas over 2,5 week hebben we  de 20 weken echo dan weten we  het vast zeker maar 90% is natuurlijk heel veel.... nu kan ik lekker inkopen doen.

Hoe is het met jullie?  

Anies: je hoort zo vaak dat als mensen het rustiger aan gaan doen dat ze dan ineens wel zwanger  raken! Ik hoop natuurlijk dat je veel sneller zwanger raakt dan na een half  jaar, Ik ga echt voor je duimen..

... natuurlijk ook voor de rest!!!!

liefs ingrid

Hey hallo,

Ingrid, gefeliciteerd, een meisje, leuk zeg!!!En nu kun je idd gerichter shoppen, en natuurlijk namen bedenken!Hebben jullie al een naam in gedachten????

Hier minder nieuws, ben begonnen te vloeien, dus het zet ws vannacht door!Was er al op voorbereidt, maar toch!
Poeh hoe is het met jij???Weet je al meer??
Vanja, dus jullie klusperiode is aangebroken, geniet ervan,hihi!
Marie, hoe gaat het met jou?Voel je je goed???

liefs anies

He Meiden,
Wij zijn weer druk aan de klus.
gisteren een duidelijke twee de streep op de ovu -test gehad. en dus lekker geklust ga o nog even een testje doen. ben benieuwd of het nu weg is? hebben we wel op het juiste moment geklust deze keer.

Ingrid, wat super leuk een meisje! wat fijn dat het allemaal zo goed met jullie gaat.
en nu maar namen verzinnen en lekker shoppen. gaan jullie nu ook het kamertje roze maken?

Anies wat balen? is het nu al echt door gezet?

O petra wat balen dat jij je nu zo rot voelt. Klets hier maar lekker van je af hoor. ik snap helemaal wat je bedoeld. de ene maand gaat echt veel beter dan de andere.

Dikke knuffel

Terug
Bovenaan