The Dreamgirlssss

Hey hallo,

Helaas ben ik vannacht echt goed ongesteld geworden, bleh!!!
Begin dinsdag weer met het spuiten van menopur!!!

De trap naar de zolder is gisteren geplaatst, en vandaag doen we lekker niks, het is ook geen weer!!!

liefs anies

he balen anies.
wel fijn dat de trap er nu in zit.

wij hebben vandaag ook helemaal niks gedaan. alleen het huis opgeruimd. gisteren zijn we uit eten geweest met de familie van mijn vriend erg gezellig.

oja, ik had weer een positive ovu test dus we klussen nog even verder.

kus Vanja

dag dames!

Hier gaat het vandaag weer een beetje beter. Maar zaterdag nou dat was niet fijn. Eerst eigenlijk vrijdag al toen ben ik eigenlijk al jankend in slaap gevallen want het viel me allemaal ff tegen die avond en toen werd ik zaterdag eignlijk ook al jankend weer wakker!!!!! Moest eigenlijk ook nog aan twerk maar ik voelde me zo beroerd en K****T ik was echt er helemaal door heen... Ik kon niet meer en niet anders kon ik doen dan janken. Mijn man was ook zo van wat is er aan de hand??! ik gezegd dat ik me geoon K**T voelde en dat ik er zo van baalde dat ik weer ongi geworden was.. Hij vond het ook niet leuk en zat er ook mee maar ja... ik had het deze maand echt verwacht ook omdat ik mij af en toe niet lekker voelde maar dat komt gewoon van de medicijnen dus... (dostinex) ik heb het werk opgebeld en ik heb me ziek gemeld want ik kon echt niet werken.. Was dood en dood moe en kzat elk ogenblik alweer te janken!.echt een K**Y dag daus! . Nu gaat het wel weer wat beter. Moet alleen niet te veel gezegd en gevraagd worden aan mij. en gister ook al weer aant werk geweest. kga me nu dus voornemen om hier niet te veel te gaan komen kijken lezen en schrijven!. Jullie zullen me dus echt hietr een tijdje niet zien.. Ik hoop dat ik er op die manier wat minder mee bezig ben en er niet te veel van verwacht van de komende behandeling     (IUI)want dat gaan we nu doen. Maandag heen voor de eerste echo en dan zien we wel. Moet alleen nog iemand vinden die mij gaat spuiten. mannetje kan het ook niet zegt tie hihihi
Maar goed. Dus ik zal hier niet te veel meer aanwezig zijn en wens jullie de komende tijd ook veel sterkte en steek af en toe een kaarsje voor mij op vanja! Ik zal aan jullie dneken en voor jullie bidden!zo zeg ik het altijd. Ik geloof dat er Iemand is die het mogelijk maakt dat we kinderen kunnen krijgen alleen tis niet altijd op de manier die wij willen maar k bid er  altijd wel voor!!!!!

Anies jij ook sterkte en het gaat vast goed komen! we houden zachtjes aan contact!

Liefs Petra

Nou Anies,
dan zijn we hier nu nog maar met z'n tweeen.
Hoe gaat het met je? ben je al weer aan het prikken? en wanneer moet je weer naar het zh?

Met mij gaat alles goed erg druk op mijn werk maar wel leuk druk.
En natuurlijk nog aan het wachten nog iets meer dan een week.

Kus Vanja

Hey Vanja,

Hier alles goed!We zijn idd nog maar met z'n tweeen!
Ben afgelopen dinsdag weer met spuiten begonnen, maar merk dat ik er allemaal minder mee bezig ben, heerlijk.Bedacht me gisteravond om 23.00 ineens, chips moet nog spuiten,haha!
Moet vanmiddag werken tot 18.30.
We zijn druk met de verbouwing bezig, de kappel zit er nu ook in!!!
Maandag lekker naar Marco Borsato met 2 vriendinnen!!!Heb er echt zin in!!!!

Liefs anies

Hey Vanja,

Wat rustig hier zeg!!!
Ben vandaag weer in het zh geweest, zit op dag 11, en mijn ei is al 19mm.Mag straks al de pregnyl spuiten, dus morgen of overmorgen nde eisprong, wat vroeg he???
Dus we moeten weer aan de klus!!hihi

Hoe is het met jou?Je hebt toch bijna je NOD???

liefs anies

Hallo meiden,

Weet niet of jullie hier nog lezen, of zin hebben om te schrijven, maar ik zag dat jullie op mijn andere topic hebben gereageerd, dus ik denk ik begin gewoon weer met schrijven en hoop wat van jullie te horen!!!

Ik heb er deze maand dus wel een goed gevoel over, tot vanmiddag eigenlijk, kreeg weer wat ongipijn enzo!!bleh moet nog tot donderdag wachten!!!!

Hoe is het met iedereen???

liefs anies

Terug
Bovenaan