The Dreamgirlssss

hoi Vanja en Anies,

Ik ben een tijdje niet meer op het forum geweest. Waarom weet ik eigenlijk ook niet. Met mij gaat het wel goed. Ik ben vandaag precies 22 weken zwanger... Gaat echt snel! Heb niet echt kwaaltjes. Alleen heb in 's avonds in bed erg last van brandendmaagzuur en ik heb hele erge last van m'n rug :( Gelukkig krijg ik binnenkort caesartherapie. Volgens mij had ik verteld dat we een meisje krijgen, nou ja dat zei de verloskundige. Bij de 20 weken echo (alles was goed) zei de vrouw dat we een jongen krijgen .
En zij is er 100% zeker van! Ik had al kleertjes gekocht . Maarja

Anies balen zeg dat je last hebt van ongi pijntjes... hopelijk zet het niet door! Ga echt voor je duimen!!!!

Vanja: hoe is het met jou?? Zit je in de klusperiode, wachtperiode of heb je nu last van de vervelende rode duiveltjes? dat laatste hoop ik niet natuurlijk!

liefs ingrid

Hey meiden,

Ingrid, wat vaag zeg!!!Eerst een meisje, en nu een jongen!!!???
nou ja, als het maar gezond is!!!
Maar dat is ook raar, hadden jullie al een meisjes naam bedacht??

Ik heb aankomende donderdag 14 dagen daarvoor mijn eisprong gehad, ga ervan uit dat mijn NOD donderdag is!Zoals ik al eerder had geschreven had ik sterk het gevoel zwanger te zijn, maar weet het niet meer.Gistermiddag toch wel ongipijn gehad, maar nog wel wat zere borsten, en dan vooral de tepels.Dat ken ik helemaal niet.Vanmorgen een kruidvat test gedaan(veel te vroeg, 5 dagen voor NOD)en natuulijk negatief!Ook heb ik sinds een paar dagen, jeuk vabnonderen zeg maar.Misschien een schimmel ofzo???Iemand ervaring???
Heb dit 1x eerder gehad, toen ik zwanger was van Jesse.Maar dat was toen niet zoooo vroeg in de zwangerschap, ik weet het ff niet meer meiden!!!
Ik wil zoooo graag!!Ga a.s zaterdag met een vriendin naar de jonge gezinnen beurs. heb wel zin maar aan de andere kant maak ik het mezelf daar alleen maar moeilijk mee, als ik wel weer ongi ben geworden!

Ik wil eigenlijk de fertiliteitsarts voorstellen om iui te gaan doen, weet niet of dit kan en mag hoor!Maar mijn mannetje staat er NIET achter.Hij vindt het dan niet natuurlijk meer.Ik wil zo graag die ansen wel benutten, je krijgt 6 iui's vergoedt, ben ik dan nog niet zwanger, dan is het voor mij ook klaar, ik vindt NU op dit moment ivf enzo ook erg ver gaan, en denk ook niet dat we daarvoor in aanmerking komen!!!
Wil er vanaaf serieus met mijn over praten!!!Duimen jullie voor me???Hopen dat iui natuurlijk niet nodig is, en dat ik donderdag (eindelijk)een positieve test in mijn handen mag krijgen!!

Wat een verhaal, sorry!!!PPPFFF!!!

Hoop snel wat van jullie te horen!!!

kuzzzz

He Meiden.
Wat fijn dat alles goed is met jullie.

Anies, jeetje was is het weer spannend. nog even geduld.
wat leuk z'n jongen gezinnen beurs, maar ik moet daar nu echt nog even niet aan denken, maar jij hebt natuurlijk ook al een kleine.
Ik kan me goed voorstellen dat je verder wilt maar zou je niet eerst afwachten wat de arts gaat zeggen als het weer niet zo mag zijn. ik ga natuurlijk hard voor jullie duimen dat het wel zo is.
Maar ik vind het wel iets waar je samen achter moet staan, wat je hebt elkaar hard nodig bij dat soort stappen. (denk ik) maar er samen over praten kan nooit kwaad.
om maar al vast te weten hoe je er samen over denk wanneer de arts met z'n voorstel komt.

Ingrid, jeetje wat een verhaal eerst een meisje nu een jongen. weten ze het nu wel helemaal zeker?
Maar ik begrijp uit je verhaal dat het eigenlijk heel goed gaat met jullie.
zijn jullie ook al druk met een kamertje?
hebben jullie aan iedereen verteld wat het gaat worden?
geniet er nog maar even van voordat je het weet zijn de negen maanden om.
is je buik al aardig aan het groeien?

Met mij gaat alles, ongi is weer net voorbij. volgend weekend gaan we weer druk aan de klus.
het viel ons alle bij deze maand wel zwaar en daarom hebben we besloten dat ik nu ben begonnen met temperaturen. in de hoop dat we daar wat wijzer van worden, aangezien ik ook niet ieder maand hele positieve ovulatie testen in mijn handen heb gehad.
en als het dan over drie maanden nog niet zo ver is kunnen we daar gelijk mee naar de huisarts.
Wel helpe die voedings supplementen erg goed sinds dien is mijn cyclus iedere maand 30 dagen.
had me dus alleen deze maand een dag verteld en had dus gelijk hele goede hoop.

maar van mijn temperatuur kan ik nu echt nog niks aflezen. maar misschien word dat allemaal volgende maand in eens duidelijk.

Kus Vanja

Hoi meiden,

He Vanja, balen dat het niet gelukt is!!!Wat goed dat je bent begonnen met temperaturen, lijkt me wel lastig hoor, moet toch elke morgen op hetzelfde tijdstip???
en als je temp nou een keer wat hoger is doordat je misschien verkouden ofzo bent???
Denk je dan nietdat je je ei hebt, terwijl dit eigenlijk niet zo is???Of zeg ik iets heel doms???haha
Heb net ff met mijn mannetje een gesprek hehad over iui en als het zover is, gaan we er ws wel voor!Maar goed, loop idd wel op de zaken vooruit, maar je wilt zo graag alles proberen he??hopen dat het niet nodig is!!!!

Ik vind het wel leuk om te blijven schrijven op de dreamgirlssss jullie dan???
Het geeft toch wel steun!!!!

dikke kussss

He Anies,
Ik zit ook nog met al die vragen hoor.
Tot nu valt het opstaan om dezelfde tijd wel mee.
ik sta zoiezo 5 dagen in de week al om dezelfde tijd op.
En de thermometer die onthoud de laatste temperatuur dus ik neem gewoon mijn temperatuur op en ga weer verder slapen en schrijf later als ik echt wakker ben het in de grafiek.

dus ik doe deze maand ook ovu testen om te kijken of ik er op die manier wijs uit kan worden. we zullen wel zien en ik hou jullie gewoon op de hoogte.

Anies, wat goed dat jullie het er al over gehad hebben. ik snap heel goed dat je af en toe op de zaken vooruit loopt.
doe ik ook zo hebben wij het er al over gehad wanneer we naar de dokter zullen gaan omdat we hier niet al te lang mee willen wachten vandaar dat ik nu ook ben gaan temperaturen.

maar ik ga nog even hard voor je duimen.

Kus Vanja

Hey

Vanja, het is idd slim om alvast je pemp bij te houden, voordat je naar de ha gaat.Ik denk dat je er vanzelf wijs uit wordt, na een aantal maanden,hihi!
Hoelang zijn juliie nu bezig dan???Zie je het zitten om eventueel de mm in te gaan???
Soms heb je geen keuze natuurlijk!Hopen dat het niet nodig is!!!!

Ik voel me vandaag erg misselijk, kan niet goed slapen door mijn zere borsten, en heb een heeeel licht menstruatiegevoel in mijn buik.Het wordt nu echt spannend!!!

liefs Anies

He Anies,
Hoe gaat het met je kwaaltjes?
weet je al iets meer? ik ben nog steeds hard voor je aan het duimen.

Wij zijn nu sinds februari bezig, nog niet zo heel lang maar ik ben ook al wel 28 dus wij willen niet al te lang wachten voordat we naar de huisarts gaan.
En dan zien we wel wat we willen laten doen in ieder geval laten uitzoeken waar het aan kan liggen denk ik. maar zo ver zijn we nu nog niet.

Sterkte de aan komende dagen met wachten.

Kus Vanja

Hey hallo,

Helaas ben ik weer ongesteld geworden!!!!
Op naar de volgende ronde!!!
Heb net het zh gebeld, en krijg ws begin volgende week die hsg(doorspuiten, schoonmaken van de eileider)moet morgen weer bellen op het telefonisch spreekuur.
Zie er wel tegenop maar het is voor het goede doel!!!Hoe is het met jullie???

liefs anies

Terug
Bovenaan