Hey Ingrid,
Wat spannend zeg!!!Het is natuurlijk erg vervelend dat je je niet lekker voelt maar als het door een zwangerschap komt....
Je kent mij, ik zou vast gaan testen,hihi maar ben bang dat het weinig zegd, omdat je pas over een week je NOD hebt.
duim voor je!!!!!
ik heb vandaag erg buikpijn gehad, echt ongigevoel, maar toch ook een gevoelige baarmoeder.Op het werk zeggen ze steeds dat die buikpijn er best bij kan horen(ze weten het omdat ik telkens naar het zh moet, en vindt het wel fijn, heb veel steun aan collega's)Heb ook steeds het gevoel dat ik het ben, voel van alles lopen.Heb een paar dagen last van erge afscheiding gehad, maar dat is ook nu over.Ik weet het niet!Heb nog 1 test liggen, als ik vannacht niet ongi wordt ga ik hem morgen met ochtendurine doen.Zijn jullie er ook zoveel meebezig???Heb het gevoel dat ik soms (te)veel mee bezig ben, weet dat dat niet moet, maar wat doe je eraan???
ingrid, heb ff op die site gekeken van sensitest, welke heb jij besteld?Of heb je nog niks besteld??Heb nu een dure van predictor, maar is toch best duur hoor!!!
Liefs anies