The Dreamgirlssss

Ik heb net een zwangerschaptest gekocht op www.sensitest.nl. Daar kan je goedkoop die nieuwe testen kopen dat je al 6 dagen voor je nod kan testen.daar zijn ze nu tijdelijk 3.99 euro. Misschien een leuke en handige tip. In de winkel kosten ze meer dan 10 euro!

mijn duizeligheid komt weer opzetten....dus ik ga even op de bank liggen

Hey Ingrid,

Wat spannend zeg!!!Het is natuurlijk erg vervelend dat je je niet lekker voelt maar als het door een zwangerschap komt....
Je kent mij, ik zou vast gaan testen,hihi maar ben bang dat het weinig zegd, omdat je pas over een week je NOD hebt.
duim voor je!!!!!

ik heb vandaag erg buikpijn gehad, echt ongigevoel, maar toch ook een gevoelige baarmoeder.Op het werk zeggen ze steeds dat die buikpijn er best bij kan horen(ze weten het omdat ik telkens naar het zh moet, en vindt het wel fijn, heb veel steun aan collega's)Heb ook steeds het gevoel dat ik het ben, voel van alles lopen.Heb een paar dagen last van erge afscheiding gehad, maar dat is ook nu over.Ik weet het niet!Heb nog 1 test liggen, als ik vannacht niet ongi wordt ga ik hem morgen met ochtendurine doen.Zijn jullie er ook zoveel meebezig???Heb het gevoel dat ik soms (te)veel mee bezig ben, weet dat dat niet moet, maar wat doe je eraan???

ingrid, heb ff op die site gekeken van sensitest, welke heb jij besteld?Of heb je nog niks besteld??Heb nu een dure van predictor, maar is toch best duur hoor!!!

Liefs anies

He meiden,
wat spannend allemaal he,
ik begin ook al weer bij alles te twijvelen.
Niet dat echt heel erg veel kwaaltjes hebt maar toch een geviel of zo.
al heel de week niet heel erg lekker in mijn buik, ik heb uitslag op mijn buik en arm,
heb geen idee waar dat van gekomen kan zijn.
En ik heb voor mijn gevoel een opgezetten buik (ben ook sinds twee dagen ineens 2 kilo zwaarder) snap er niks meer van.

Anies, wat moelijk he.
mijn negative test kon ik de vorige keer ook echt niet geloven. Ik zou het testen zolang mogelijk proberen uit te stellen.

Ingrid, wat raar een eens niet lekker, maar je hoort idd wel vaker dat het al kan vanaf de bevruchting. ik kan me voorstellen dat je gelijk wil testen, zou zolang mogelijk wachten en dan gewoon doen als hij negativ is weet je nog niks maar als hij positive is weet je wat er met je lijf aan de hand is.

Ik zit er ook al over na te denken om iets eerder te gaan testen.
maar ik hoop dat ik het nog een paar dagen kan volhouden.

Kus Vanja

Hey meiden,

Wat een spannende tijd voor ons allemaal!We lijken allemaal wel iets te voeln!
Nou vandaag mijn NOD, en geen ongi te bekennen!Wel erge buikpijn dus denk dat het er wel aan komt!
Heb vanmorgen getest, negatief!!!
Ga er vanuit dat ik niet zwanger ben, dus hoop dat de ongi wel doorzet.
Als ik maandag nog niet ongi ben, wil ik het zhff bellen omdat we die week daarop ook op vakantie gaan!We wachten het maar af.Denk dat als ik nog niet ongi ben, ik zaterdag of zondag nog een keer test en dan maandag idd het zh maar bel.Ook omdat ze het over cystes had,.

spreek jullie snel!

Kussie anies

ey meiden

hopelijk komt blijft jullie menstruatie weg... ik ben hard aan het duimen.

ik krijg telkens meer puistjes en trek in chocolade, als ik morgen last van opruim woede krijg dan komt mijn menstuatie wel... raar dat ik er zo op hoop en jullie juist niet.

nog 1 half dagje werken en dan heb ik even vrij... ben wel stuk hoor... had gedacht dat   ik volgende week weer zo aan de slag kon maar wordt ook nog maar halve dagen werken hoor..

hopelijk weten jullie snel meer en is kunnen jullie gaan shoppen bij prenatal...
oja hebben al een paar keer veilig gevreeen maar gister dus niet...
gewoon weg vergeten omdat we al zo lang geen condooms hebben gebruikt..wel een beetje eng idee omdat ik dus niet weet wanneer ik mijn mens heb dus stel dat het wel raak is dan weet ik dat  dus echt niet.. maar denk niet dat het raak ik  hoor zit volgens mij dicht tegen mijn menstruatie aan...
 moest het even kwijt...  

liefs Nelle  

Hey hallo,

Hoe is het met jullie??Nelle voor jou ook echt spannend allemaal!
Vandaag ben ik 1 dag overtijd en nog geen ongi, wel buikpijn.
Een vriendin is 3 dagen overtijd, zij heeft de ha gebeld en die zei dat 30% van de vrouwen pas na 5 dagen overtijd positief testen, zij moest wachten tot maandag.Heb ook het zh gebeld, ook omdat we bijna op vakantie gaan en ik dan niet ongi wil zijn.Volgens de assistente van het zh   als je negatief test blijft het negatief, vindt het raar verhaal je hoord toch vaker dat mensen eerst negatief testen en dan positief???Ik denk dat ik niet zwanger ben hoor, maar vindt het raar.Moest vanmiddag het telefonische spreekuur maar bellen van de arts en dan zou ik van haar wel horen hoe het nu verder moet.Vindt het een beetje vaag, jullie dan???

liefs anies

He meiden,
ik zit een beetje in een dipje vandaag,
ik ben ongesteld geworden vanochten.
en ik dacht toch echt dat het deze keer wel eens raar had kunnen wezen.
maar goed. we gaan gewoon weer verder.

Op naar ronde 5,
mijn cyclus is nu wel weer een dag korter geworden.

Anies, idd een raar verhaal. Ik heb ook wel eens gehoord dat mensen eerst negatief testen en later als nog positief. waarom staat er anders op die verpakking dat je het na drie dagen nog een keer moet proberen.

Kus Vanja

Hey Vanja,

Wat balen dat je toch ongi bent geworden, bah!!!!

Heb de arts vanmiddag gesproken en moet maandag als ik nog niet ongi ben ff langs komen om een bloedtest te doen!Krijg dan s middags de uitslag!
Vindt het erg raar allemaal, voel me echt niet zwanger, alleen ongesteld maar dan zonder bloed.We wachten maar af!!!

Gaan jullie zo ook voetbal kijken???Ikke wel, gewoon thuis, dinsdag hebben we een buurtvoetbalbbq!!!
Spreek jullie snel!

kussie

Terug
Bovenaan