hallo Allemaal
Toch nog even een kort berichtje voor mijn vakantie.
Ik had er even genoeg van om achter de pc te zitten na mijn vak zal ik wat activer zijn.
Mier jij ook een fijne vakantie. Echt balen dat je nu weer zo lang moet wachten.
Wel raar als ik de verhalen lees dat het overal anders gaat.
De een heeft eerder allerlei testen dan de ander ook als alles goed is.
Nathalie bedankt voor je bericht ik hoop dat het bij mij ook zo loopt maar ja.
Deedee al meer nieuws?
Ik heb test gedaan voor chlamidia en nog iets onduidelijk wat het was ik denk de bloedwaardes. (dit allemaal voor de zekerheid omdat de rest goed was)
Ik ben afgelopen maandag weer ongesteld geworden dus kan nu straks weer voor het echie gaan. De volgende afspraak is eind sept.
Nu begreep ik uit zijn verhaal dat we het ook weer een tijdje zelf moeten proberen.
Hij hoopt nu alles goed bij mij is dat ik he tmeer los kan laten en het spontaan gebeurd.
maar ja de sex is niet echt meer spontaan hij vond dat he tminder zakelijk zou moeten zijn, ja eh na een jr doe je het toch meerendeels in de juiste periode. Nu moet ik het na mijn menstruatie om de dag gaan doen pff, ja he tis voor een goed doel.
Het zaad van mijn vriend was eerder al onderzocht en goed.
Ja dat wachten zo iritant soms ga je echt van 2wk naar de volgende 2.
Succes allemaal en tot na de vakantie.
gr Sahiton
Toch nog even een kort berichtje voor mijn vakantie.
Ik had er even genoeg van om achter de pc te zitten na mijn vak zal ik wat activer zijn.
Mier jij ook een fijne vakantie. Echt balen dat je nu weer zo lang moet wachten.
Wel raar als ik de verhalen lees dat het overal anders gaat.
De een heeft eerder allerlei testen dan de ander ook als alles goed is.
Nathalie bedankt voor je bericht ik hoop dat het bij mij ook zo loopt maar ja.
Deedee al meer nieuws?
Ik heb test gedaan voor chlamidia en nog iets onduidelijk wat het was ik denk de bloedwaardes. (dit allemaal voor de zekerheid omdat de rest goed was)
Ik ben afgelopen maandag weer ongesteld geworden dus kan nu straks weer voor het echie gaan. De volgende afspraak is eind sept.
Nu begreep ik uit zijn verhaal dat we het ook weer een tijdje zelf moeten proberen.
Hij hoopt nu alles goed bij mij is dat ik he tmeer los kan laten en het spontaan gebeurd.
maar ja de sex is niet echt meer spontaan hij vond dat he tminder zakelijk zou moeten zijn, ja eh na een jr doe je het toch meerendeels in de juiste periode. Nu moet ik het na mijn menstruatie om de dag gaan doen pff, ja he tis voor een goed doel.
Het zaad van mijn vriend was eerder al onderzocht en goed.
Ja dat wachten zo iritant soms ga je echt van 2wk naar de volgende 2.
Succes allemaal en tot na de vakantie.
gr Sahiton