Topic voor iedereen die langer dan 1 jaar bezig is en nu in de medische molen stapt of zit...

Goeiemorgen!

test nog steeds negatief, vanmorgen weer op dag 31...ben nu 3 dagen overtijd en heb er geen vertrouwen meer in dat ik zwanger ben hoor...ook al voel ik mijn buik de hele dag door, neee. denk toch van niet.....geen idee waarom ik dan later ongi ga worden, want dat heb ik echt nog nooit van mijn leven gehad (behalve toen ik zwanger was)...maar goed, als ik dinsdag nog niet ongi ben zal ik naar de gyn bellen en dan mogen ze bloed prikken, maar daar zal niets uitkomen....maar misschien dat hij een verklaring weet.

Vorige keer testte ik namelijk al positief, vandaar dat ik nu toch ga denken dat het niet zo is….

Nou ja, tot zover mijn update, gelukkig maar tot 12 uur werken en dan lekker weekend!!

Gr Yosha

pfffff wat een spanning, ik zou er niet tegen kunnen. Ik hoop het zo voor je. Wie weet, ik heb wel verhalen gehoord van 10 dagen overtijd pas een positieve test...

Gelukkig is het weekend, dan kun je je gedachten ergens anders op zetten!

wederom succes en hou ons op de hoogte ;-)

Wenser

Dag meiden, hoe is het hier.

Van Yosha weet ik dat zij in haar wachttijd zit, tenminste eigenlijk er overheen maar geen positieve test.

Esk; ik keek nog op je blog maar zie dat je je een beetje rustig houdt. Sterkte.

RC'tje: hoe gaat het met je na je ongeluk/ Ben je ook al weer aan zwanger worden toe?

En de rest: hoe gaat het?

Hier alles goed, weer in de laatste wachtweek en toch wel weer spannend. De dagen duren lang als je om het uur naar de wc gaat. Ik weet ook niet waar ik op moet rekenen, ik heb cycli van 21 en van 28 dagen gehad, dus dat is een week speling. Pffff. Nou ja, geen bericht is goed bericht. Daarnet een collega die vertelde dat ze dacht dat ze zwanger was. Alle tekenen maar geen positieve test nog. Zij heeft er al twee inn 3 jaar, en was pas weer begonnen terwijl ze nog borstvoeding geeft. sommigen komt het ook aanwaaien he? Wel weer een beetje pijnlijke confrontatie  en erg moe nu. Merk dat ik er wel redelijk mee om kan gaan maar dat ik achteraf dan geen energie meer over heb.

Nou weer een hoop over mijzelf, maar ik was gewoon weer even benieuwd naar jullie.

groetjes
Wenser

Hi hi,

Hoe is het allemaal, wat een spanning Yosha..ken het, ben wel vaker een paar dagen over tijd geweest, en volgens mij kan spanning ook heel veel teweeg brengen...ik wil je niet ontmoedigen natuurlijk!! Ik merkte dat bij mezelf wel erg, en hoe meer ik er op gefocusd werd hoe langer het duurde, zodra ik dan n test had gedaan werd ik de dag daarop meteen ongesteld...maar dat is bij jou nog niet het geval dus laten we het beste hopen!!!!!

Met mij gaat het wel beter, eindelijk! Ik kan eindelijk weer n beetje 'normaal' lopen..ben zelfs net even in de tuin bezig geweest! Heerlijk...ik kan zo genieten van de wereld om me heen hier!

Vanmiddag naar de huisarts geweest om mn nek te laten checken, gewoon even voor de zekerheid, voor het geval er toch iets van een whiplash aanwezig was. Meteen even naar het ziekenhuis geweest om rontgen foto's te laten maken. Gelukkig snel geholpen maar het ging allemaal moeizaam....

Zodra je binnenkomt wordt je natuurlijk gevraagd of je zwanger bent of dat er een mogelijkheid is dat je zwanger bent. Tsja....zeg ik...het zou kunnen maar de kans is niet erg groot...Dus moest eerst een ander bij gehaald worden, dus ik vertelde dat we net een tijdje terug te horen gekregen hebben dat we  niet echt een grote kans op een zwangerschap hebben....Ja; maar zijn jullie wel aan het proberen? ja dat wel ja...!! Afijn uiteindelijk de dokter gebeld en die zij dat het gewoon maar door moest gaan omdat de kans toch maar zo klein is. Doet toch best wel weer n beetje pijn hoor, omdat zo zwart op wit te horen!

K zei nog gisteren tegen mn man, het is wel moeilijk om nu (na 10 dagen thuis) weer in de wereld te moeten stappen en met alles geconfronteerd te worden. Ik vond het al zo verdacht rustig in mijn hoofd. Haha...maar zodra je dan weer de
'wereld' ingaat en van alles tegenkomt....toch weer even slikken.
Zelfs toen ik zat te wachten in de wachtkamer...zag een stoere oudere vrouw naar allerlei afdrukken van een echo kijken. Daarna komt er een heeeel jong meisje vrolijk binnen lopen en neemt de foto's uit haar handen. Blijkbaar dr moeder....Dan voel ik toch een vlaag van jaloersheid...Zo'n jong meisje zit er waarschijnlijk heel niet op te wachten....
De rontgen foto's afdeling zit bij de Echo 'afdeling', dan denk ik stiekem...zal ik daar ook ooit eens zitten om een echo te laten maken???

zo, k zal nu maar stoppen, t wordt alweer n lang verhaal...!
laat je snel weten hoe het gaat Yosha?

He meiden,

nou zwanger ben ik niet hoor, maar ben ook nog steeds niet ongesteld!

Dus vanmiddag heb ik telefonisch overleg met mijn gyn....hoop dat ie bloed wil onderzoeken en een inwendige echo om te kijken waar ik sta in mijn cyclus! Misschien heb ik geen ei gehad deze maand en wordt ik daarom niet ongi???

Snap er geen snars van in ieder geval, dus er moet wel even naar gekeken worden want dit heb ik echt nog nooit gehad...(ja alleen toen ik zwanger was..)

Hou jullie op de hoogte!

gr Yosha

Hi meiden,

Yosha, wat vervelend nu, ik kan mijn voorstellen dat je op het randje van stress leeft. ik hoop dat ze je snel uitsluitsel kunnen geven, dan kun je genieten of weer verder. En dat je ongi snel komt. Jij was toch even terug aan de pil geweest en dit was de eerst ekeer erna? En je was middenin de strip gestopt toch? Zouden die twee weken er dan misschien bij zijn gekomen, dus dat je er twee weken bij op moet tellen?

RC'tje: jeetje dat heeft nog aardig wat gevolgen gehad. Al die tijd ben je thuis geweest? Nou ik hoop dat je snel weer de oude bent. En je twijfels over de echoafdeling kennen wij ook wel allemaal. We zijn volgens mij allemaal in onderzoek bij de gyn (geweest)   en dan wordt je ook geconfronteerd met zwangere vrouwen in alle stadia. En dan krabbel je jezelf wel achter je oren ja. Sterkte!

Hier nog geen RD''s, maar dat kan nog t/m zaterdag want soms zit er bij mij wel een week verschil in. Ik heb wel af en toe wat kriebels/lichte krampjes, dus dat is niet echt een goed voorteken.   Hoewel het bij mij  8 van de 10 x  ik  heel veel kramp krijg en dan direct mijn ongi volgt of andersom: eerst bloedverlies en dan begint de kramp. Hebben jullie eigenlijk ook dat jullie ongi veel erger is sinds jullie vorig jaar gestopt zijn met de pil? Ik wel; hoor: heviger en pijnlijker. En veel meer pukkeltjes.

Polleke: hoe is het met jou?

Allemaal weer veel succes met wachten, wachten, wachten.

xxx
Wenser

He meiden,

daar was ik even snel.....heb net de gyn gesproken....hij was er eigenlijk heel gelaten onder en maakte geen paniek ofzo...dus we hebben afgesproken dat ik nu nog 3 weken wacht (jajaja das heeeeeel lang!!) en hij verwacht dan wel dat ik ongesteld ben geworden....zo niet dan rond 7 juli terug op poli en dan gaat ie onderzoeken doen....ben er dus niets mee opgeschoten, maar wilde eigenlijk ook niet te veel aandringen want hij staat me nu altijd netjes te woord en belt keurig terug en ben bang als je te veel gaat pushen dat ie  dan niet meer zo meewerkt....haha Oh ja hij gaf ook aan dat het best door die paar weken pil kan komen dat je lichaam ontregelt is....

Dus eigenlijk ben ik nog net zover als vanmorgen....haha. Nou ja probeer het hele gebeuren maar weer eens  naast me neer  te leggen...

gr Yosha  

Terug
Bovenaan