He meiden,
Ben echt NIET zwanger hoor...voel helemaal niets en ben ruim een week overtijd en gister testte ik nog negatief (was overigens de laatste keer dat ik testte hoor..)
Gisteravond even flink een potje zitten janken bij manlief....hij is zoooo lief en hij snapt me zooo goed! Eerste heb ik 10 jaar van mijn leven ellende gehad met ontstoken wortelpunten van kiezen, elke keer operaties (12x) en ziek zijn en ellende, toen ellenlange discussies met diverse kaakchirurgen die mij voor gek verklaarden, uiteindelijk geholpen door mijn nieuwe tandarts (heeft aantal kiezen getrokken) en sindsdien NIET meer ziek geweest en geen ellende meer gehad (loop nu wel met een plaatje rond, maar goed alles beter dan continu vergaan van de hoofdpijn!).....denk je er vanaf te zijn en nu ben je alweer ruim een jaar aan t klooien bij artsen...
Pffff zag t dus effe niet meer zo zitten gister...echt meiden, ik weet dat ik de moed niet moet opgeven, maar ik geloof gewoon niet meer in mijn lichaam dat ik nog een keer zwanger zal raken (en daarna blijven)....daarnaast zal t dan bij 1 kindje blijven....ben nu al 33.....dus "als" ik al zwanger zou raken zou ik niet voor mijn 34e bevallen...nou dan moet je lichaam weer herstellen en dan nog maar een keer proberen om zwanger te raken....nou als dat net zo snel gaat als nu....Dus die hoop heb ik echt opgegeven. Op dit moment zouden we al heeeeeel blij zijn als we 1 kindje kunnen krijgen...
Ik zit ook op een ander forum met meiden die ook Asherman hebben (gehad). De meesten lopen bij dokter emanuel in t Spaarne....maar ja dat is ook niet naast de deur he....Heb nu met manlief afgesproken dat als ik over 2 weken nog niet ongesteld ben ik in ieder geval een afspraak ga maken op de poli met mijn huidige gyn, dan gaat ie maar een echo maken en eventueel bloedonderzoek....als daar niets uitkomt ben ik bang dat ie weer een hysteroscopie wil gaan doen....maaaaaar ben door die andere meiden zo gewaarschuwd om dat niet door "zo maar" een gyn te laten doen, bij sommige is de schade alleen maar groter geworden! Dus ben echt doodsbenauwd dat dat t probleem nu weer is...
Nou ja, t leven houd niet op, dus probeer weer uit mijn dalletje te klimmen alhoewel dit wel elke keer lastiger lijkt te gaan....oooohh wil me weer voelen als 2 weken geleden, energie voor 10!! Maar ja, voel me nu net een zoutzak, nergens zin in, doodmoe de hele dag, ...ppffff maar ja dat schiet natuurlijk ook niet op. Dus heb mijn sporttas bij me en hoop dat ik de moed kan opbrengen om weer te gaan sporten na mijn werk vandaag....
Meiden ik heb een nieuwe duimopdracht voor jullie, ga maar heeeeeel hard duimen dat ik snel ongesteld ga worden
Fijne dag,
liefs Yosha