Trotse mama wil zwanger worden..

Hallo, hier weer even een berichtje van mij. WIj zijn ook weer aan het klussen geslagen. We zien het wel. Ik hoefde van de gyn niet eerst een menstruatie af te wachten.  Nu vraag ik me wel af na hoeveel tijd je na een mk weer gaat menstrueren, dat zal natuurlijk per persoon verschillend zijn. Heb me eigen maar voorgenomen als ik het te lang vind duren doe ik maar gewoon een test. Het enige vervelende bij mij is wel dat ik medicijnen slik die ik niet mag hebben als ik zwanger ben dus moet daar zo snel mogelijk mee stoppen.
Nou meiden , ga nu lekker even naar de markt, wat boodschapjes doen en even gezellig met mn dochter en moeder bij mn oma koffie drinken.

Groetjes An1974

Hoi Wendy,

Mijn mirena spiraaltje is eind november verwijderd. Ik vernam het amper dat ie eruit ging, gelukkig! 2/3 Dagen wat bruinverlies en 2 weken later ongi en daarna was ik zwanger, maar helaas liep dit op een miskraam uit.

Alleen hoor je verschillende verhalen over het spiraal, de een ervaart het anders als de ander, denk ik. Het is mij allemaal 100% meegevallen. Heel veel suc6 morgen!

Liefs Lientje

Hoi An,

Fijn jou ook weer hier te zien! We gaan er gewoon weer voor en dat gaat lukken hoor!!!

Mijn vk zei dat de volgende ongi  (vanaf de miskraam) na 4 a 6 weken zou komen. Ik ga dus niet te snel testen.

Liefs Lientje

Hoi ik,

Ook verslaafd aan Ikea? Wij ook, nu is het niet zo dat we daar de deur plat lopen, maar we gaan er wel graag heen. Laatst weer inkopen gedaan voor ons zoontje, die heeft oa een stoere speelhoek van ons gekregen voor z'n eerste verjaardag.

Liefs Lientje

Hee Tara,

Dikke smak terug!!! Nog een paar daagjes, spannend hoor! Al rare kwaaltjes?
Ik hoop het toch zo! Maar ik hoop het natuurlijk voor ons allemaal!!!

Liefs Lientje

Hee meiden,

Ik heb een heerlijk dagje voor mezelf, met m'n zoontje. Normaal werk ik iedere dinsdag, maar helaas hadden we geen oppas, heel vervelend, not! Dus zit lekker op de bank met de laptop op schoot. Ik ga zo nog even liggen, voor dat meneertje wakker wordt, dan gaan we lekker samen in bad. Gewoon lekker relaxen met z'n 2tjes! Hij is nog aan het bijkomen van z'n verjaardag.

Heel gek, maar soms heb ik het idee dat m'n borsten anders voelen en ik heb af en toe steekjes, meiden zet me even terug op aarde, help!!! Ik wil mezelf niet gek maken, nu nog niet. M'n ongi kon komen 4 a 6 weken na de miskraam, als we van 4 week uit gaan dan is dat 4 februari en 6 week 18 februari. Samen met m'n mannetje besloten dat als ik 14 februari nog niet ongi ben ik dan ga testen.

Soms helpt het al om van je af te schrijven en te delen, maf he?

Liefs Lientje

@lientje...

meid lekker kan dat zijn he ff dagje alleen met je zoontje..Kan ik ook zo van genieten

Nou je zei dat we je met beide benen op de grond moesten zetten....
Nou zet ze maar op de grond...toemaar....nee grapje hoor..
het duurt nog wel ff voordat het 14 feb. is hoor!!!
Ik zou proberen er niet te veel mee bezig te zijn(weet dat het moeilijk is)
geniet van je hummel die je rondlopen hebt,doe ik nu ook en dat voelt een stuk beter...
laatste maand voor niets me zo druk en zenuwachtig gemaakt...
Natuurlijk blijft het spannend (konden ze daar binnen maar direct schreeuwen dat het gelukt is dan hoeven we ons dit ook niet aan te doen hihi)

ja ikea is leuk om door te lopen...en het is niet duur...Maar er is bij ons altijd wel wat...heb je iets leuk uitgezocht....alles op elkaar afgestemd natuurlijk...
kom je bij het magazijn is het uitverkocht
kan je weer opnieuw beginnen.....

nou ga nu gauw weer aan het werk(foei baas zijn tijd)
liefs mij

hallo allemaal

Graag zou ik mee willen praten met dit onderwerp ik heb in januari 2008 een zoon gekregen. Kyan heet hij. volgens mij ken ik Tara daar ook nog van en we beginnen nu aan ronde 1. We gaan gewoon klussen als we zin hebben en dan zien we wel. Bij de 1e was het binnen 4 maanden raak.

ik hoop dat jullie het goed vinden als ik mee praat.

Terug
Bovenaan