Trotse mama wil zwanger worden..

tuurlijk ben jij ook welkom..kim1983
leuk dat je tara ook weer tegenkomt op dit forum he?

tot snel
moet gaan koken
liefs mij

Hallo meiden,

ben jullie niet vergeten hoor, maar heb het gewoon op het moment ontzettend druk! Ik weet het, dat is geen excuus! Vanaf nu zal ik vaker komen kletsen!
Het bedrijf waar mijn vriend werkte is failliet, dus vriendlief is nu werkloos! Daarnaast is zijn baas, ook nog zijn beste vriend, dus je snapt dat we veel daar zijn geweest!
Ben ook weer begonnen met werken, 3 dagen in de week.

Morgen is mijn NOD als ik uitga van een cyclus van 30 dagen, die ik de laatste keer had! De keren daarvoor was het 35 en 40 dagen, ga dus voorlopig nog niet testen!

@ knutseljuffie, toch maar beginnen haha! Dacht wel dat je het niet vol zou houden, is toch veeeeels te leuk nog een kindje!

@ de rest, ik weet het allemaal niet meer! Vind het echt super onhandig dat wanneer je een bericht typt, niet terug kan lezen!!

Nou ik ga stoppen, want mijn zoontje heeft honger!!

Liefs Jansske

Hey janske leuk dat je er weer bent..

Je kan de pagina ook 2 keer openen natuurlijk
1x openen en dan op het- rechts boven in beeld en dan nog een keer openen, dan kan je tussendoor ff spieken doe ik ook wel eens....ik kan ook heel goed onthouden hihihi

nou tot snel maar weer
liefs mij

quote: lientje79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-01-2009 13:00:11'));

NOD
LEEFTIJD
KINDJE
RONDE
verwachte NOD

ikke1978
30
2e
3
20 februari  2009

Jansske
27
2e
2
31 december

Trotse mama81
28
4e
5  na mk
 13 februari

mama1984
24
2e
8
onbekend

Tara
32
3e
5
31 januari

Forza1980
28
2e
3
31 januari

Inga8
30
2e
0
?

an 1974
34
2e
1e na mk
??????

Lientje
29
2e
1e na mk
04 februari

knutseljuffie
26
2e
1e
12 februari

Wendy
24
3e
1e
???

kim1983
??
1e
1e
???

ZWANGER
uitgerekend op:
echo op:

toppertje

quote: ik1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-01-2009 19:22:01'));

quote: lientje79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-01-2009 13:00:11'));

NOD
LEEFTIJD
KINDJE
RONDE
verwachte NOD

ikke1978
30
2e
3
20 februari  2009

Jansske
27
2e
2
31 december

Trotse mama81
28
4e
5  na mk
 13 februari

mama1984
24
2e
8
onbekend

Tara
32
3e
5
31 januari

Forza1980
28
2e
3
31 januari

Inga8
30
2e
0
?

an 1974
34
2e
1e na mk
??????

Lientje
29
2e
1e na mk
04 februari

knutseljuffie
26
2e
1e
12 februari

Wendy
24
3e
1e
???

kim1983

2e
1e
???

ZWANGER
uitgerekend op:
echo op:

toppertje
oeps foutje ik had bij kim1983 1e kindje gezet maar is 2e.
kim weet je ook wanneer je nod is? en hoe oud ben je?? 1983 zal je geboorte jaar zijn maar ik weet niet of je al jarig bent geweest ja of nee.....

An1974, wanneer je na een miskraam weer ongesteld wordt is volgens mij per persoon verschillend. Maar tegen mij zeiden ze in het ziekenhuis dat je inprincipe 4 tot 6 weken erna ongesteld zou moeten worden. Bij mij gebeurde dat precies na 4 weken. Heb ook wel eens gehoord dat je na een miskraam vruchtbaarder bent. Weet niet of dat waar is maar ik hoop het wel voor jou en Lientje!!!

Lien, het is zeker nietg maf hoor om dat van je af te schrijven. Het zit steeds in je hoofd en dan is het lekker om op te schrijven. Heb dat nu zelf ook. Niemand verder in mijn omgeving weet dat we bezig zijn en dan is het zooooo prettig om het er hier over te hebben. En ik maak mezelf ook gek hoor. Ik had met mezelf afgesproken dat ik dat niet (meer) zou doen maar ik maak mezelf deze maand extra gek.....help!!!!!

Kim1983, hee wat grappig!! Ik kan me vooral de naam van jouw zoontje nog herinneren! Leuk dat jij ook weer voor een zwangerschap gaat, spannend weer!

Ik1978, lekker gekookt? Ik kook nooit . Mijn man kookt altijd en als hij middagdienst heeft eten we vaak brood of iets uit de vriezer. Erg he???? Ach ja, ieder zijn gebrek.

Nou, ik heb net even gesport en ga zo douchen en op tijd naar bed!! Ohhhhh ik wou dat het maandag was!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!   !!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!

Liefs een zeer ongeduldige Tara

hallo,

Ik ben 25 jaar en ik ben vorige week dinsdag of woensdag ongesteld geworden, heb normaal gewoon een cyclus van 28 dagen, weet iemand hoe ik dan mijn nod uitreken?

Jansske, ja het is zeker irritant dat je een bericht niet terug kan lezen als je zelf een bericht tikt. Ik open het forum nu meestal 2x en log me 1x in. Anders kan ik echt niet onthouden wat iedereen geschreven heeft hoor!

Kim, de 1e dag van je menstruatie is dag 1 en dan doortellen tot dag 28. Dag 29 is dan je volgende nod. Je kan het ook wel ergens op internet berekenen hoor. Zal die site even zoeken voor je!

Liefs Tara

Terug
Bovenaan