Trotse mama wil zwanger worden..

Kim, dat is www.babybrabbel.org. Moet je even kijken bij interactief en dan kan je de vruchtbaarheidskalender aanklikken of de datumcalculator. Succes!!

xxx Tara

Laatste menstruatie:  
21 januari 2009

Cyclusduur:  
28

Meest vruchtbare dag:  
3 februari 2009

Eisprong dag:  
4 februari 2009

Innesteldag:  
9 februari 2009

Positieve bloedtest mogelijk  
14 februari 2009

Positieve thuistest mogelijk  
18 februari 2009

dit heb ik aan info

tara of ik lekker heb gekookt..nee dus een beetje fout gegaan hihi
zou stampot hutspot zeten maar heb de wortelen iets te kort op het vuur gehad...dus we waren net eeen stel konijnen hier hihi
ik ben niet echt een keukenprinses hoor..ja nasi,alle pasta gaat me heel goed af maar groente gaat vaak te lang of te kort mmm kooklessen gaan volgen is misschien een idee haha.

Ik heb ook lekker gesport lekker avondje voor mezelf denk je dan maar het is maar een uur...maar het voelt wel zo je doet echt iets voor je zelf.
De rest doe je allemaal voor je gezin
ik doe aan BBBB best heftig (vind ik)

nou ik ga douchen en op bed
liefs ikke

Hallo allemaal!!

Alle nieuwe mensen, welkom en gezellig dat jullie er ook allemaal.  

Jannske gezellig dat je weer "terug" bent. Balen van je man en zn baan. Hopen dat hij snel iets nieuws vind wat hij ook nog is leuk vind, want een baan vinden is 1 ding, maar een baan vinden die je leuk vind is vaak nog net iets moeilijker.
Je had trouwens helemaal gelijk. dat half jaar ging ik ook echt niet volhouden. Heb ook zo'n makkelijk kind dat het wel erg aantrekkelijk word om en nog 1 bij te willen  Hij gaat ook zo snel. draait al en heeft helemaal zn handen en voeten ontdekt (lekker sabbelen op een teen) en begint nu een beetje te schaterlachen echt allemaal zoooo leuk.
 Ik ga nu ook langzaam de borstvoeding afbouwen zodat ik helemaal voor een tweede kan gaan wil 20 maart gestopt zijn met bv overdag. Dan is hij een half jaar en wil ik alleen nog zolang het gaat een ochtend voeding geven. Dat is zo'n ongelofelijk gezellig moment zo met zn 3en in bed.
Hoe is het met jou uk?? Die zal ook wel lekker opschieten nu. Zijn  er nog leuke nieuwe dingen? En hoe bevalt jou het werken? Ik vind het wel weer lekker, gelukkig besef ik me pas als ik thuis ben hoeveel ik hem heb gemist die dag.

Tot snel Groetjes Jen

PS ik open soms 2 schermen met jonge gezinnen, dan kan je op het ene scherm teruglezen en op het andere typen

Ik heb vandaag weer wat geleerd! Dat ik daar nooit aan gedacht heb 2 keer jonge gezinnen openen...thanks!!! Ik had er af en toe een schrijfblokje bij, hihi!

Nou ik duik mijn bedje in, want een dagje samen is leuk, maar ben nu moe.

Tot gauw! Liefs Lientje

goedemorgen allemaal.

ik heb vanochtend het spiraaltje laten verwijderen en dat was zo gepiept.
(heb ik me daar zo druk over gemaakt)
maar vanaf vandaag hoor ik er dus ook helemaal bij en gaan we helemaal voor onze derde spruit. (ben nu al ongeduldig ojee)
ik ga nu zo naar het werk was vanochtend lekker vrij en had het rijk in huis helemaal voor mezelf.
ben even op zolder aan het opruimen geweest en kon het niet laten even bij die kleine kleertjes te kijken
heb er echt helemaal zin in ook al is mn jongste ook nog een ukkie van 11 maand

nou tot horens maar weer ik duim voor jullie allemaal dat het snel raak mag zijn
en bij jou tara is het misschien al wel zo ver, kan me voorstellen dat de dagen dan lang duren voor je gaat testen.

succes allamaal en een fijne dag vandaag

groetjes wendy

wwendy
ben blij dat het verwijderen van het spiraaltje meeviel
leuk is dat he de babykleertjes bekijken,hebben mijn man en ik laatst ook gedaan toen we de zolder aan hebben gepakt..dan kan je je maatje 44 niet meer voorstellen als je nu naar mijn zoon kijkt zo schattig...

liefs mij

quote: ik1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-01-2009 19:22:01'));

quote: lientje79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-01-2009 13:00:11'));

NOD
LEEFTIJD
KINDJE
RONDE
verwachte NOD

ikke1978
30
2e
3
20 februari  2009

Jansske
27