Trotse mama wil zwanger worden..

@ ik1978. Ik moet altijd zo lachen als mensen hun babykleertjes gaan kijken en er komt maatje 44 boven water. mn zoon is nu 4,5 maand. maar ik heb hem nooit kunnen zien in 44, zelfs niet in 50 hij heeft 1 weekje in sommige 56 dingen gepast. verder heeft ie alleen maar maar 62 aan gehad  (was ruim  9 pond bij de geboorte)  en zit nu al met zn 7,5 kilo tegen een maatje 74 aan.
Ik hoop dat mn volgende kindje wel echt een "baby" word. Want ik heb dat hele kleine wel gemist!

Groetjes Jen

knutseljuffie

mijn zoontje was inderdaad een kleine baby en is lang baby geweest...
maatje 44 was hem te groot hij had 1 pakje van 42 maar daar was hij snel uit...
hij was een baby van 2100 gram en amper 42 cm.Hij groeide niet meer in de baarmoeder en daarom een groeiachterstand en is hij eerder gehaald.niet veel eerder hoor... ik heb eerst 2 maanden in het ziekenhuis gelegen en toen bedachten de artsen dat het toch niet het gewenste resultaat had... en hebben ze hem 3,5 week eerder gehaald.

Ik had een poosje terug 1 van een tweeling op de arm die woog op dat moment 2300 gram en toen dacht ik ohhhh mijn zoon was nog kleiner......
Ik hoop juist dat mijn 2e(als het mag) iets zwaarder is...het is toch wel zorgen maken hoor...hij moet genoeg voeding hebben, als ze zo klein zijn hebben ze niet veel reserve..
maatje 50/56 ben ik ook heel blij mee...

nou wat is het heerlijk weer zeg....straks ff lekker naar buiten...ga denk ik ook ff beddegoed buiten hangen lekker fris....
mijn zoon vanmiddag naar de psz heerlijk ff tijd voor mij zelf....ook is het maar voor 2 uurtjes maar dat is genoeg..

nou meiden
prettige dag verder
liefs mij

Hoi ik 1978,

heerlijk weer he, ik ga zo ook nog even met uk aan de wandel als hij wakker word. Lijkt me inderdaad heel naar als je kindje niet meer groeit, hoop gedoe en stress. En dat vele voeden omdat ze zo klein zijn   had ik omdat ie zo groot was. Hij moest ongelofelijk veel drinken omdat hij dus een reusje was. Hij kreeg niet genoeg voeding binnen  voor zn gewicht. In het ziekenhuis kreeg hij 8 x 80 cc bijvoeding en hij lag op de couveuse afdeling met een glucose infuus. En hij wou dus ook eerst de borst niet meer. Gelukkig is dat allemaal goed gekomen toen ik eenmaal thuis was en echt genoeg energie had voor borstvoeding (had behoorlijke bloedarmoede).
maar wat jij hebt meegemaakt lijkt me nog veel heftiger. Hoe oud is je zoontje nu? Wel fijn dat je er nu weer genoeg vertrouwen in hebt om voor een tweede te gaan!

Groetjes Jen

hoi jen,

ja bijvoeden omdat hij te weinig krijgt kan ook nog natuurlijk....
8x 80 is een hoop ja hihi..
gelukkig komt zoiets altijd vanzelf weer goed he lichaam van de kindjes geven het gewoon al aan goed he...

Mijn zoon is nu 3,5 jaar en ben er nu helemaal klaar voor...het was inderdaad heel zwaar de laatste 2,5 maanden veel zorgen gehad...Maar we hebben na de bevalling ook nog vele zorgen gehad met ons mannetje....en dat allemaal bijelkaar heeft er behoorlijk ingehakt...Ik wou altijd de kinderen vlak achterelkaar aan...maar moest dit eerst allemaal een plek geven...en was heel bang dat het bij een 2e weer zo zou gaan....nu denk ik daar anders over...ja de kans is groot dat het weer gebeurt(onderzoek gehad) maar we gaan er nu anders in(ervaring) en als de baby weer niet groeit gaan ze de baby veel eerder halen,omdat hij/zij dan buiten de baarmoeder beter de kans heeft om goed te groeien...Maar misschien heb ik binnenkort wel een geweldige zwangerschap en daar kijken we dan maar naar uit....

liefs mij

Maat 44 nog te groot? Jeetje wat zal hij klein geweest zijn maar ja 2100 gram is ook wel super klein natuurlijk!! Fijn dat het nu goed met hem gaat.

Die van mij waren allebei bijna 7 pond dus zij zaten in maat 50/56. Nog best een tijdje ook wel.

Ben trouwens bang dat ik ongesteld ga worden. Had van de week al wat buikkrampen en kreeg vandaag migraine. Had een test gedaan (veel te vroeg natuurlijk) omdat ik medicijnen wilde nemen (mag niet als je zwanger bent) en die was hartstikke negatief. Begin er nu wel een beetje van te balen. Weet dat het stom is hoor want sommige zijn nog veeeeeel langer bezig! Maar de andere keren was ik meteen zwanger en nu ga ik alweer naar ronde 6....

Liefs een teleurgestelde Tara

tara

wat vervelend voor je dat het niet gelukt is deze maand...
en ook vervelend van je migraine,ik weet helaas wat dat is...
ik hoop dat je er snel weer vanaf bent...
na 6 rondes mag je best teleurgesteld zijn hoor....dat is heel gewoon,laten we eerlijk zijn als je stopt met de pil of spiraal om zwanger te worden ben je het liever gisteren dan vandaag..

ff teleurgesteld zijn en dan weer op naar de volgende ronde meid!!!

liefs mij

goedenavond meiden.

ik ben nu net klaar met werken.
en dacht is even kijken of er hier nog positieve berichten zijn maar helaas nog niks.
ik ben vandaag goed ongesteld geworden en daar ben ik maar wat blij mee, weet ik in ieder geval zeker dat dat het nog allemaal doet.
wel balen tara dat je waarschijnlijk weer ongesteld bent en daar mag je best even de pest   over in hebben.
ik ga nu is kijken of mijn twee kereltjes lekker liggen en ga dan ook maar is mn bed opzoeken.

welterusten allemaal.

groetjes Wendy

ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niet te geloven!!!
Heb 3 dochtertjes, 3 miskramen gehad, van die 6 zwangerschappen 5 keer bij de 1e ronde raak...(Die andere was in de 2e ronde raak)
We waren begin dit jaar er weer voor gegaan...terug gekeken...net na Oud en Nieuw al zwanger...Ben zoooo verbaasd!Klinkt raar, maar het blijft toch...nou niet wennen, was meteen hysterisch natuurlijk, maar het moet wederom effe 'inzinken' zo snel als het weer gaat.
Toch een voordeeltje om jong aan kids te beginnen hi hi!(Was 22 jaar bij ons 1e meisje)
(Althans bij ons, weet natuurlijk ook hoe anders het kan zijn....)
Nou, ik ga nog effe heeeeerlijk genieten van mijn nieuwtje!!!Voel me alweer helemaal speciaal!Alleen slaap 's nachts niet van opwinding!!!
Voelde zelfs al bandenpijn, weet dat dat met een 3e of 4e zwangerschap heel vroeg al begint.Heb verders alleen nog maar gevoelige borsten (fijn met mijn nogal knuffelige meiden!) maar gelukkig nog niet misselijk.
Enfin, ik gooi kilo's vruchtbare glitters naar jullie allen toe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan