Trotse mama wil zwanger worden..

@ ik1978

De eerste is nu precies 11 maanden. Wil nl niet teveel tijd tussen de kinderen  hebben zitten, heb zelf een volle zus met wie ik 13 jaar scheel en je merk nu gewoon dat het heel lang duurt voor je iets aan elkaar hebt.
Het is idd wel spannend ja, maar we zien wel over een paar weken of het zo is. Bij Sofie heb ik echt een super-zwangerschap gehad en was ik zomaar zwanger ineens. Vrees dat de volgende wat meer werk gaat kosten ;)

Bij jou alles goed??

x Hanneke

Hey dames,

Ik heb toch misschien wel weer een beetje hoop hier!! Ik heb ontdekt dat ik iedere keer een beetje bloed heb de ochtend nadat mn man en ik hebben gevreeen. Had het vorige week 2 keer en gisteren ook weer, dus waarschijnlijk is het begoon een wondje bij mn baarmoedermond. Heb ik bij mn vorige zwangerschap ook gehad. Dus wie weet, ik hou voor het gemak toch nog even mn NOD van 8/9 maart aan!

Liefs Jen

hey,

hanneke hier alles goed..ik ben nu in mijn vruchtbare periode en we zijn druk aan de klus..
we doen het nu om de dag..heb me laten vertellen dat dat beter is dan elke dag...of het waar is weet ik niet...we zullen zien..
bij de eerste hebben we 2 jaar gedaan...zit nu in ronde 4

knutslejuffie dus toch nog spannend...ik hoop het voor je
houd ons op de hoogte...ik zal voor je duimen

Ik heb maar ff achter de gordijnen aan gebeld...er is iets fout gegaan bij de bestelling grrr heb ik weer...ze verwachten ze nu komende dinsdag...dus hij moet nog ff geduld hebben.

nou dames een prettige dag verder
lijfs mij

Dames,

Ik ben zo blij!!!! Het was dus echt een innestel bloeding!!!!! Ik ben ZWANGER!!!!! Heb wel 3 tests gedaan!!!! Ik hoop dat jullie het ook allemaal snel zijn!!!

******************** *************************** ************************ *********************
********************* ************************* ************************ **********************

Liefs Knutseljuffie

hey knutseljuffie.....

geweldig ZWANGER  , en dat al in ronde 2
gefeliciteerd en geniet er van....

groetjes mij

hey,

nou heb ik gisteren de zaak gebeld over de gordijnen zeggen ze dat ze de gordijnen dinsdag verwachten.....Bellen ze net dat ze er al zijn....heb ik iets gemist???
Nou ja blij om dan kan mijn zoon vanavond voor het eerst op zijn nieuwe kamer slapen...gelukkig geen drama meer dat hij er nog niet kan slapen omdat de gordijnen er nog niet zijn  

Dus ik ga zijn bed ff overbrengen naar de andere kamer...

groetjes

hee knutseljuffie,

van harte   gefeliciteerd hoor, feli feli feli.

hou je ons op de hoogte!!!!!

groetjes

Hoi Knutseljuffie!!!!

Gefeliciteerd, dat is echt onwijs goed nieuws, geniet er maar lekker van. Houd je ons hier nog wel op de hoogte...vond het heel gezellig om hier met je te kletsen...hopelijk kan ik je snel volgen..
Dat 4 dagen werken gaat nu ook niet echt meer door he hihihihihi!!!!

@ ik1978. Hoe heeft je zoontje geslapen in zijn nieuwe kamer??? Hij zal vast wel erg blij geweest zijn toen de gordijnen er waren.

@hanneke. Welkom in ons midden. Tussen onze kindjes zit ook ongeveer 11 maanden. Is in het begin wel ffies druk, maar het is wel super gezellig een huis vol met kleintjes.
Ik heb zelf ook een miskraam gehad, wel heel vroeg...maare begin er nu toch weer wat meer last van te krijgen.. Liep op een week na tegelijk met mijn schoonzusje en die is nu hoogzwanger....Zou rond 10-04 uitgerekend zijn...

@ missmama. Wat heerlijk dat alles goed is. 3 oktober is een hele goede datum....is mijn zoontje jarig!!!

Hier hebben we net de klusperiode gehad...en netjes om de dag geklust. Ben benieuwd...nu is het weer afwachten.

liefs

Terug
Bovenaan