Trotse mama wil zwanger worden..

Hoi knutseljuffie,

Had net mijn berichtje hier neer gezet zag bik op het NOD in maart lijstje dat je wat bloed verloren hebt, maar wel positief blijft...hoe gaat het nu met je????

liefs

Hoi treotse mama,

De verloskundige zegt dat er een grote kan is dat het goed gaat, want ik verlies geen stolsels en heb geen buikpijn. Heb nu alleen nog wat rood bij het afvegen zal ik maar zeggen. Ik hou dus nog steeds goede moed! Lees ook veel positieve berichten op internet. En mn vk zei dat het bij 20 % van de vrouwen voor kwam dat je bloed verliest in de eerste weken.

Dus ik ben benieuwd. En gaat het mis dan was er toch al iets niet goed. Dan is het natuurlijk wel heel erg jammer, maar dan gaan we weer gewoon voor de volgende ronde!

Hoe is het verder met jou??

Liefs Jen

@ trotsemama

Ja mijn zoon heeft heerlijk geslapen...
Toen ik mijn zoon had gezegd dat hij op zijn nieuwe kamer mocht slapen was hij helemaal hyper...
We hebben samen het bed verhuisd...Hij de kussen en dekbed en ik het bed haha
dekbed natuurlijk erg zwaar maar hij liet zich niet kennen...
Toen samen zijn spulletjes over gebracht zoals zijn voorleesboekjes, knuffels enz...
Dus toen mocht hij er slapen...ging heel erg goed eigenlijk...
niet wakker geweest door andere geluidjes of wat dan ook...
hij is er erg blij mee...En hij zegt tegen iedereen: ik ben nu een grote jongen omdat ik nu op de grote kamer slaap hihihi

hoe gaat het met de andere dames??

ga nu eten
liefs mij

Knutseljuffie,

Van harte, helemaal super!!!

Helaas, hier zijn de duiveltjes gearriveerd, dus op naar de volgende ronde!

Dikke X voor allemaal!

Hallo dames,

Ten eerste...knutseljuffie van harte gefeliciteerd!!! Wat een goed nieuws. Weer een zwangere erbij. En al zo snel. Super hoor. Ik wens je een goede zwangerschap en over een kleine acht maanden een voorspoedige bevalling. Wie volgt?

Hier gaat alles redelijk goed.. De eerste drie maanden vielen niet echt mee. Veel last gehad van mijn bekkeninstabiliteit, 2 x de griep gehad... Het weer zit ook gewoon niet mee. Ik verlang zo naar het echte voorjaar. Lekker de dekens weer eens op de waslijn hangen, de ramen ver open, in de tuin werken, lekker met de kids buiten wandelen... Maar helaas het zit er voorlopig geloof ik nog niet in.
Ik ben nu ruim 14 weken zwanger. Morgen ga ik voor de tweede keer ter controle naar de huisarts. Als het goed is kan ik dan ook even luisteren naar het hartje van ons ukkie. Manlief kan helaas niet mee. Bij de vorige twee zwangerschappen is hij bijna elke keer mee geweest. Ik denk dat dat nu wel iets anders zal gaan. Maar we zien het wel.

Ik wens jullie heel veel goeds toe  en duim voor jullie allen dat het snel raak mag zijn. Alvast een goed weekend.

Liefs mij

hoi dames

@knutseljuffie
Mijnzusje heeft idd ook bloed verloren tijdens haar eerste zwangerschap, die dacht dus dat ze haar nod had, ze kwam er pas achter de het geen nod was toen ze 15 weken zwanger was....voor de goede moed....haar zoon is nu 5 en blaakt van gezondheid!!!

Ik zelf zit in mijn top dag volgens de ovu test dus wij moeten toch echt aan de bak haha, pfff en dat met een vroege dienst morgen....
maar goed, voor de goede zaken he!!!!

verder alles goed hier met de dames????

groetjes moeke77

hey dames,

toppertje ik verlang ook naar het lekkere weer hoor...lekker buiten zijn....

hier alles goed, mijn vruchtbare periode zit er op..dus is het nu afwachten of het is gelukt.
ik heb een raar gevoel dit keer en ik kan het niet uitleggen...
wie weet he...afwachten dus.

maandag lekkker een midweekje naar landal daar heb ik zo'n zin in...
lekker zwemmen en in de buitenlucht...hopen dat het weer ook een beetje mee werkt.

hoe is het met jullie??

tot snel.

Hoi dames,

Bedankt voor jullie bemoedigende woorden! Ik heb nog steeds een beetje last van rood bloedverlies, geen buikpijn en verlies ook geen stolsels dus mn verloskundige heeft nog steeds hoop. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik echt steeds misselijker aan het worden ben! Dat is op zich wel heel erg positief.
Omdat ik zelf minder zeker ben dan mn verloskundige mag ik met 6,5 week al voor een eerste echt. Dat is dan rond 26 maart. Ze gaat morgen een afspraak voor me maken!! Ik slaap zelfs slecht van de spanning!!!

Hoe is het verder hier?? Ik hoop alles goed!

Liefs Jen

Terug
Bovenaan