Hallo dames,
Ten eerste...knutseljuffie van harte gefeliciteerd!!! Wat een goed nieuws. Weer een zwangere erbij. En al zo snel. Super hoor. Ik wens je een goede zwangerschap en over een kleine acht maanden een voorspoedige bevalling. Wie volgt?
Hier gaat alles redelijk goed.. De eerste drie maanden vielen niet echt mee. Veel last gehad van mijn bekkeninstabiliteit, 2 x de griep gehad... Het weer zit ook gewoon niet mee. Ik verlang zo naar het echte voorjaar. Lekker de dekens weer eens op de waslijn hangen, de ramen ver open, in de tuin werken, lekker met de kids buiten wandelen... Maar helaas het zit er voorlopig geloof ik nog niet in.
Ik ben nu ruim 14 weken zwanger. Morgen ga ik voor de tweede keer ter controle naar de huisarts. Als het goed is kan ik dan ook even luisteren naar het hartje van ons ukkie. Manlief kan helaas niet mee. Bij de vorige twee zwangerschappen is hij bijna elke keer mee geweest. Ik denk dat dat nu wel iets anders zal gaan. Maar we zien het wel.
Ik wens jullie heel veel goeds toe en duim voor jullie allen dat het snel raak mag zijn. Alvast een goed weekend.
Liefs mij