Trotse mama wil zwanger worden..

hey,

Ik weet het ff niet meer hoor, ik ben aan de ene kant wel heel bang dat mijn lichaam me voor de gek houd.
heb last van afscheiding  en ik heb me laten vertellen dat dat wel meer gebeurt bij vrouwen die net zwanger zijn en ik heb last van mijn borsten....
dus houd mijn lichaam me voor de gek of zou het zo zijn.....ik durf het eigenlijk niet te hopen...
maar goed ik moet nog tot vrijdag wachten op mijn nod dus dat wordt een lange week maar het scheelt die lange week is wel een vakantie op landal is hihi...

hoe is het met de rest van de dames???
al ontwikkelingen???
knutseljuffie hoe gaat het nu???

nou dit was het weer hoor.
liefs mij

Hoi ik1978,

Spannend hoor, succes met afwachten. Hier is het ook nog steeds spannend, Gaat nog steeds zoals het de hele week al gaat. Af en aan wat bloedverlies. Af en toe een drupje in mn maandverbandje, of bij het afvegen, maar verder gebeurt er weinig.
De echo is nu op 23 maart. Dan ben ik 6 weken dus waarschijnlijk is er dan al hartactie te zien!
Ben erg benieuwd!! Gelukkig zit je wel in landal dus heb je als het goed is wel wat afleiding!! Heel veel plezier daar!!

Liefs jen

Hoi meiden,

Alles goed met jullie?

@knutseljuffie: Heb het idd wel eens gehoord dat zwangere vrouwen wat bloed kunnen verliezen in het begin. Gelukkig zet het niet door!!! Wat fijn dat je volgende week al voor een echo mag. Dat zal voor jullie zelf wel een flinke geruststelling zijn.

@lientje: Balen zeg dat de red devils weer gearriveerd zijn....

@ ik1978: En slaapt je zoontje nog steeds als een trotse grote jongen lief in zijn nieuwe kamer?? Wat worden ze dan ineens groot he....
Spannend he vrijdag, ik heb dan ook mijn nod...Veel plezier in Landal

@toppertje: Wat heerlijk dat je dat je voorbij de eerste 3 maanden bent. Heb je nog veel last van je bekken?? Hoop hier ook op lekkerder weer hoor..lekker veel met de kindjes naar buiten zonder dikke jassen, mutsen sjaals en regenpakken.

hier gaat alles goed, lekker druk met de kindjes. Vrijdag weer mijn nod...durf er bijna niet op te hopen dat het raak kan zijn. Zou het wel heel fijn vinden, aangezien ik begin april uitgerekend zou zijn......en ik het daar nu toch wel een beetje moeilijk mee heb.

liefs

hey

poeh ja spannend zeg dat wel...

Ja mijn zoon is nog steeds super trots op zijn nieuwe kamer...en ja snik snik wat worden ze dan groot....
Alleen boven willen spelen...ja zelfstandig willen ze ook al zijn...gewoon laten gaan.
En toch om de 5 minuten roept hij naar beneden of ik er nog wel ben dat maakt mijn  dan toch weer blij, hij heeft toch mij nog nodig.
Dit gevoel zal dan nog wel veel  erger worden als hij straks naar de basisschool gaat.

Nou ik ga de tassen inpakken en ga morgen lekker op vakantie..

liefs mij.  

Hee hoi,

Spannende tijden hier op 't forum, mijn duimpjes draaien voor jullie hoor!

Hier voor de rest niet zoveel te vertellen. Gister nog een heel gesprek gehad en we zien het wel wat het leven voor ons in petto heeft, we doen het rustig aan.

Liefs Lientje

Hoi lieve dames,

Hoe is het hier??   Ik Zit nog steeds in onzekerheid. de ene dag heb ik meer bloedverlies dan de andere dag. Maandag hebben we een echo! ik kan echt niet wachten, maar heb er na 12 dagen bloedverlies steeds minder vertrouwen in.

liefs jen

Knutseljuffie,

Ik wou dat ik wat voor je kon doen, maar helaas werkt het zo niet! Mijn duimen draaien hoor!

Liefs Lientje

Ohhh, knutseljuffie wat een onzekerheid. Ik ga zeker aan je denken maandag..hoop dat ze je dan gerust kunnen stellen.

Hoe gaat het met je Lientje??

liefs

Terug
Bovenaan