Trotse mama wil zwanger worden..

Hoi dames,

Het begint er steeds meer op te lijken dat ik me binnenkort weer bij jullie kan voegen. Het bloedverlies word nu na 14!!!! dagen steeds heftiger en ik acht de kansen dat het goed gaat steeds kleiner. Hoewil ik nog steeds geen stolsels verlies en geen buikpijn heb.
Ik kan er opzich wel vrede mee hebben als het fout is. Dan heeft het gewoon nog niet zo moeten zijn!! Maar we wachten maar eerst de echo van maandag af. De verloskundige zegt nog steeds 50/50 kans.

Bedankt voor jullie medeleven!!

Liefs Jen

Hallo dames,

Mag ik met jullie meekletsen? Ik ben, zoals jullie kunnen lezen, de mama van Sophie (26-5-08). Wij zijn nog niet bezig voor een tweede, maar het kriebelt al wel weer behoorlijk. Ik ben vorige week begonnen met foliumzuur en als het goed is (dwz als mijn man niet ineens de kriebels krijgt...) stop ik over drie weken met de pil.

Knutseljuffie, toen ik zwanger was van Sophie heb ik tot week 8 of 9 bloed verloren dus het kan goed gaan. Ik hoop het voor je!!!

Groetjes,

Imke

hoi mama van sophie (Ik zal discreet zijn ;)),

Heb jij echt4 weken lang ook bloed verloren?? Ben benieuwd hoe lang het hier gaat duren.Heb vandaag nog een test gedaan op aanraden van de verloskundige als ie dan minder duidelijk zou zijn of negatief was kon ik er vanuit gaan dat het mis was. Gelukkig is dat niet het geval en is de test zo positief als ie maar kan . De teststreep was roder dan de controlestreep dus dat ziet er in ieder geval goed uit.
Ik ben nu echt aan get aftellen tot de echo maandag!! Ben benieuwd of ze al iets kunnen zien!

Spannend dat jij ook voor een tweede wil gaan! Is het zwanger worden van sophie snel gegaan? Bij mn zoontje jasper was ik na 6 rondes zwanger en nu dus al na 2 (eigenlijk de eerste serieuze poging)

Hoop nog van je te horen!!

Liefs Jen

knutseljuffie...

Blijft onzeker he...zou ik wel zijn...
Maar gelukkig blijft de test nog wel positief, dus daar moet je je maar aan vasthouden...
als ik het goed heb onthouden mag je maandag heen...hopen dat je dan bevestiging krijgt dat alles in orde is.

Hier geen zwangerschap, heb vandaag een test gedaan en die was negatief maar nog steeds geen ongi...
Ik heb wel de klachten, last van de borsten en misselijk, maar dat zal een griepje zijn..

We hebben een heerlijke midweek gehad op landal..en wat een weer...echt geweldig mijn zoon heeft hele dagen buiten gespeeld en na het avondeten gaan zwemmen...
En die heeft toch geslapen..hihi om half 9 pas wakker mmmm dat is thuis wel anders dan is hij om 7 uur/ half 8 wakker...dus echt ff uitslapen voor ons

nou het is ff wachten op mijn ongi en dan zal ik de lijst gaan bijwerken...
en volgens mij was er nog iemand met nod dit weekend.....weet je al iets???

liefs mij

hallo dames,

Sorry dat ik zo lang niet heb gereageerd, maar heb het heel erg druk gehad, Ons zoontje heeft in het ziekenhuis gelegen.
Maar ik heb nieuws voor jullie

IK BEN ZWANGER!!!!!!!! ronde 2. ben nog heel kort hoor maar 4 weken en 3 dagen, maar goed de test was positief

liefs kim.

Kim van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Geniet ervan...

Hier ben ik nog erg onzeker geen positieve test gisteren maar ook nog niet ongi...
En mijn hele lichaam schreeuwt ik ben zwanger,last van de borsten, en veel misselijk..
snap je dat nou??? ik niet.

ga ff weer naar buiten, lekker buiten spelen met mijn zoon...
liefs mij

oja kim alles weer goed met je zoontje???
wat was er dan als ik vragen mag??

doeidoei

Terug
Bovenaan