Trotse mama wil zwanger worden..

Hoi meiden,

@mamavansophietje, welkom in ons midden. Gezellig dat je mee komt kletsen!!!

@knutseljuffie, spannend.....blijf voor je duimen....Wel een goed teken dat je test zo positief was. Hopelijk zien jullie morgen een kloppend hartje.

@kim1983, GEFELICITEERD met jullie zwangerschap. Geniet ervan!! Gaat alles nu weer goed met je zoontje??

@ik1987, nog steeds geen red devils?? Ben benieuwd of je nu dan wel snel een positieve test krijgt als  de red devils er nog niet zijn. Lekker dat jullie zo hebben genoten van jullie midweekje weg.

Ik   had donderdag mijn NOD, maar nog steeds geen red devils gezien...heb vrijdag wel een test gedaan, maar die was negatief. Vind het heel erg lastig. Nu  had ik net  al een aantal maanden een regelmatige cyclus na de miskraam ben ik nu weer overtijd.
Hebben jullie dat ook, dat je dan bij elk pijntje denkt dat je toch ongesteld wordt??

liefs

Hoi dames,

Ik heb vanmiddag de echo. Tot gisteren had ik er nog redelijk veel vertrouwen in, maar sinds gister avond verlies ik veel bloed & slijm en heb er menstruatieachtige buikpijn. Niet goed dus. Ik ben bang dat ik me weer bij jullie mag voegen. er vanuitgaande dat ik weer een beetje regelmatige cyclus krijg heb ik zo'n beetje 22 april mn nod. We hebben wel besloten dat we er meteen weer voor gaan!!

Hoe is het hier verder?? Trotse mama en ik1978 nog steeds geen rd of positieve test?? Hoop voor jullie dat deze maand beter afloopt dan voor mij!!

Liefs Jen

Spannend knutseljuffie. Je verhaal komt wel erg veel met dat van mij overeen. Ik heb afgelopen januari een mk gehad. heel veel succes vandaag.
Het wachten is hier begonnen, as donderdag mijn nod......dus spannend.

hoe is het met de andere meiden?

groetjes An1974

Hoi an,

Spannend hoor. Hopen dat je snel weer zwanger bent!! Hier helaas minder goed nieuws. Ben zojuist vruchtzak verloren. Was nog best heel wat. Raar idee dat het nu echt over is. We hadden ons er wel op ingesteld omdat ik al 17 dagen bloed verloor. Jammer, maar dus echt door naar de volgende ronde!! We gaan voor een kerstkindje. Heb met de verloskundige gebeld, die zegt dat ik straks toch even voor een echo moet omdat je nooit weet of er nog weefsel achterblijft en of er misschien een tweede zit.

Ik laat het jullie horen!!

Liefs Jen

hey meiden,

bij mij nog steeds geen red devils..
maar wel een positieve test!!!!!
Ik ben ZWANGER!!!!!!!!
ik kan het gewoon niet geloven al in de 4e ronde.....

Mijn eerste test had ik met een digitale gedaan, het schijnt dat die veel hcg hormoon moet hebben voor dat hij positief test...
dus nu heb ik een gewone test gedaan en die is dus positief..
gelukkig heeft mijn gevoel me toch niet in de steek gelaten...

****************************************** ***********************************************
****************************************** ***********************************************
*************************************** **************************************************
*************************************** **************************************************
Voor jullie dames
liefs mij

oh shit knutseljuffie, nou zet ik er net een bericht neer...
we gingen net langs elkaar heen sorry.

toch ondanks je er rekening mee hield sterkte ermee meid.

liefs mij

Hoi ik 1978,

Gefeliciteerd!!! Hoop dat je een superzwangerschap hebt!! En veel plezier bij het november 2009 forum ;) het is daar erg gezellig!!

Liefs Jen

Hoi Kim en ik1978,

Gefeliciteerd!!! Ik hoop dat ik jullie ook snel mag volgen, maar ja, dan moet ik wel eerst stoppen met de pil haha! Mijn man zei gisteren ook dat we er maar voor moesten gaan, hij was nog een beetje aan het twijfelen of we niet nog even moesten wachten.

Knutseljuffie, wat onzettend balen! Ook al hou je er rekening mee, leuk is anders. Ik hoop dat het wel goed met je gaat? Nu maar snel weer opnieuw aan de slag...

De vorige keer was ik in ronde 5 zwanger. Ik denk steeds dat het nu sneller zal gaan, alsof we nu weten hoe het werkt?! Slaat natuurlijk nergens op en is ook erg gevaarlijk, want dan gaat het straks tegenvallen...

Groetjes!

Terug
Bovenaan