Trotse mama wil zwanger worden..

Knutseljuffie,
Wat enorm balen ik weet hoe je je voelt. Ik weet hoe je je voelt, ik heb in januari een mk gehad. Je voelt vaak zelf wel of het wel of niet goed zit. Maar tot de echo weet je nog niks zeker meis, ik duim voor je!!!

Kim en ik,
Van harte gefeliciteerd!!! Lekker genieten van de komende periode! Ik wens jullie een goede zwangerschap, zonder vervelende kwaaltjes en hopelijk laten jullie hier af en toe nog een krabbeltje achter.

Hee hoi,

Hier verder niet zoveel bijzonders, zit een beetje in een dipje. Het weer werkt dan ook niet echt mee. De klusweek is zo goed als voorbij, maar die hebben we niet echt benut, ik had gewoon geen zin! Dus dit jaar geen frummeltje voor ons...slik!
Voor al diegene op de wachtbank heel veel suc6! Hopelijk brengen al die glitters ons geluk en kunnen we met z ´n allen verhuizen!!!

Liefs Lientje

Hoi dames,

Hier is het nu zeker mis. De echo bevestigde wat ik al vermoedde, ben vannochtend het vruchtje verloren. M'n baarmoeder wil verder helaas niet schoon worden, dus als de natuur zn werk niet snel gaat doen dan zal ik alsnog voor curretage moeten niet leuk dus. Van de gyn mag ik wel meteen weer gaan proberen om zwanger te worden. Dus dat is wel weer prettig.

Liefs Jen

knutseljuffie...

Wat erg om te horen...
Ik hoop voor je dat de natuur zijn werk doet en dat je die cur. niet hoeft ondergaan.
Aan de ene kant lijkt het me wel prettig om van die onzekerheid af te zijn, maar begrijp me hier niet verkeerd want we hopen toch altijd dat het goed blijft gaan..

Ik hoop dat je gauw weer zwanger mag zijn...

liefs mij

Hoi ik1978,Gefeliciteerd!!!!!!
Ik wens je een fijne zwangerschap toe!!!!

Knutseljuffie, balen zeg...Ik vond het altijd wel heftig om uiteindelijk een vruchtje te verliezen....
Hoop dat je steun hebt bij je man/vriend.
Neem er de tijd voor, succes!

Ik nu 13 weken zwanger en nog waanzinnig miselijk.
Ben wel blij dat de eerste 3 maanden vorbij zijn, 12 weken echo zag er super uit.

Succes nog voor iedereen en dat de zwangerschappen in deze lente hoogtij zullen vieren!!!!
Groetjes Roos.

Dag dames,

Wat een tegenstrijdige verhalen hier allemaal. De een superblij met een nieuwe zwangerschap en de andere verdrietig omdat de zwangerschap weer ten einde is...

Knutseljuffie; ik wens je heel veel sterkte toe. Het moet heel moeilijk zijn om te weten dat het nu echt voorbij is. Altijd nog een beetje hoop en nu is die weg. Natuurlijk is het goed dat je nu weet waar je aan toe bent, maar het maakt het zeker niet makkelijker. Ik hoop voor je dat de curritage niet nodig is en dat je lichaam er zelf voor zorgt dat alles weer klaar komt voor een volgende zwangerschap. Heel veel sterkte.

ik1978 en Kim; van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik hoop dat jullie allebei een goede zwangerschap zullen hebben en over 8 maanden een voorspoedige bevalling van een prachtig en gezond kindje. Geniet er van.

Hier gaat alles goed. Ben wel de hele tijd daan het sukkelen. Al twee keer griep gehad, last van mijn bekken, nu vaak hoofdpijn....niets aan. Ik wil gewoon lekker genieten, maar op de een of andere manier kan mijn lichaam daar nog even niet de kracht voor vinden. Het weer zit ook gewoon niet mee. Heb behoefte aan een lekker lente zonnetje en temperaturen. Dat je de lammetjes weer in de wei ziet en het gras kan ruiken..... Kortom Lente Waar Blijf Je?
Meiden die nog wachten... ik duim voor jullie. Spannend weer an1974.... ik hoop het echt voor je!

Groeten van mij

Knutseljuffie,

Ik had voor jou zo gehoopt op ander nieuws. Zoals ik al zei je voelt vaak zelf wel of het oke is of niet, maar het is een ander gevoel als het definitief is (was bij mij wel zo).

Neem de tijd en geef het een plekje!

Liefs Lientje

Hey dames,

Hier is het vandaag nog een beetje raar verlopen. Ik kreeg steeds meer bloedverlies. Toch maar even op controle bij de echoscopist. Werd ik meteen voor een spoedcurretage in het ziekenhuis gehouden. Dan voel je je echt wel alleen. Man niet in de buurt, die was op zn werk dus was echt helemaal alleen in het ziekenhuis.
Gelukkig is het allemaal goed gegaan en mogen we snel weer proberen om zwanger te worden.

Liefs Jen

Jeetje knutseljuffie, wat een verhaal zeg. Lijkt me heel naar als je daar in je eentje in het ziekenhuis ligt. Hoop dat je lichamelijk snel weer opknapt.
Had nog zo gehoopt voor je dat het toch nog goed zou komen.
Ook al had je je erop ingesteld, veel sterkte met het verwerken.
Bij mij is het ook pas later moeilijker geworden.
Als je wilt kan je het hier van je afpraten...zijn er helaas meerdere die het ook hebben meegemaakt hier....

Wel fijn dat je meteen weer zwanger zou mogen worden.

veel liefs

Terug
Bovenaan