Trotse mama wil zwanger worden..

@ ik1978, Gefeliciteerd met jullie zwangerschap, geniet er lekker van. Voor je het weet zijn de 8 maanden alweer voorbij.

@ toppertje en missmama, gezellig dat bjullie nog ffies langs komen om te vertellen hoe het met jullie gaat.

@an1974, hoe gaat het met je?? spannend hoor bijna je NOD..

@ Lientje, wat rot dat je niet zo lekker in je vel zit. Hoop voor je dat je snel weer wat beter gaat voelen...

Hier nog steeds geen red devils...wel al 2 negatieve testen inmiddels. Zit nu op 5 dagen overtijd en heb al een cyclus van 35 dagen normaal. Gaat wel heel lang duren zo.
(sorry voor de details) Heb wel veel last van afscheiding en vanmiddag was dat een beetje roze bij het afvegen. Nu ook weer wat buikpijn, dus verwacht dat de red devils nu wel snel gaan komen.

veel liefs

knutseljuffie wat een verhaal zeg, en bah helemaal alleen in zo'n groot ziekenhuis dan kan ik me voorstellen dat je je heel alleen voelde...
hopen dat je nu lekker de troost bij je man hebt kunnen halen want die had je vast wel nodig...
sterkte met het verwerken..
en hopen dat je snel weer zwanger mag zijn...

trotsemama bij jou dus ook nog ff spannend...
wie weet is...heb je digitaal getest of met een gewone test.
bij mij was de digitale negatief en de gewone was positief...
De misselijkheid is iets gezakt niet dat ik het niet meer ben maar ik niet meer de hele dag door misselijk( vandaag dan he) hopen dat het zo blijft..

groetjes mij

hallo dames,

mijn zoontje lag in het ziekenhuis omdat hij aan het uitdrogen was, zo was hij aan het spugen en aan de diarree, gelukkig nu weer bijna de oude,.

@ik79 hoe ver ben je?

meiden succes we duimen voor jullie.

hoi ik1978,

ik heb met die 2 voor 5 euro testen getest van het kruidvat.
Bij mijn vorige zwangerschappen heb ik met de gewone k.vat testen getest. Heb nu dus maar weer die gewone gehaald en ga van de week nog maar eens testen...heb alleen zelf niet het idee dat ik zwanger kan zijn..
denk dat mijn cyclus gewoon weer erg onregelmatig gaat worden net als voor de mk.

liefs

hallo,

trotsemama toch duim ik voor je....en als het niet zo is weer   volop klussen in de volgende ronde en dan hoop ik  dat je cyclus niet te onregelmatig wordt.

Kim fijn dat je zoontje weer wat opknapt, ik ben zelf ook altijd half ziek als mijn zoon ziek is heb jij dat ook??
en ja het klinkt nog niks maar ben 4 weken en 4 dagen...maar ik ben het wel hihi

ik hoop dat de rest me snel zal volgen..

liefs mij

Hoi meiden,

Vannacht ben ik toch ongi geworden...net zoals verwacht.
Net ffies op babybrabbel mijn cyclus bekeken en heb nu een gemiddelde cyclus van 37 dagen....als het klopt is mijn NOD pas op 1 mei (ben ik ook jarig). Wel raar dat ik april over ga slaan...Maar weer druk aan de klus dus...hihihihi

@kim, fijn dat je zoontje alweer bijna de oude is. Gelukkig zijn kindjes erg veerkrachtig. Zie ik ook aan ons zoontje. Vrijdag een longontsteking en een oorontsteking geconstateerd, maar hij speelt gewoon door. Heeft daarna zijn    vinger zeer waarschijnlijk  gebroken, en nu met een verbandje erom heen hoor je hem ook niet meer...klein bikkeltje.

liefs

NOD
LEEFTIJD
KINDJE
RONDE
verwachte NOD

ikke1978
30
2e
4
20  maart  

Jansske
27
2e
4
27 februari ??

Trotse mama81
27
4e
7e  na mk
1 mei

mama1984
24
2e
8
onbekend

Tara
33
3e
6
26 februari

Forza1980
28
2e
3
31 januari

Inga8
30
2e
0
?

an 1974
34
2e
2e na mk
27 maart

Lientje
29
2e
1e na mk
04 februari

knutseljuffie
26
2e
2e
8 maart

Wendy
24
3e
1e
???

kim1983
25
2e
1e
18 februari

ZWANGER
uitgerekend op:
echo op:

toppertje

miss mama
Hoi meiden,

ik heb het lijstje weer ffies opgezocht...vind het wel makkelijker om zo te onthouden wie wanneer haar NOD heeft enzo....kunnen jullie hem ook weer ffies updaten???

liefs

NOD
LEEFTIJD
KINDJE
RONDE
verwachte NOD

ikke1978
30
2e
4
20  maart  

Jansske