Trotse mama wil zwanger worden..

NOD
LEEFTIJD
KINDJE
RONDE
verwachte NOD

ikke1978
30
2e
4
20  maart  

Jansske
27
2e
4
27 februari ??

Trotse mama81
27
4e
7e  na mk
1 mei

mama1984
24
2e
8
onbekend

Tara
33
3e
6
26 februari

Forza1980
28
2e
3
31 januari

Inga8
30
2e
0
?

an 1974
34
2e
2e na mk
27 maart

Lientje
29
2e
1e na mk
04 februari

knutseljuffie
26
2e
1e
18 april

Wendy
24
3e
1e
???

kim1983
25
2e
1e
18 februari

mamavansophietje
30
2e
0e
??

ZWANGER
uitgerekend op:
echo op:

toppertje

miss mama

Hallo allemaal,

Ik heb net twee dagen op een beurs gestaan, doodvermoeiend!! Nu nog een dag werken (veel te doen! maar toch even tijd maken om hier te komen kijken...) en dan weer lekker lang weekend...

@knutseljuffie, ik vind het echt zo naar voor je. Zeker dat je helemaal alleen in dat ziekenhuis was, ik heb toch al een hekel aan ziekenhuizen.

@trotsemama, jammer dat je ongesteld bent geworden.

@alle zwangeren, lekker proberen te genieten, ondanks de misselijkheid en kwaaltjes!

@alle anderen, succes met wachten of met klussen!

Ik moet nog maar twee weken de pil slikken en dan kunnen we er weer tegenaan, ik kan niet wachten...

Groetjes!

Hoi dames,

@mama van sophietje, spannend he om er weer voor te gaan. Hoe oud is je eerste kindje nu??   Vind het erg lief dat je zo met me meeleeft.

@ trotse mama, balen dat je alsnog ongi bent geworden en nog meer balen dat je nu zo'n ongelofelijk lange cyclus er aan overhoud. Dan moet je wel heeeel lang wachten. Hopen dat je nu gewoon deze ronde zwanger word en dat het wachten snel is afgelopen.

@ alle andere meiden. Ik hoop dat het bij jullie allemaal goed gaat!!

Liefs Jen

Hee hoi,

Ik heb het te druk om na te denken over alles, pfff! Gister met ons zoontje weer naar het CB geweest, alles weer in orde, weer 2 gemene prikken gehad. Er werd ook nog gevraagd of er ingrijpende gebeurtenissen plaats hadden gevonden, dus de mk maar benoemd. Gelukkig werd dit niet uitgemolken, even geen zin in.

Morgen nog werken en dan lekker weekend, nu al zin in! Ik ga zaterdag er even tussen uit. Naar een vriendin van me, gezellie, even weg van alles!

Voor de rest weinig bijzonders.

Liefs Lientje

21

NOD
16maart    
LEEFTIJD
38
KINDJE
4+3
RONDE
2
verwachte NOD
12 April

Hi Knutseljuffie,

Sophie is vandaag precies 10 maanden! Ik ben al hard aan het nadenken over haar verjaardag...

Liefs!

Kan ik me voorstellen! Leuk hoor on een eerste verjaardag te vieren. Wij verzonnen altijd een reden om een feest te geven in september. dat deden we dus ieder jaar al. Dit jaar word het dus voor het eerst een groot tuinfeest MET reden ;) Nu al helemaal leuk dus!

Wat voor iedeeen heb je al??

Nog geen hele spannende dingen hoor. Waarschijnlijk krijgt ze een wheelybug, dat zijn hele leuke loopfietsjes in de vorm van bijvoorbeeld een lieveheersbeestje of een koe. En als traktatie voor de creche heb ik Dikkie Dik uitdeelboekjes bedacht. Verder gewoon een klein feestje met opa's en oma's en een taart! E ik sta open voor suggesties!

Terug
Bovenaan