A
Anoniem
Guest
mamavansophietje: Leuk hoor een eerste vejaardag. Is zo'n speciale dag. Je sluit de echte baby periode af dan. Lijkt me leuk hoor een wheelybug. Vind ze er altijd heel gaaf uitzien.
Lientje:Heb je lekker kunnen genieten van je dagje weg. Lekker bij kunnen kletsen met je vriendin?? Hoop dat het je goed heeft gedaan.
Knutseljuffie: hoe gaat het nu met je???
Hier is de ongesteldheid bijna weer voorbij....
Gisteren is mijn schoonzusje bevallen en ik ben bij de bevalling geweest. Wat is dat indrukwekkend en eigenlijk ook wel heel heftig om te zien zeg. Ik herkende het heel erg van mijn eigen bevallingen.
Toen ze midden in een weeenstorm zat heb ik zelfs nog gezegd dat ik geen bevalling meer zelf wil doen ...hihihihi
Mar het resultaat van de bevalling is wel een prachtig mooi baby meisje.
Daardoor gaat het misschien juist weer wel kriebelen.
Vond het toch ook wel moeilijk dat ik nu eigenlijk ook bijna had moeten bevallen...we waren tenslotte 1 week na elkaar uitgerekend...
Ga vanmiddag weer lekker ffies genieten van hun kleine meisje.
liefs
Lientje:Heb je lekker kunnen genieten van je dagje weg. Lekker bij kunnen kletsen met je vriendin?? Hoop dat het je goed heeft gedaan.
Knutseljuffie: hoe gaat het nu met je???
Hier is de ongesteldheid bijna weer voorbij....
Gisteren is mijn schoonzusje bevallen en ik ben bij de bevalling geweest. Wat is dat indrukwekkend en eigenlijk ook wel heel heftig om te zien zeg. Ik herkende het heel erg van mijn eigen bevallingen.
Toen ze midden in een weeenstorm zat heb ik zelfs nog gezegd dat ik geen bevalling meer zelf wil doen ...hihihihi
Mar het resultaat van de bevalling is wel een prachtig mooi baby meisje.
Daardoor gaat het misschien juist weer wel kriebelen.
Vond het toch ook wel moeilijk dat ik nu eigenlijk ook bijna had moeten bevallen...we waren tenslotte 1 week na elkaar uitgerekend...
Ga vanmiddag weer lekker ffies genieten van hun kleine meisje.
liefs