Trotse mama wil zwanger worden..

Hoi meiden,

@knutseljuffie, hoop voor je dat de rest snel stopt met er een  drama van te  maken. je moet zeker hoop houden hoor dat je na een miskraam vruchtbaarder bent...zou wel mooi zijn als je deze maand meteen weer een positieve test in je handen hebt...ik hoop met je mee!!!

@mamavansophietje: heerlijk dat je man nu ook echt helemaal om is. De foliumzuur vergeet ik regelmatig een dagje in te nemen, zelfs nog na al die maanden ....zucht ben wat dat betreft ook wel een beetje chaotisch....Wel goed om daar van te voren mee te beginnen.
Hier hebben de kindjes helemaal geen last gehad van de zomertijd gelukkig...

Hier gaat alles weer zijn gangetje....Is heerlijk weertje, dus ga straks als ik de oudste van school heb gehaald maar eens lekker met de hondjes en kindjes wandelen.

liefs

Hoi allemaal,

Hoe is het hier?? Bij mij is het vooral heel erg druk, mn man is continu aan het overwerken en bij mij zijn het drukke tijden op school.
Ook jasper vraagt behoorlijk wat aandacht Ik moet extra gaan werken omdat mn zwangere collega waarschijnlijk een poosje wegblijft. Ze moet rustiger aan doen. Ik was zo blij dat ik maar 2 dagen werkte, het komt er nu op neer dat ik over 2 weken opeens weer aan de 4 dagen zit.
Gelukkig is het nog 9 weken tot de laatste lesdag en daar zit ook nog 1,5 week meivakantie tussen. Dus we gaan het allemaal redden.
Ik ga wel opzoek naar een schoonmaaker (interieurverzorger/ster) Want anders red ik het allemaal niet denk ik. Ik ben een slechte huisvrouw als ik het druk heb Heb altijd wel wat leukers te doen in mn vrije tijd!!

Redden jullie het allemaal met het huishouden en werk??

Klopt trouwens het NOD lijstje nog en vind iemand het erg dat ik heb opschoon (denk dat de NOD in januari/februari mensen hier niet meer erg actief meelezen.

Liefs Jen

Hi!

Hier is het ook lekker druk, maar met dit weer trek ik alles wat beter! Ik werk vier dagen in de week, en wij hebben ook een schoonmaakster, die ook strijkt. Ideaal hoor, ik werk liever een dag dan dat ik een dag met het huishouden bezig ben! O ja, en de boodschappen bestellen we bij Albert.nl, dus die worden eens in de week bezorgd. Erg he...

Hoe is het met de zwangeren? En met de "klussers"? Miss mama, heeft het gesprek gisteren je wat meer duidelijkheid gebracht?

Knutseljuffie, ik denk dat je het lijstje wel kunt opschonen, maar misschien praat ik voor mijn beurt, ik ben hier zelf nog maar net...

Liefs!

Hoi hoi,
Gister van 14:00 tot 17:00 uur in het ziekenhuis gehangen....was kapot...
Eerst een echo gehad, daarna een gesprek met een genetisch consulent.Het ging me iets teveel over een evt. chromosomenonderzoek, daar ik ook miskramen heb gehad.
Het zou meer duidelijkheid geven als de uitslag Down blijkt te zijn, maar inmiddels heb ik overigens daar een hard hoofd in, dat het Down is....de nekplooi is juist heel goed...maar ja, moet nog effe wachten op uitslag.
Kreeg geen uitleg over de punctie over 2,5 week (maandag 20 april).Wel raar, gelukkig ken ik iemand die die ook net heeft gehad, dus ben inmiddels helemaal op de hoogte wat te verwachten...
Nu dus nog 2,5 week wachten op de punctie, en dan 3 weken wachten op de uitslag.
Rond 12 mei krijgen we de uitslag....gelukkig ben ik nu nietmeer zo negatief, kan goed relativeren, maar m'n hormonen zorgen toch nog voor wat onzekerheid en stemmingswisselingen.
Gingen wel weer naar huis met een paar mooie echo foto's, ons poppetje is nu 8 cm hi hi!!!
Enfin, hou jullie op de hoogte!!!!
Groetjes Roos.

Hoi dames,

Miss mama, Wat een gedoe allemaal. Kan me voorstellen dat je er nerveus
van word! Hopen dat alles goed is. Wel fijn dat je nu helemaal goed
voorgelicht bent. 12 mei is gelukig al snel, maar het wachten duurt
altijd laaaaaaaaang.

Je moet het maar lekker hier van je af komen praten hoor!!

Bij deze een verse nieuwe lijst!!
En als ik zo naar de lijst kijk ben ik nu de benjamin van de groep?? Dat gebeurt ook niet vaak.

Naam            
Leeftijd
 Kindje  ronde  NOD / ikke1978
30
2
4
20 maart
an 1974
34
2
2e na mk
27 maart

knutseljuffie (jen
26
2
1
18 april

trotsemama81
27
4
7 na mk
1 mei

mamavansophietje
30
2
0
??

jeetje miss mama, kan me voorstellen dat je helemaal gaar was na zo;n middag ziekenhuis. Duurt dus nog wel een paar weekjes voordat je duidelijkheid hebt. Wel slordig hoor dat ze je geen goede uitleg geven. Fijn dat je dan wel iemand kent die het je kan vertellen.
Wel positief dat de nekplooi zo netjes was.
Fijn dat je het nu wat positiever inziet, al blijft het nog wat onzeker allemaal...
Praat het maar lekker van je af hoor hier.Ik reageer alleen  niet zo heel erg snel..... Ik tel de weken af met je!

@ knutseljuffie: Goed dat je een nieuw lijstje hebt gemaakt!! Toen ik het oude lijstje naarboven haalde vond ik er al erg veel meiden opstaan die we hier niet meer zien.
Vind het wel fijn hoor dat jij nu de benjamin bent..normaal ben ik het bijna overal, maar nu dus lekker niet hihihii....
Jeetje nu al 4 dagen gaan werken..was toch eigenlijk pas vanaf oktober ofzo...

Hier weer lekker druk druk druk......mannetje werkt errug veel en de kindjes zijn weer erg aan het kwakkelen met hun gezondheid....

liefs

He hallo,

Hoe is het met jullie allemaal? Het was zulk lekker weer, hopelijk komt dat snel weer terug!

Heftig hoor, miss mama, wat je ineens allemaal meemaakt. Gelukkig ben je al wat positiever, ik hoop voor je dat de komende weken een beetje snel voorbij gaan!

Ja Knutseljuffie, je bent een jonkie! Maar Trotse Mama, jij ook hoor! Haha, ik voel me oud... Ik slik nog een paar dagen de pil, dan word ik waarschijnlijk zondag of maandag ongesteld (dat is lang geleden! eerst was ik zwanger, dus niet ongesteld, toen gaf ik borstvoeding en ik slik nu Cerazette, waarbij je ook niet ongesteld wordt. Alles bij elkaar was ik dus ruim 1,5 jaar van die ellende af!) en dan kan ik de lijst ook echt gaan invullen. Voordat ik zwanger werd had ik een cyclus van ongeveer 32 dagen, ik ben benieuwd of ik die meteen weer terug krijg!

Verder gaat alles hier goed. Sophie begint te ontdekken hoe kastdeurtjes open moeten, niet zo handig... En ze heeft ontstoken oogjes, maar daar lijkt ze niet echt last van te hebben gelukkig.

Groetjes!

Goedemorgen allemaal
Het is de laatste tijd rustig hier op het forum. Bij mij zijn helaas de rd's gearriveerd na een cyclus van 36 dagen(Dat is erg lang voor mij). We gaan maar weer op naar de volgende klus ronde.
Groetjes an1974

Naam            

Leeftijd

Kindje
 ronde
 NOD
/

ikke1978

30

2

4

20 maart