Trotse mama wil zwanger worden..

Hoi dames,

Wat heb ik het druk gehad de afgelopen dagen. Nauwelijks tijd gehad om hier te kijken. Het hele weekend op pad geweest, kleine man was ziek, ik ook, toch maar wel gewerkt. Ben nu echt helemaal uitgeput.
Merk ook dat dit mn emoties ook weer lekker op hol brengt en dat ik toch meer last heb van de miskraam dan dat ik in eerste instantie dacht.

An, balen dat bij jou de ongi weer is gekomen. Op naar de volgende ronde inderdaad. Veel plezier bij je komende klusweken!!!!

Trotse mama, Vervelend dat je kleintjes weer wat ziekig zijn. Is nooit leuk Zijn ze alweer een beetje opgeknapt?? Ik heb hier ook een man die continu aan het overwerken is en die ik dus nauwelijk zie. Ook niet erg gezellig.

Miss mama, Ik wens je veeel succes met het wachten op alle uitslagen en dergelijke en we gaan er gewoon met zn allen heel hard voor duimen dat alles goed is!!! Alles ziet er wel goed uit toch?

Ben hier nu weer wat vaker te vinden hoop ik. M'n klusperiode zit er weer op en volgens mij hebben we hem goed benut, dus misschien......achja, zou wel heel raar zijn als het meteen weer raak was.

Liefs Jen

Trotse mama, ik zit helemaal verkeerd te kijken. Je kleintjes zijn helemaal niet ziekig. Ik ben zo moe dat ik zelfs niet meer kan naadenken haha, Ik beroep me op mn alzheimer light ;)

Mama van sophietje, lekker he als ze gaan doorkrijgen hoe ze alles openkrijgen. Helaas hebben ze niet zo snel door hoe ze alles weer terug stoppen en het deurtje weer dicht kunnen doen!!! Dat zou wel mooi zijn.

Liefs Jen

knutseljuffie, zijn jij en je kleine man weer helemaal hersteld?? Nog een beetje kunnen uitrusten in dit lange paasweekend?? Vervelend dat je nu emotioneel meer last hebt van je miskraam..Neem er je tijd voor...
.Bij mij duurde dat ook even, kon er in het begin heel rationeel over denken en praten de emoties kwamen wat later.

Ben de afgelopen week hier weinig geweest. Vond het wel weer  moeilijk,vrijdag weer bij ons kleine nichtje geweest. Onze 3 kids hebben haar voor het eerst mogen vast houden. Bij mij schoot het alleen maar door mijn hoofd dat ze zelf een broertje of zusje hadden kunnen hebben nu. Vrijdag was mijn uitgerekende datum.....had gehoopt nu op zijn minst weer zwanger te zijn...maar helaas sta nog steeds met lege handen en een lege buik...

Je had het trouwens wel goed gezien hoor dat mijn kindjes weer ziekjes waren/zijn. Nu morgen maar weer naar de huisarts met een klein benauwd mannetje...

Succes met het 4 dagen werken.(daar ga je toch deze week mee beginnen?)

liefs

Hallo allemaal,

Wat is het rustig hier! Ik ben zelf ook niet veel geweest... Afgelopen donderdag heb ik mijn laatste pil geslikt, hoera! Ik ben nu alleen nog niet ongesteld geworden. Ik slikte Cerazette, daarbij heb je geen stopweek, ik werd dus ook nooit ongesteld. Ik had nu wel verwacht dat ik zondag of maandag ongesteld zou worden maar niet dus. Misschien werkt dat bij deze pil wel niet zo. Iemand ervaring?

Verder hebben we een lekker lang weekend gehad met natuurlijk prachtig weer. Sophie heeft leren kruipen dit weekend, superleuk!

Hoe is het met jullie? Alle kindjes weer beter?

Liefs!

Trotsemama,

ik kan me voorstellen dat het best moeilijk voor je moet zijn met je kleine nichtje. Aan de ene kant natuurlijk heel mooi en lief, maar liefst wilde je gewoon zelf... Ik duim voor je dat het snel zover is!

Hoi dames,

Inderdaad rustig hier, iedereen geniet van het mooie weer!! Hier is de onzekerheid weer toegeslagen. Ik heb nog steeds posiieve tests in handen. Ze blijven licht positief. Ik had de dag na de curretage gestest en afgelopen donderdag (2 weken na de curretage) weer. Vandaag weer en de test blijft (licht) positief, het kan natuurlijk oud hormoon zijn.
Nou had ik gisteren een heel klein beetje roze bij het afvegen en vandaag een klein beetje bruin verlies. 3 weken na de curretage. De vorige zwangerschap had ik ook de derde week van mn cyclus een innestelingsbloeding!! Dus ben benieuwd. Ik ga vrijdag weer testen, wie weet is ie dan negatief, misschien wel positiever.

Wat leuk trouwens dat sophietje begint te kruipen!! Die van mij doet ook verwoedde pogingen.

Ik hoop natuurlijk het laatste!!

Liefs Jen

hallo allemaal

Idd rustig sorry dat ik een tijd niks meer heb geschreven maar was echt te moe en misselijk.

tot snel.

Hi allemaal,

Hoe gaat het met jullie? Het mooie weer lijkt weer even voorbij helaas...

Knutseljuffie, wat raar zeg, met die testen! Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Ik duim voor je.

Kim, ik hoop dat je niet al te misselijk meer bent? Het is voor een goed doel moet je maar denken...

Ik was vanochtend echt stikchagrijnig en weet nu hoe het komt: vanmiddag, een week na mijn laatste pil, ben ik ongesteld geworden! Fijn, nu kan de boel weer gewoon op gang komen!

Liefs!

Terug
Bovenaan